Ergens overheen gekeken sgele?quote:Op maandag 17 november 2008 17:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Huh?
Hoezo zou je hier niet meer posten? Nu moet ik dus echt even terug gaan lezen denk ik
heeft dit iets met mijn quote te maken?quote:Op maandag 17 november 2008 17:08 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds bezig met het fixen van een laptop, dus kom hier niet meer om de 5 minuten F5én.
hmmm gedeeltelijk mee eens droxz! je hebt er een punt in dat er een verschil is...quote:[..]
Jij zou gestopt zijn (of er minder over posten), en dat zie ik en vele mensen niet terug.
Als 1 iemand (ik in dit geval) het zelfde doe... is het fout?
Het verschil tussen ons is dat ik er af en toe een geintje over maak,
en jullie er standaard over blijven doorposten?
Juist jij zou toch het verschil moeten zien Barra.
quote:Op maandag 17 november 2008 17:11 schreef Moozzie het volgende:
Als jullie nou gewoon allemaal zulke kwaliteits users waren als ik dan was er in feite niks aan de hand
Opeten die handel! En morgen opnieuw maken?quote:Op maandag 17 november 2008 17:13 schreef draculettetje het volgende:
en ik vraag me af waarom ik vanmiddag eten heb gemaakt voor zaterdag alvast maar nog niet voor vanavond
en mn huis nu lekker ruikt ik er gewoon honger van krijg
hoezo een blonde aktie
Meis... Magk een ding zeggen?quote:Op maandag 17 november 2008 17:13 schreef draculettetje het volgende:
en ik vraag me af waarom ik vanmiddag eten heb gemaakt voor zaterdag alvast maar nog niet voor vanavond
en mn huis nu lekker ruikt ik er gewoon honger van krijg
hoezo een blonde aktie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met koniveren is niks mis mee
kom op droxz je weet dat ik je een kwaliteits user vind.. ik kan het altijd waarderen dat je een stelling in neemt en die discussie wil ik dan altijd aangaan.quote:Op maandag 17 november 2008 17:09 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Voor de rest boeit het me voor geen meter meer, want ik zal hier dus gewoon niet meer posten, is iedereen weer blij. Maar je kan veel over me zeggen, maar probeer vaak genoeg een stelling in de nemen enzo
quote:Op maandag 17 november 2008 17:14 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Meis... Magk een ding zeggen?
nou voouit dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
beter plan laatquote:Op maandag 17 november 2008 17:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Opeten die handel! En morgen opnieuw maken?
quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 17:14 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Meis... Magk een ding zeggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben ook zo eerlijk om je gelijk te geven wanneer je gelijk hebt.. en nu heb je gelijk!
ik ben bang dat we het gewoon maar op moeten eten draakje
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Goed bezigquote:Op maandag 17 november 2008 17:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
beter plan laatwel koken zo meteen
nee hoor zie hierbovenquote:Op maandag 17 november 2008 17:17 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
![]()
Isniej zo slim!![]()
En nu maar n patatje voor vanavond?
Of toch maar een gedeelte inpikken voor vanavond en net wat sgele zegt, morgen overnieuw ??
quote:Op maandag 17 november 2008 17:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
beter plan laatwel koken zo meteen
hij is het hier wel gewendquote:Op maandag 17 november 2008 17:19 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Eens kijken of ik het vanavond zo kan delegeren..
Vast nie
quote:
dag barraquote:Op maandag 17 november 2008 17:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:wat blijft het hier angstvallig stil.... ik peer hem over 5 minuten (om dingen te doen waar ik het niet over mag hebben
) dus wanneer de discussie doorgaat zal ik het later op de avond proberen te lezen
Doe der de groetjes hequote:Op maandag 17 november 2008 17:24 schreef BarraCupraCuda het volgende:wat blijft het hier angstvallig stil.... ik peer hem over 5 minuten (om dingen te doen waar ik het niet over mag hebben
) dus wanneer de discussie doorgaat zal ik het later op de avond proberen te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |