fietspaden teveel in Adam waar jij niet op hoort te rijden, gewoon niet door rood rijden als fietser en automobilist helpt ook.quote:Op maandag 17 november 2008 20:09 schreef Broekpaling het volgende:
Gewoon licht meenemen. Zonder ben je niet te zien, maar wel huilen als ik je schep.
Ja want alles wordt geregeld door verkeerslichten... faalhaas.quote:Op maandag 17 november 2008 20:10 schreef Motar het volgende:
[..]
fietspaden teveel in Adam waar jij niet op hoort te rijden, gewoon niet door rood rijden als fietser en automobilist helpt ook.
Als je het bericht had gelezen zag je staan dat ik zelf niet fiets.quote:Op maandag 17 november 2008 20:10 schreef jordeeeh het volgende:
Eigen schuld. Klaag eerder over het feit dat jij je fiets niet in orde hebt.
Faalhaas?quote:Op maandag 17 november 2008 20:11 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja want alles wordt geregeld door verkeerslichten... faalhaas.
Oh, had alleen de laatste alinea niet gelezenquote:Op maandag 17 november 2008 20:11 schreef Motar het volgende:
[..]
Als je het bericht had gelezen zag je staan dat ik zelf niet fiets.
Dat had niet eens te maken met of jij zelf fietst of niet. Niet alles wordt geregeld door verkeerslichten, en dan nog kan je niet klakkeloos doorrijden als je groen hebt. Er zijn genoeg verkeerslichten waar je alsnog andere auto's voor moet gaan (zelf afslaan, tegenligger rechtdoor), en ja, als je dan zonder licht rijdt is dat irritant.quote:Op maandag 17 november 2008 20:12 schreef Motar het volgende:
[..]
Faalhaas?
Kijk itotje, ik fiets zelf nogmaals niet, gewoon beetje lullig voor de fietsers, jij niet goed lezen kan wel niet zien goed?!
Ben ik met je eens, fietsers zie je ook niet goed zonder licht, maar in Amsterdam hoef je als fietser bijna nergens op de weg met auto's te rijden, en de meeste kruispunten zijn ook ingesteld met aparte verkeerslichten voor fietsers die dan weer afgesteld zijn op de verkeerslichten voor het overige verkeer.quote:Op maandag 17 november 2008 20:14 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Dat had niet eens te maken met of jij zelf fietst of niet. Niet alles wordt geregeld door verkeerslichten, en dan nog kan je niet klakkeloos doorrijden als je groen hebt. Er zijn genoeg verkeerslichten waar je alsnog andere auto's voor moet gaan (zelf afslaan, tegenligger rechtdoor), en ja, als je dan zonder licht rijdt is dat irritant.
Slappe kutsmoes, fietspad of niet, neem je kankerlicht mee.quote:Op maandag 17 november 2008 20:10 schreef Motar het volgende:
[..]
fietspaden teveel in Adam waar jij niet op hoort te rijden, gewoon niet door rood rijden als fietser en automobilist helpt ook.
De meeste, niet allemaal.quote:Op maandag 17 november 2008 20:17 schreef Motar het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, fietsers zie je ook niet goed zonder licht, maar in Amsterdam hoef je als fietser bijna nergens op de weg met auto's te rijden, en de meeste kruispunten zijn ook ingesteld met aparte verkeerslichten voor fietsers die dan weer afgesteld zijn op de verkeerslichten voor het overige verkeer.
Wat is daar erg aan dan? Ze moeten het toch op 1 of andere manier controleren. En overdag gaat dat ook een beetje lastig he.quote:Op maandag 17 november 2008 20:18 schreef Motar het volgende:
HET GAAT MIJ ER NEIT OM OF JE WEL OF NIET MET LICHT FIETST, HET FEIT DAT DIE GASTEN VAN DE POLITIE ER ZO OVERDREVEN OP CONTROLEREN IS EEN DOORN IN MIJN OOG.
Lezen is en blijft een probleem met fokkers!
Mij niet, kunnen ze niet vaak genoeg doen.quote:Op maandag 17 november 2008 20:18 schreef Motar het volgende:
HET GAAT MIJ ER NEIT OM OF JE WEL OF NIET MET LICHT FIETST, HET FEIT DAT DIE GASTEN VAN DE POLITIE ER ZO OVERDREVEN OP CONTROLEREN IS EEN DOORN IN MIJN OOG.
Lezen is en blijft een probleem met fokkers!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |