ok thnxquote:Op maandag 17 november 2008 18:46 schreef Het_Biertje het volgende:
Bij mij werkte het wel toppie![]()
je moet de infinity update even draaien voor dat je d-tools installeerd. dan krijg je die loop niet
http://www.download.com/Win7xxinfinityUpdate.exe
Ik draai zelf ook een Milestone van windows 7, en ik kan beamen dat het nieuwe besturingssysteem nu al sneller is dan vista. Beter durf ik niet zoveel over te zeggen omdat een beta build mischien niet bij iedereen zo stabiel draait als bij mij...quote:Op woensdag 19 november 2008 07:41 schreef The.Apple het volgende:
Pre-beta van Win7 beter dan Vista-SP1.......
Yea right...
Ik typ dit vanaf de 6801 beta.. Gebruik het bijna als main os en vooral na de unlock van de features bevalt ie zeer goed.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:07 schreef Raphaelo het volgende:
[..]
Ik draai zelf ook een Milestone van windows 7, en ik kan beamen dat het nieuwe besturingssysteem nu al sneller is dan vista. Beter durf ik niet zoveel over te zeggen omdat een beta build mischien niet bij iedereen zo stabiel draait als bij mij...
Unlock van de features? Explainquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:31 schreef GieJay het volgende:
[..]
Ik typ dit vanaf de 6801 beta.. Gebruik het bijna als main os en vooral na de unlock van de features bevalt ie zeer goed.
Kreeg de volgende mededeling bij download.com:quote:Op maandag 17 november 2008 18:46 schreef Het_Biertje het volgende:
je moet de infinity update even draaien voor dat je d-tools installeerd. dan krijg je die loop niet
Helaas werkt de link hier ook niet. Mirror?quote:Op maandag 17 november 2008 18:46 schreef Het_Biertje het volgende:
Heb je toevallig een mirror?quote:Op maandag 17 november 2008 18:46 schreef Het_Biertje het volgende:
Probeer Alcohol 120% eensquote:Op maandag 17 november 2008 18:46 schreef Karzeuler het volgende:
yep, als admin. werkt niet
wat voor alternatief raad jij aan? Ken alleen daemon tools als cdrom emulator
Zowel Daemon als Alcohol hebben hetzelfde probleem, je moet opnieuw opstarten om te kunnen installeren, en daar gaat iets mis, kom je in een eindeloze loop te zitten.quote:
Kwestie van Ganzenbord uit de kast pakkenquote:Op woensdag 8 april 2009 16:22 schreef spyman978 het volgende:
hoe kan ik een spel spelen zonder op cd te doen
Ah de syndroom van down club is weer eens aan de wandel.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:22 schreef spyman978 het volgende:
Start - uitvoeren - mspaintquote:Op woensdag 8 april 2009 16:22 schreef spyman978 het volgende:
Damagnie van tante Kroesquote:Op donderdag 9 april 2009 09:15 schreef Farenji het volgende:
Zit zoiets basaals als het mounten van een ISO nog steeds niet ingebouwd in het OS dan?
Wat nou onzin? MS mag als het aan die trol ligt helemaal niets in zijn OS bouwen. Apple daarintegenquote:
Welke versie van Windows 7 heb je draaien??quote:Op donderdag 14 mei 2009 08:49 schreef adt het volgende:
Ik heb anders de nieuwste Daemon Tools gedownload met ingebouwde STPD 1.58, en deze komt bij mij nog steeds in een loop terecht
Hell Yeahquote:Op woensdag 19 november 2008 07:41 schreef The.Apple het volgende:
Pre-beta van Win7 beter dan Vista-SP1.......
Yea right...
Nee, zit er niet in. Echt te triest voor woordenquote:Op donderdag 9 april 2009 09:15 schreef Farenji het volgende:
Zit zoiets basaals als het mounten van een ISO nog steeds niet ingebouwd in het OS dan?
Neelie Kroes doet haar werk.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, zit er niet in. Echt te triest voor woordenHetzelfde geld voor een partitioneringsprogramma.
En alleen maar omdat een ander bedrijf dan geld kan verdienen.
Kut, datum niet gechecked.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:07 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je quote een reactie uit november toen de RC nog lang en breed niet bestond... Het is nu mei
Nee dat komt niet van haar af.quote:
Neelie heeft hier indirect wel mee te maken.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:18 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee dat komt niet van haar af.
Mounten van een ISO en partitioneren betreft een instructie die moet worden uigevoerd. Niet software.
Dus Neelie heeft hier niks mee van doen.
Er zit wel een partitioneringsprogramma inquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:08 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, zit er niet in. Echt te triest voor woordenHetzelfde geld voor een partitioneringsprogramma.
En alleen maar omdat een ander bedrijf dan geld kan verdienen.
Dat is de pro versie neem ik aan? In 'home' zal dit niet zitten denk ikquote:Op donderdag 14 mei 2009 11:18 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Er zit wel een partitioneringsprogramma inHet heet gek genoeg Schijfbeheer
Dat is onzin Netsplitter.quote:Op donderdag 14 mei 2009 10:29 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Neelie heeft hier indirect wel mee te maken.
Die verbied Ms namelijk dit soort tools in Windows te bakken omdat dat hun een oneerlijke voorsprong zou geven op de concurrentie.
Zo mogen dus geen IE meer in Windows hebben zitten.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is de pro versie neem ik aan? In 'home' zal dit niet zitten denk ik
[..]
Dat is onzin Netsplitter.
Microsoft mag zelfs MSIE in het systeem hebben staan als browser. Het probleem is dat het niet te verwijderen is en dus mensen niet naar een alternatief kijken.
Indien Microsofte een 'verwijder' optie had gemaakt voor MSIE zouden ze ook geen boete hebben gehad van Neelie.
Het mounten van een ISO is trouwens geen software maar is een instructie. Der is niemand die Microsoft tegenhoudt om dit toe te voegen aan het contextmenu. Niemand behalve MS dan...
Het partitioneren zit in Windows maar alleen in de pro versies. Dus dat kan wel degelijk.
IE mag wel in Windows zitten hoor. Het moet alleen volledig te verwijderen zijn (om een andere browser te installeren). Niks mis mee.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zo mogen dus geen IE meer in Windows hebben zitten.
Je kan niets voor niks IE8 uit Windows 7 verwijderen, iig de executable.
Ja leuk, is een simpele gebruiker naderhand uuuren bezig om dingen te downloaden zodat die eindelijk kan doen wat die wil gaan doen.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:24 schreef wdn het volgende:
[..]
IE mag wel in Windows zitten hoor. Het moet alleen volledig te verwijderen zijn (om een andere browser te installeren). Niks mis mee.
Indien ze eens add/remove programs fatsoenlijk gebruiken en daar eens alles in zetten wat in Windows voorhanden is dan krijg je nog eens een echt flexibel en stabiel OS. Alleen de core op CD zetten en alle andere dingen via een download aanbieden.
Nee want dan komen we op het volgende probleem: een systeem dient door iemand te worden opgezet die meer is dan een digibeet.quote:Op donderdag 14 mei 2009 14:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ja leuk, is een simpele gebruiker naderhand uuuren bezig om dingen te downloaden zodat die eindelijk kan doen wat die wil gaan doen.![]()
Leuk voor de tweaker, totaal onzinnig voor een digibeet.
Vista Home versies hebben al Schijfbeheer hoor.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is de pro versie neem ik aan? In 'home' zal dit niet zitten denk ik
welke versie heb je? de 4.30.4.0027?quote:Op zaterdag 16 mei 2009 22:08 schreef Devz het volgende:
Ik krijg Daemon ook niet aan de praat, tijdens de setup blijft ie om een reboot vragen voor de installatie begint. Ik kom dus niet verder (nieuwste versie).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |