quote:Op donderdag 18 december 2008 19:09 schreef petervbg het volgende:
maar wie zegt dan dat ik die NU nog heb ?
Misschien geef jij mensen toegang tot een computer die heul niet van jou is.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:11 schreef petervbg het volgende:
mwah dat denk ikdus niet. Hoe zou ik dat moeten doen dan, als ik zelf mensen toegang geef ??
Lijkt me goed idee zarGon.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:15 schreef zarGon het volgende:
Nou, euh. Een ideetje. Als jij een foto maakt met daarin jouw computerscherm op de achtergrond zonder dat jij er op zichtbaar bent, met daarbij een papier waar FOK! op staat. Zodat wij weten dat jij er wél achterzit.
Ik zei er expliciet bij dat jij niet op de foto hoeft te staan. Je blijft anoniem.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:18 schreef petervbg het volgende:
ja zeg ik ga mn eigen foto hier opzetten.Lijkt me geen goed plan.
Lees nou eens een keer fatsoenlijk.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:18 schreef petervbg het volgende:
ja zeg ik ga mn eigen foto hier opzetten.Lijkt me geen goed plan.
Ja, als die ene zogenaamde PC ook door Teamviewer is overgenomen door jou met Teamviewer, kun jij toegang geven.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:19 schreef petervbg het volgende:
Kan ik iemand toegang geven via teamviewer of VNC zonder dat ik zelf bij diePCzit ?
Ik denk dat die PC eigenlijk helemaal niet van hem is en dat hij een kick krijgt door anderen huisvredebreuk te laten plegen.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:21 schreef CrystalBall het volgende:
een map delen met je ex-gezins fotoos is geen probleem, maar als je zelf in beeld komt haak je af?
Right.quote:Op donderdag 18 december 2008 19:23 schreef petervbg het volgende:
nou diefoto's zijn nu weg,naarde backupdrive die losgekoppeld is. Afgezien van mn eigen gegevens staat ernietsmeervan anderen op
Ja, inderdaad en wij zijn de aanklager, rechter en juryquote:Op donderdag 18 december 2008 19:24 schreef petervbg het volgende:
Het lijkt wel een openbare terechtstelling zeg !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |