Tsja, dat viel niet mee en om het nou over schaamhaar te gaan hebben vond ik ook een beetje te ver gaan.quote:Op maandag 17 november 2008 18:27 schreef Piles het volgende:
Moeilijk hè, een TT bedenken als Timur op de radio is
Ik vinnem puik.quote:Op maandag 17 november 2008 18:36 schreef -Hans- het volgende:
Wat een fijne plaat blijft het toch![]()
Wat vinden jullie van de nieuwe M.I.A? http://www.metmichiel.nl/(...)76/Een%20knaller%21/
Ik hoop dat dat gebeurt jaquote:Op maandag 17 november 2008 18:58 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
O wee als er geen leuke DJ's in het huis komen.
quote:Op maandag 17 november 2008 18:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat gebeurt ja
Want ik ben er niet
24 november en 1 en 8 december. Alledrie tijdens hun programma. Het worden dus 3 dj's die op maandag hun programma hebben.quote:Op maandag 17 november 2008 19:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Bon Soir is er al bekend wie het huis ingooit worden
best goed nummerquote:Op maandag 17 november 2008 19:19 schreef Sirolf het volgende:
Rudy heeft alvast een nummer gemaakt voor de komende Serious Request!
Bekijk deze YouTube-video
In de komende 3 weken wordt er telkens een DJ bekendgemaakt. Daarnaast kan er een luisteraar met de leukste 'kom zelf in actie'-actie 1 nacht in het huis overnachten.quote:Op maandag 17 november 2008 19:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
Bon Soir is er al bekend wie het huis ingooit worden
Hehe, die link heb ik eerder in dit topic ook gepost.quote:Op maandag 17 november 2008 19:19 schreef Sirolf het volgende:
Rudy heeft alvast een nummer gemaakt voor de komende Serious Request!
Bekijk deze YouTube-video
Beperkte keus dusquote:Op maandag 17 november 2008 19:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
24 november en 1 en 8 december. Alledrie tijdens hun programma. Het worden dus 3 dj's die op maandag hun programma hebben.
Goed dat zo'n idee breed gedragen wordt , kijken of in het jaar van de kredietcrisis er nog geld beschikbaar is.quote:Op maandag 17 november 2008 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In de komende 3 weken wordt er telkens een DJ bekendgemaakt. Daarnaast kan er een luisteraar met de leukste 'kom zelf in actie'-actie 1 nacht in het huis overnachten.
Ohja, en Zweden doet dit jaar mee, met een huis in Malmö. Zij doen 't de week voorafgaand aan SR hier.
Bron: Twitter
hahahahaquote:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7889 ?quote:Op maandag 17 november 2008 19:21 schreef Sirolf het volgende:
Opvallend trouwens dat er nog geen enkele radio-nieuwssite een artikel heeft geschreven over wat er vandaag bekend is gemaakt over SR2008. Althans, ik kan 't nergens vinden in artikel-vorm...
Je ziet altijd grote bedrijven met een brede grijns het huis binnen komen om hun cheque af te leveren. Het bedrag dat op de cheque staat is meestal maar een schijntje aan wat die bedrijven uitgeven aan reclame, terwijl ze er een groot publiek mee bereiken. Dus de kredietcrisis hoeft geen invloed te hebbenquote:Op maandag 17 november 2008 19:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Goed dat zo'n idee breed gedragen wordt , kijken of in het jaar van de kredietcrisis er nog geld beschikbaar is.
Ah, die had ik nog niet gezien.quote:Op maandag 17 november 2008 19:31 schreef Maricha het volgende:
[..]
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7889 ?
Van die lijst is volgens mij niet iedereen beschikbaar... Ik dacht dat Gerard en Michiel dit jaar niet gingen...quote:Op maandag 17 november 2008 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
dan hebben we keus uit
DJ: Miranda van Holland
DJ: Robbert-Jan van de Velde
DJ: Domien Verschuuren
DJ: Giel Beelen
DJ: Gerard Ekdom
DJ: Rob Stenders
DJ: Paul Rabbering
DJ: Coen en Sander
DJ: Michiel Veenstra
DJ: Eric Corton
Je kunt sowieso Gerard en Robbert-Jan al afschrijven. Eric gaat denk ik ook niet (die is al naar Kenya), Michiel zit met zn pasgeboren kind, bij Rob merkte je vorig jaar regelmatig dat hij niet dacht ooit nog een keer in het huis te komen en ik weet niet zeker of Domien nog tot de nachtjocks wordt gerekend. Toen ik hoorde dat we niet konden stemmen, voorspelde ik al Giel, Coen en Paul en dat denk ik nog steeds.quote:Op maandag 17 november 2008 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
dan hebben we keus uit
Anders stort je nietsquote:Op maandag 17 november 2008 19:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik denk dat de djs domien zal zijn en giel en corton, mocht ik het goed hebben stort ik 10 euro in SR potje
Waar baseer je deze lijst op? Je zegt wel Robbert-Jan en niet Roosmarijn? En je vergeet ook Eddy, Timur, Annemieke enz enzquote:Op maandag 17 november 2008 19:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
dan hebben we keus uit
Die kunnen op 24 november, 1 december en 8 december niet tijdens hun eigen programma te horen krijgen dat ze op de vlucht moeten.quote:Op maandag 17 november 2008 19:38 schreef Maricha het volgende:
[..]
Waar baseer je deze lijst op? Je zegt wel Robbert-Jan en niet Roosmarijn? En je vergeet ook Eddy, Timur, Annemieke enz enz
De jocks hebben al moeten aangeven of ze het huis in willen, en Rob heeft daarover gezegd dat hij zich daar wel weer voor beschikbaar stelde. Hij zou dus in het huis terecht kunnen komen.quote:Op maandag 17 november 2008 19:37 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Je kunt sowieso Gerard en Robbert-Jan al afschrijven. Eric gaat denk ik ook niet (die is al naar Kenya), Michiel zit met zn pasgeboren kind, bij Rob merkte je vorig jaar regelmatig dat hij niet dacht ooit nog een keer in het huis te komen en ik weet niet zeker of Domien nog tot de nachtjocks wordt gerekend. Toen ik hoorde dat we niet konden stemmen, voorspelde ik al Giel, Coen en Paul en dat denk ik nog steeds.
ohja natuurlijk! Stom.....quote:Op maandag 17 november 2008 19:39 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Die kunnen op 24 november, 1 december en 8 december niet tijdens hun eigen programma te horen krijgen dat ze op de vlucht moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |