Ik heb hem van dat liedje jah. Heb hem er zelf uitgeknipt. Ik zoek de originele juist.quote:Op maandag 17 november 2008 16:59 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hans Zimmer - Dragon Warrior Among Us
Soulwax - Miserable girl? (bij dit filmpje vanaf 1:39 zo'n soort deuntje)quote:Op maandag 17 november 2008 22:02 schreef juuser het volgende:
Hee!
Ik zoek de titel van een soort techno/elektro nummer. Het is een melodie die 6 keer een halve toon omhoog gaat en dan weer vanaf het begin begint (dit met een beat eronder natuurlijk)
Ik heb het een beetje nageprobeerd te maken hoe het klinkt maar heb geen idee waar ik dit kan uploaden?
Iemand een idee?
EDIT:
melodie
quote:Hallo,
ik ben op zoek naar een een commerciële house nummer + de bijbehorende videoclip ervan. Volgens mij dateert ie uit 2005/2006 en is afkomstig van Nederlandse makelij. Het wordt wel Engels gezongen.
In deze clip gaat een knappe donkerharige jongen in een volle discotheek, o.a. dansvloer op zoek naar een net zo knap meisje. De sfeer is, wat ik me meen te herinneren, vrij donker/schemerig, echt avond/nacht in een discotheek. Ik kan me er verder niet zoveel meer van herinneren. Ik zou heel graag de titel van dit nummer willen weten en graag ook de bijbehorende clip.
oja, tis iig geen
Jan Wayne - Because the night,
Tiesto and bt - love comes again
Armin van Buuren - Shivers
of
Basshunter
superbedankt alvast!!!
groet, Willem
quote:
Anyone?quote:Op maandag 17 november 2008 20:25 schreef PimpofPersia het volgende:
"Laatst in de club hoorde ik in zo'n elektro/techno/whatevernummer opeens een rustmoment waarin er opeens een trompet(-achtig instrument) een melodietje speelde. Het was heel rustig, geen Fedde le Grand-achtige trompetjes, en het ging een beetje als
tumtumtumtuuuum
tumtumtuuum
Wie o wie?"
Deze van mij stond nog open. Het is geen Scooter, geen Crystal Waters ft Alex Gaudino en geen The Guru Josh Project.
We kunnen zo weinig met dat 'tumtumtum', zou je het kunnen neuriën of fluiten?quote:
MAG IK JE HEEEEL HARTELIJK BEDANKENquote:
quote:Op woensdag 19 november 2008 19:00 schreef madness_ het volgende:
heej allemaal,
ik ben op zoek naar een best een wat ouder nummer. Denk een jaartje of 8 geleden. De artiest of titel ken ik niet het enige wat ik weet is dat ongeveer zo gaat:
badea badea a hoebada dea badea badea... De achetrgrond muziek heeft wat van prodigy out off space en is wel een beetje breack beat.
Hopelijk komt het iemand bekent voor ,want ik krijg het nummer maar niet te pakken.
Thnx
Marnix
?quote:Op woensdag 19 november 2008 20:57 schreef postman het volgende:
Welk nummer wordt gebruikt in de nieuwe reclame van emporio armani? (staat niet op de site van ster)
Aan die moest ik ook denken maar ik wist niet meer van wie en watquote:
Hi Niconigger,quote:Op woensdag 19 november 2008 11:48 schreef Niconigger het volgende:
[..]
Deze misschien. Hij is alleen iets jonger dan 2005/2006, deze clip dateert uit 2007.
Hi Bullet-tooth,quote:
Bedankt!quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:18 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Na lang zoeken heb ik wat gevonden (nederlandse band trouwens):
At The Close Of Every Day - I'm Not Sure I Have What It Takes
Ik moet hier aan denken. Ik hoop dat dat uit m'n hoofd is verdwenen, voordat ik die plaat van Air weer 's ga draaien..quote:Op woensdag 19 november 2008 23:03 schreef Pino_666 het volgende:
Vraagje voor de mensen die het volgende nummer kennen:
Air - Ce matin la (Album: Moon Safari)
het deel van dit nummer waar je de trompet solo hoort, komt me zo bekend voor. Van een intro nummer van een film of serie... of misschien lijkt het er op. Heeft iemand een idee?
Groet Pino
?quote:Op woensdag 19 november 2008 23:03 schreef Pino_666 het volgende:
Vraagje voor de mensen die het volgende nummer kennen:
Air - Ce matin la (Album: Moon Safari)
het deel van dit nummer waar je de trompet solo hoort, komt me zo bekend voor. Van een intro nummer van een film of serie... of misschien lijkt het er op. Heeft iemand een idee?
Groet Pino
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |