abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63380299
Weet je.... het leven is zoooooveel makkelijker als je jezelf die ergernissen niet aandoet, he.
Ik ga als heterovrouw vrijwel alleen maar in homohoreca uit en heb daar nou echt nooit een probleem mee. Aan de ene kant is het droevig voor jou en de wereld dat je je daar zo ongemakkelijk bij voelt. Aan de andere kant maakt het me heel vrolijk en blij omdat ik blij ben dat ik tenminste van DIE hang-up geen last heb. Dank je
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_63380393
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:23 schreef nokwanda het volgende:
Weet je.... het leven is zoooooveel makkelijker als je jezelf die ergernissen niet aandoet, he.
Ik ga als heterovrouw vrijwel alleen maar in homohoreca uit
Waarom ga je dan überhaupt nog uit?
quote:
en heb daar nou echt nooit een probleem mee. Aan de ene kant is het droevig voor jou en de wereld dat je je daar zo ongemakkelijk bij voelt. Aan de andere kant maakt het me heel vrolijk en blij omdat ik blij ben dat ik tenminste van DIE hang-up geen last heb. Dank je
Komop zeg, het is gewoon een walgelijke levensstijl die die uitgaanshomo's er veelal op na houden.
pi_63380500
Dat is echt een discussie die ik niet aan ga.
Jullie vinden van wel, ik van niet en dat zal wss niet veranderen. Waste of energy
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63380556
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:32 schreef nokwanda het volgende:
Dat is echt een discussie die ik niet aan ga.
Jullie vinden van wel, ik van niet en dat zal wss niet veranderen. Waste of energy
Zal ik anders eens even wat details geven? Eens kijken of je het dan nog zo smakelijk vindt.
pi_63380582
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:34 schreef BabyBel4 het volgende:

[..]

Zal ik anders eens even wat details geven? Eens kijken of je het dan nog zo smakelijk vindt.
Ik ken de details. De gore details
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  donderdag 20 november 2008 @ 18:36:19 #231
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_63380586
Verhuftering en verhomoïsering gaat vaak hand in hand. We (niet ik, 'we' in zijn algemeenheid) zijn het al normaal gaan vinden dat de Paul de Leeuw/Gordon tiepetjes het lid van een andere man als het ware uit de broek schreeuwen, als waren zijn voorbeelden.
Dat moet afgelopen zijn. Niet van mijn belastingcenten
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_63380652
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:35 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik ken de details. De gore details
En daar schud jij nog handjes mee, of erger?
pi_63380761
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:36 schreef Aoristus het volgende:
Verhuftering en verhomoïsering gaat vaak hand in hand. We (niet ik, 'we' in zijn algemeenheid) zijn het al normaal gaan vinden dat de Paul de Leeuw/Gordon tiepetjes het lid van een andere man als het ware uit de broek schreeuwen, als waren zijn voorbeelden.
Dat moet afgelopen zijn. Niet van mijn belastingcenten
Het grote probleem is gewoon dat veruit de meeste vrouwen dat aanstellerige gedrag zo leuk vinden. Alle vrouwen in mijn omgeving kijken vrijwel dagelijks naar die rotzooi, hoe hard ik ook schreeuw dat het debiliserend en walgelijk is. En aangezien de helft van Nederland nu eenmaal uit vrouwen bestaat, en vrouwen tegenwoordig ook het recht hebben om vanalles zelf te bepalen, wat in de goeie ouwe tijd door de man werd bepaald, rukt deze ellende meer en meer op.
  donderdag 20 november 2008 @ 18:46:08 #234
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_63380858
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:42 schreef BabyBel4 het volgende:

[..]

Het grote probleem is gewoon dat veruit de meeste vrouwen dat aanstellerige gedrag zo leuk vinden. Alle vrouwen in mijn omgeving kijken vrijwel dagelijks naar die rotzooi, hoe hard ik ook schreeuw dat het debiliserend en walgelijk is. En aangezien de helft van Nederland nu eenmaal uit vrouwen bestaat, en vrouwen tegenwoordig ook het recht hebben om vanalles zelf te bepalen, wat in de goeie ouwe tijd door de man werd bepaald, rukt deze ellende meer en meer op.
Dat mag, maar weet wel dat de emancipatie van vrouwen ook niet het beste effect heeft voortgebracht. Vrouwen raken gewend om als gebruiksartikel behandeld te worden. Misschien zou je tegen dergelijke vrouwen moeten zeggen dat ze in een gebruiksartikel veranderen

uiteindelijk zou de man uiteraard wel het laatste woord moeten hebben. Zo staat dat in de Talmut, het oude testament en alle belangrijke oude geschriften geschreven. Dat is niet voor niets!
pi_63380910
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:46 schreef Aoristus het volgende:
uiteindelijk zou de man uiteraard wel het laatste woord moeten hebben. Zo staat dat in de Talmut, het oude testament en alle belangrijke oude geschriften geschreven. Dat is niet voor niets!
QFT!
pi_63380934
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:38 schreef BabyBel4 het volgende:

[..]

En daar schud jij nog handjes mee, of erger?
Ja, erger nog. Er zijn er een aantal bij die ik omhels en een hartelijke welgemeende zoen geef
Die ken ik dan ook vrij goed.
Ik zou zeggen: kom ervan genieten in Roermond op 6 december. Dan doe ik ook mee aan de finale van het COC-songfestival in een dramatische galajurk en met een door "mijn homo-componist" en mijn zelfgeschreven nummer. Waarschijnlijk zal ik nu branden in de hel. Lekker warm.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63380986
quote:

[..]

Dat mag, maar weet wel dat de emancipatie van vrouwen ook niet het beste effect heeft voortgebracht. Vrouwen raken gewend om als gebruiksartikel behandeld te worden. Misschien zou je tegen dergelijke vrouwen moeten zeggen dat ze in een gebruiksartikel veranderen

ja, eigenlijk wel, he. Alleen jammer dat de heteromannen die tot dusver op mijn pad kwamen daar te weinig ballen/ruggegraat voor hadden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63381103
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:48 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ja, erger nog. Er zijn er een aantal bij die ik omhels en een hartelijke welgemeende zoen geef
Die ken ik dan ook vrij goed.
Ik zou zeggen: kom ervan genieten in Roermond op 6 december. Dan doe ik ook mee aan de finale van het COC-songfestival in een dramatische galajurk en met een door "mijn homo-componist" en mijn zelfgeschreven nummer. Waarschijnlijk zal ik nu branden in de hel. Lekker warm.
Vind je het heel erg als ik het deze keer, vanwege overige bezigheden laat afweten?
  donderdag 20 november 2008 @ 18:58:05 #239
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_63381213
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:50 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ja, eigenlijk wel, he. Alleen jammer dat de heteromannen die tot dusver op mijn pad kwamen daar te weinig ballen/ruggegraat voor hadden.
Dan zul je wel een lul hebben
pi_63381542
quote:
Waarom die vage omschrijving, belangrijke oude geschriften, waarom noem je het niet bij z'n naam .. de Koran ... ? Bang dat je op een hoop gegooid wordt met de 'vrouwen-onderdrukkers' ?
pleased to meet you
pi_63381578
quote:
Op donderdag 20 november 2008 19:08 schreef moussie het volgende:

[..]

Waarom die vage omschrijving, belangrijke oude geschriften, waarom noem je het niet bij z'n naam .. de Koran ... ? Bang dat je op een hoop gegooid wordt met de 'vrouwen-onderdrukkers' ?

de koran kun je in dit verband echt geen belangrijk oud geschrift noemen.
pi_63381585
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:58 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Dan zul je wel een lul hebben
Misschien een heeeel heeel kleintje. Volgens mij noemen ze dat dan ook geen lul. Maar ik kan hier helaas geen referenties opgeven, dus je zult me dan maar op mijn woord moeten geloven.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63381621
quote:
Op donderdag 20 november 2008 19:10 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Misschien een heeeel heeel kleintje. Volgens mij noemen ze dat dan ook geen lul. Maar ik kan hier helaas geen referenties opgeven, dus je zult me dan maar op mijn woord moeten geloven.
Je hebt een kietelaar!
pi_63383864
quote:
Op donderdag 20 november 2008 19:10 schreef BabyBel4 het volgende:

[..]

de koran kun je in dit verband echt geen belangrijk oud geschrift noemen.
mwah, jij vindt het niet belangrijk, da's wat anders, daar denken heel veel mensen anders over .. en oud, 1300+ jaren vind ik toch behoorlijk oud

anyway .. het was toch allemaal jatwerk uit de oudere geschriften, niet waar ? Dus eigenlijk is dat lood om oud ijzer .. ander pak, zelfde laken
pleased to meet you
pi_63386093
Ik las net dat 40% van het geweld gepleegd wordt omdat de homo de dader probeert te versieren. Niet zo gek dus.
pi_63386413
quote:
Op donderdag 20 november 2008 21:28 schreef Fastmatti het volgende:
Ik las net dat 40% van het geweld gepleegd wordt omdat de homo de dader probeert te versieren. Niet zo gek dus.
Nee, is volkomen logisch
pi_63386655
Jeezz man, alsof ik gelijk mep als een vrouw mij probeert te versieren
Wat een ontzettend logisch excuus
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_63386713
quote:
Op donderdag 20 november 2008 21:41 schreef nokwanda het volgende:
HAHAHA tuurlijk. Je moet ook niet alles zo serieus nemen wat hier wordt gepost.
pi_63387042
quote:
Op donderdag 20 november 2008 21:41 schreef nokwanda het volgende:
Ten eerste is het heel normaal als een man een vrouw versiert. Ten tweede is het vernederd als een kerel je probeert te versieren.
pi_63387289
quote:
Op donderdag 20 november 2008 21:50 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Ten eerste is het heel normaal als een man een vrouw versiert. Ten tweede is het vernederd als een kerel je probeert te versieren.
Volgens mij haal je versieren en in de kont neuken door elkaar.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')