Inderdaad..... ik vind het spannend!quote:
dan zelf 1000 euro in de pot doen en 10 gabberplaatjes draaienquote:Op maandag 17 november 2008 19:41 schreef -Hans- het volgende:
Corton - Rudy ! en Rob.
Dan ga ik er trouwens wel van uit dat Michiel en Gerard dit jaar niet meedoen. Paul R vind ik ook wel een leuke kandidaat.
quote:Op maandag 17 november 2008 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Groeten van on_air, Sersjee en ondergetekende vanuit de HMH.
Wie beslissen eigenlijk wie het huis in gaan?quote:Op maandag 17 november 2008 19:42 schreef Maricha het volgende:
[..]
Inderdaad..... ik vind het spannend!
Groetjes terugquote:Op maandag 17 november 2008 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Leuke dealquote:Op maandag 17 november 2008 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
dan zelf 1000 euro in de pot doen en 10 gabberplaatjes draaien
groetjes terug. Veel plezier !quote:Op maandag 17 november 2008 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Doe ook Sigur Ros de groeten.quote:Op maandag 17 november 2008 19:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
De zenderredactie (zoals Florent vanmiddag ook vertelde bij Timur)quote:Op maandag 17 november 2008 19:45 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wie beslissen eigenlijk wie het huis in gaan?
Kijk, daar heb je het al. Ik mis altijd elk nieuwtje dat tussen 4 en 7 wordt bekend gemaakt.quote:Op maandag 17 november 2008 19:49 schreef Maricha het volgende:
(zoals Florent vanmiddag ook vertelde bij Timur)
als of wij naar naar de coen en sandershow luisterenquote:Op maandag 17 november 2008 19:49 schreef Maricha het volgende:
[..]
De zenderredactie (zoals Florent vanmiddag ook vertelde bij Timur)
ik probeer bij mijn werkgever 2x 1500 euro los te peuterenquote:Op maandag 17 november 2008 19:47 schreef MutZ het volgende:
Zijn er eigenlijk al plannen vanuit deze groep voor SR?
Ja, aan de andere kant van de wereld zitten en alles compleet missenquote:Op maandag 17 november 2008 19:47 schreef MutZ het volgende:
Dat is gewoon een slechte timing natuurlijkquote:Op maandag 17 november 2008 19:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, aan de andere kant van de wereld zitten en alles compleet missen
Sorry, zal er over ophouden nu
Ik had al dikke brainstormsessies verwacht! Dat een van jullie zeker wil gaan slapen in het Glazen Huis. Of niet??quote:Op maandag 17 november 2008 19:47 schreef MutZ het volgende:
Gerard had het al een tijd geleden in de Freaknacht gezegd, maar fijn dat we nu ook van jouw een definitief antwoord hebben. Ga je nu weer Duitsers lastig vallen?quote:Op maandag 17 november 2008 19:53 schreef MichielV het volgende:
En for the record: inderdaad, Gerard en ik zijn niet beschikbaar voor het Glazen Huis dit jaar. Gerard slaat net als Giel vorig jaar al deed een jaartje over na 3 keer op rij en ik heb m'n handen even vol aan luiers en dergelijke..
Dat zou wel tof zijn als het zou lukkenquote:Op maandag 17 november 2008 19:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik probeer bij mijn werkgever 2x 1500 euro los te peuteren
Aan de overnachting hadden we natuurlijk nog geen seconde gedacht. We doen alles natuurlijk voor de vluchtelingenquote:Op maandag 17 november 2008 19:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik had al dikke brainstormsessies verwacht! Dat een van jullie zeker wil gaan slapen in het Glazen Huis. Of niet??
Ik zou wel willen slapen jaquote:Op maandag 17 november 2008 19:56 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik had al dikke brainstormsessies verwacht! Dat een van jullie zeker wil gaan slapen in het Glazen Huis. Of niet??
Je neus groeit, is je tweede naam soms pinokkio?quote:Op maandag 17 november 2008 19:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Aan de overnachting hadden we natuurlijk nog geen seconde gedacht. We doen alles natuurlijk voor de vluchtelingen
Goed geregeldquote:Op maandag 17 november 2008 20:05 schreef Mokus het volgende:
Trouwens, de Zweedse collega die bij ons in kantoor zit vind 3fm een goede zender met goede muziek (de rest verstaat hij toch niet). Want zelfs als er Zweden op kantoor zijn staat gewoon 3fm op!!
De week voor de Nederlandse SR wordt er in Zweden ook een Glazen Huis bewoond. Kun je dus 2 weken Serious Request volgenquote:Op maandag 17 november 2008 20:05 schreef Mokus het volgende:
Trouwens, de Zweedse collega die bij ons in kantoor zit vind 3fm een goede zender met goede muziek (de rest verstaat hij toch niet). Want zelfs als er Zweden op kantoor zijn staat gewoon 3fm op!!
Ja ik weet het. In Malmö. Maar ik denk dat de lol er snel af gaat als je geen bal van verstaat.quote:Op maandag 17 november 2008 20:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
De week voor de Nederlandse SR wordt er in Zweden ook een Glazen Huis bewoond. Kun je dus 2 weken Serious Request volgen
De badeend op het plaatjequote:Op maandag 17 november 2008 20:10 schreef Mokus het volgende:
[..]
Ja ik weet het. In Malmö. Maar ik denk dat de lol er snel af gaat als je geen bal van verstaat.
http://www.sr.se/cgi-bin/p3/artikel.asp?artikel=2397584
Zweeds is daarentegen wel weer redelijk te lezen.
DiedJeeJquote:Op maandag 17 november 2008 20:14 schreef DiedjeeJ het volgende:
* DJ meldt.![]()
Ik mag dus in 't Glazen Huis?!
Hai MutZie!!quote:
Jij bent die ene luisteraar, ik één van de drie DJ's.quote:Nee, ik mag al
Gezellig, kunnen we weer eens gezellig een nachtje doortrekkenquote:Op maandag 17 november 2008 20:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Jij bent die ene luisteraar, ik één van de drie DJ's.
Whehequote:Op maandag 17 november 2008 20:22 schreef DiedjeeJ het volgende:
Ik "hoor" trouwens de stem van The Voice in m'n hoofd als ik de TT lees.
"Drie DJ's. Eén luisteraar. "Opgesloten" in een Glazen Huis...."
quote:Op maandag 17 november 2008 20:17 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Hai MutZie!!![]()
[..]
Jij bent die ene luisteraar, ik één van de drie DJ's.
Zeker!!quote:
Euh.. Bij deze woordkeuze krijg ik toch wel bepaalde gedachten..quote:kunnen we weer eens gezellig een nachtje doortrekken[/sub]
zegt meer over jou dan over het woordquote:Op maandag 17 november 2008 20:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zeker!!![]()
![]()
[..]
Euh.. Bij deze woordkeuze krijg ik toch wel bepaalde gedachten..
I know. Sick mind..quote:Op maandag 17 november 2008 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zegt meer over jou dan over het woord
Dirty mind?quote:Op maandag 17 november 2008 20:25 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Zeker!! [/sub]![]()
![]()
[..]
Euh.. Bij deze woordkeuze krijg ik toch wel bepaalde gedachten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |