Het is een plastic bak me een dikke scheur er in zonder dekselquote:Op maandag 17 november 2008 18:09 schreef MouzurX het volgende:
Tsja je zet hem wel naast een container ....
Je vraagt er dus ook gewoon omquote:Op maandag 17 november 2008 18:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is een plastic bak me een dikke scheur er in zonder dekseldan nog
quote:Op maandag 17 november 2008 18:07 schreef Dribbel_ het volgende:
dus ik kan naar hartelust weer topics uitprinten en ze weggooien![]()
Die is ook gejat?quote:Op maandag 17 november 2008 18:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik moet het glas ook nog naar de glasbak brengen
Sometimes we all fail.quote:Op maandag 17 november 2008 19:16 schreef Dribbel_ het volgende:
Ah kut ik was m'n lijstje met voorspelbare reacties vergeten
quote:Op maandag 17 november 2008 21:45 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
toch blijven die voorspelbare reacties het leukst
Ja dat weet ik ookquote:Op maandag 17 november 2008 22:45 schreef Roi het volgende:
Lui varken, had het gewoon weer terug naar binnen gebracht!
Alles wat bij het grofvuil ligt mag meegenomen worden, dat is de regel!
Hij staat ook buiten op het balkon in een hoekquote:Op maandag 17 november 2008 22:51 schreef Roi het volgende:
En nog zo'n smerige witte ook![]()
!!
Ik snap het ook niet.. Maar ik snap ook niet waarom je dat dit in eerste instantie al in je huis hebt staan.
Heerlijk ditquote:Op maandag 17 november 2008 18:07 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar hij is dus weer terechtdus ik kan naar hartelust weer topics uitprinten en ze weggooien
![]()
Weer zo'n Juup-patiënt erbij!quote:Op maandag 17 november 2008 18:31 schreef Emimich het volgende:
-edit-
Is dit een Nederlandse zin?quote:Op maandag 17 november 2008 22:09 schreef Adelante het volgende:
voorspelbare reacties zijn verdwenen,
niet allemaal, maar in elk geval
de pedobear liggen in de prullenbak.
Jij geeft iemand een rotschop voor een kapotte plastic prullenbak die je zelf naast een container hebt gezet? 'quote:Op dinsdag 18 november 2008 13:42 schreef L.Denninger het volgende:
Als ie dat bij mij had gedaan zou ik 'm echt een rotschop gegeven hebben
Tief een end op, zoek je eigen prullenbak !
n00bquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:18 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Jij geeft iemand een rotschop voor een kapotte plastic prullenbak die je zelf naast een container hebt gezet? '
Internetheld
Ja, niet iedereen gaat gelijk na zijn MBO werken, trouwen, en een huis kopen in een kansenwijk.quote:Op maandag 17 november 2008 19:14 schreef mirved het volgende:
TS is flatbewoner oftewel faaltbewoner.
Pardon, huis kopen? Huren, met huursubsidie uiteraard.quote:Op dinsdag 18 november 2008 17:23 schreef Onsterfelijkheid het volgende:
[..]
Ja, niet iedereen gaat gelijk na zijn MBO werken, trouwen, en een huis kopen in een kansenwijk.
quote:Op maandag 17 november 2008 18:30 schreef RickoKun het volgende:
Topics uitprinten
Dat is 1000 x sadder dan zoen gast!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |