abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63293401
Ok... ik ben bijna 25 en heb in mijn leven nog nooit een relatie gehad. Voor deze topic is het niet heel relevant om naar verklaringen hiervoor te gaan zoeken. Mijn vraag betreft namelijk iets anders, iets wat ik me als 'relatieloze' toch afvraag!

Ondanks mijn relatieloosheid ben ik een vrij romantisch ingesteld persoon. Ik schrijf gedichten, droom weg en word volgens mij zelfs vaak verliefd op iemand, alleen maar om de persoon te kunnen 'gebruiken' als voer voor mijn gedichten . Soms ben ik bang dat een relatie in de realiteit nooit op zou kunnen tegen mijn interne droomwereld, maar dat terzijde.

Ok, nu mijn ongenuanceerde vraag . Het is algemeen bekend dat mensen winden laten. Ruften, scheten laten, farten of hoe je het ook noemen wilt. Toen ik thuis woonde was dat dan ook geen probleem, ik kon bij pa&ma immers mezelf zijn. Maar hoe zit dat als je verliefd bent op iemand en in een relatie terechtkomt? Wanneer is het tijd om de eerste ruft in het bijzijn van een ander te laten? Of naja, 'tijd'... 'Toegestaan' zou een passender woord zijn. I know, dit klinkt niet heel fris allemaal, maar is helaas wel de realiteit . Het moment van de eerste ruft, is dat niet het moment om je verliefdheid kwijt te raken? Klinkt misschien dramatisch, maar zodra iemand in je bijzijn gaat ruften is de romantiek er toch vanaf? Wordt het niet ineens allemaal anders als je de persoon in kwestie begint te associëren met een lucht van verrotte eieren?

Ruften... we doen het allemaal, maar het lijkt tegelijkertijd zo'n taboe. Met een vriendin van mij ruft ik wel eens en dan liggen we dubbel van het lachen. Andere mensen uit mijn omgeving durfen amper een woord vuil te maken aan dit onderwerp, alsof ze zelf altijd 'ruftvrij' zijn.

Mensen, laat je horen!
pi_63293525
De vrouw doet het stiekum en de man openlijk. Dat is de basis van een gezonde relatie.
pi_63293632
Altijd jezelf zijn is het devies.

Echte liefde overwint ook je winderigheid wel!

Farting is cult!
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_63293659
quote:
Op maandag 17 november 2008 17:22 schreef Dipkip het volgende:
De vrouw doet het stiekum en de man openlijk. Dat is de basis van een gezonde relatie.

Lekker belangrijk allemaal. Gasophoping is slecht voor je, dus voorkom je dat te allen tijde. Of je nu man of vrouw bent!
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_63293733
Ik zei de vrouw doet het stiekum. Ik zei dus niet: de vrouw doet het niet.
  maandag 17 november 2008 @ 17:37:56 #6
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_63293886
quote:
Op maandag 17 november 2008 17:18 schreef Verwonderingsmeisje24 het volgende:
Ok... ik ben bijna 25 en heb in mijn leven nog nooit een relatie gehad. Voor deze topic is het niet heel relevant om naar verklaringen hiervoor te gaan zoeken. Mijn vraag betreft namelijk iets anders, iets wat ik me als 'relatieloze' toch afvraag!

Ondanks mijn relatieloosheid ben ik een vrij romantisch ingesteld persoon. Ik schrijf gedichten, droom weg en word volgens mij zelfs vaak verliefd op iemand, alleen maar om de persoon te kunnen 'gebruiken' als voer voor mijn gedichten . Soms ben ik bang dat een relatie in de realiteit nooit op zou kunnen tegen mijn interne droomwereld, maar dat terzijde.

Ok, nu mijn ongenuanceerde vraag . Het is algemeen bekend dat mensen winden laten. Ruften, scheten laten, farten of hoe je het ook noemen wilt. Toen ik thuis woonde was dat dan ook geen probleem, ik kon bij pa&ma immers mezelf zijn. Maar hoe zit dat als je verliefd bent op iemand en in een relatie terechtkomt? Wanneer is het tijd om de eerste ruft in het bijzijn van een ander te laten? Of naja, 'tijd'... 'Toegestaan' zou een passender woord zijn. I know, dit klinkt niet heel fris allemaal, maar is helaas wel de realiteit . Het moment van de eerste ruft, is dat niet het moment om je verliefdheid kwijt te raken? Klinkt misschien dramatisch, maar zodra iemand in je bijzijn gaat ruften is de romantiek er toch vanaf? Wordt het niet ineens allemaal anders als je de persoon in kwestie begint te associëren met een lucht van verrotte eieren?

Ruften... we doen het allemaal, maar het lijkt tegelijkertijd zo'n taboe. Met een vriendin van mij ruft ik wel eens en dan liggen we dubbel van het lachen. Andere mensen uit mijn omgeving durfen amper een woord vuil te maken aan dit onderwerp, alsof ze zelf altijd 'ruftvrij' zijn.

Mensen, laat je horen!
Advies: nooit ruften, voor eeuwig en altijd ophouden als je bij haar bent. Anders is je relatie over
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_63294090
quote:
Op maandag 17 november 2008 17:37 schreef Nembrionic het volgende:
Advies: nooit ruften, voor eeuwig en altijd ophouden als je bij haar bent. Anders is je relatie over
Volgens mij is verwonderingsmeisje een meisje
  maandag 17 november 2008 @ 17:51:00 #8
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_63294192
quote:
Op maandag 17 november 2008 17:46 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Volgens mij is verwonderingsmeisje een meisje

Oh, vies, lesbisch!

God, moet ik volgende keer van iedereen eerst het geslacht gaan vaststellen?
pi_63294339
quote:
Op maandag 17 november 2008 17:51 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Oh, vies, lesbisch!

God, moet ik volgende keer van iedereen eerst het geslacht gaan vaststellen?
Lesbisch? Waar maak je dat uit op? I'm not gay, aight .
pi_63294737
Maarja, ben je een kloon of ben je nieuw.
Lambo of Rekt
pi_63295248
Och, ligt beetje aan je relatie denk ik. Kan er niet echt een aantal maanden aan vast plakken.
  maandag 17 november 2008 @ 18:37:31 #12
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_63295308
quote:
Op maandag 17 november 2008 17:57 schreef Verwonderingsmeisje24 het volgende:

[..]

Lesbisch? Waar maak je dat uit op? I'm not gay, aight .
Ik maakte maar een grapje richting Dipkip
pi_63296119
Ok .

Enneh, ik ben geen kloon. Ik ben enkele dagen oud, ofwel nieuw .
pi_63298845
De eerste ruft in een relatie. Het is bijna een literair moment

Aan deze vraag kunnen een boel mensen die nog nooit een relatie hebben gehad een voorbeeld nemen
pi_63299991
Je bent een vrouw, ik denk niet dat je een probleem hebt met het laten van ruften in bijzijn van je latere vriend, tenzij je wel een héél net typetje weet te krijgen.
pi_63300207
na 5 jaar wordt het wel eens tijd om er ééntje te laten...

en ja zo ben ik dus....5 jaar voordat ik er één liet gaan!
Kneep mezelf totaal af tot ik weg was uit zijn bijzijn...
Smoezen als, ik moet even de vuilnis buiten zetten hoor...
Of ik moet even buiten kijken naar de volle maan ben zo terug en dan in je tuin een vreselijke knalharde laten....
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_63300265
Ruften kan best, zolang je hem maar niet laat als ie je aan het beffen is
(gelukkig ook geen ervaring mee )
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_63300351
quote:
Op maandag 17 november 2008 21:25 schreef Godshand het volgende:
Ruften kan best, zolang je hem maar niet laat als ie je aan het beffen is
(gelukkig ook geen ervaring mee )
Ik schoot in de lach...whahahahaaaaaaaaaa ut idee alleen al!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_63301135
Ik liet de eerste ruft in ieder geval reeds enkele uren voor de eerste zoen. En het was een beste.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_63301270
Mijn vriend loopt vanaf dag 1 al ieder uur wel scheetjes te laten, kan er wel om lachen
Ik heb zelf in een jaar tijd 1 keer bij hem in de buurt een scheet gelaten en dat was terwijl ik sliep maakte hij me speciaal wakker voor

Maar de romantiek is er zeker nog! net als vandaag vandaag zijn we een jaar samen! Hij had sowieso al een weekendje weg voor ons geboekt! komt hij nog eens binnenlopen met een hele mooie bos bloemen en heel lief en knuffelig en alles en hij is zo geweldig!
  maandag 17 november 2008 @ 21:59:16 #21
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_63301481
Ik fart ook gewoon door.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_63301769
Achja, iedereen doet het natuurlijk, ik doe het nu thuis nog niet eens in de woonkamer of iets maar loop gewoon even ergens naar toe waar niemand is op dat moment.
pi_63304753
Triest als je dat niet kan 'managen' Je hoeft toch niet persé te scheten? Ranzig persoon als je dat ook nog eens in het bijzijn van je familie (ouders etc.) doet.

Dat doen jongens onder elkaar in bijv. een voetbalteam. Maar in een relatie, of thuissituatie ga je toch geen scheten laten, gatverdamme Gewoon inhouden of anders een scheet laten zonder geluid
Love is in the air!
pi_63305517
Bij een eerste date liet een meid wel een kutscheet. Dat vond ik niet zo erg.
A little bit hateful
pi_63305532
Maar actief scheten in elkaars bijzijnde? Hmmm nah niet zo'n fan van
A little bit hateful
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')