*mompelt iets over mooi weer spelen...quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Mijn Aegon, wat doe je.
Koopje van de week dit fonds.
836 alweerquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:50 schreef SeLang het volgende:
S&P500 nu op 832.
Vorige keer greep rond dit niveau het PPT () in.
In ben benieuwd....
Ik blijf erbij dat we nog in een dalende trend zitten op lange termijn. Overigens zit ik op dit moment long maar dat is maar voor heel even, daar ben ik morgen/overmorgen denk ik al weer uit. Besides, ik heb een aantal koop orders voor aandelen klaar liggen maar dan moet de beurs nog een klein beetje dalen.quote:
829quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:50 schreef SeLang het volgende:
S&P500 nu op 832.
Vorige keer greep rond dit niveau het PPT () in.
In ben benieuwd....
Aex aandelen? haha, ben nieuwsgierig!quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:47 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat we nog in een dalende trend zitten op lange termijn. Overigens zit ik op dit moment long maar dat is maar voor heel even, daar ben ik morgen/overmorgen denk ik al weer uit. Besides, ik heb een aantal koop orders voor aandelen klaar liggen maar dan moet de beurs nog een klein beetje dalen.
Ik verwacht dat de DJ daarvoor nog zo'n 132 punten moet zakken & de PPT ff moet slapen. Onder de 8K schijnt desastreus te zijn, beweren "de analisten".quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:55 schreef SeLang het volgende:
Als we dit (of lager) handhaven dan verwacht je toch wel dat de luiken opengaan.
Alle "Bodem!" mensen moeten dan als een haas gaan verkopen
De DJ is veel minder belangrijk dan de S&P500.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik verwacht dat de DJ daarvoor nog zo'n 132 punten moet zakken & de PPT ff moet slapen. Onder de 8K schijnt desastreus te zijn, beweren "de analisten".
Als ze enkel futs kopen wel.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
De DJ is veel minder belangrijk dan de S&P500.
Maar natuurlijk luistert het niet zo nauw kwa niveau.
Volumes zijn vooral belangrijk.
Sinds begin november zes keer maar liefst.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:02 schreef LXIV het volgende:
Wat denk jij trouwens van die enorme omzet in AEGON voor sluiten markt, Selang? Is nu al de derde of vierde keer op rij. Grote omzet, flinke tik omhoog. Ik vind het niks.
Dat was behoorlijk groot. Het was m.i. ook de eerste serieuze herstelpoging sinds 10 oktober.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:03 schreef RvLaak het volgende:
Over volume gesproken... Die PPT stijging van laatst, weet iemand over wat voor volumes we het dan hebben?
S&P500 zit meer volume (uiteraard) en is gewoon meer representatief.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:04 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Als ze enkel futs kopen wel.
Dow is handiger voor de aandelen
Ik moest een traantje wegpinken!quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:55 schreef SeLang het volgende:
Alle "Bodem!" mensen
Mwah, 1.6M stukken (waarschijnlijk nog dubbeltelling ook) @3,53quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:02 schreef LXIV het volgende:
Wat denk jij trouwens van die enorme omzet in AEGON voor sluiten markt, Selang? Is nu al de derde of vierde keer op rij. Grote omzet, flinke tik omhoog. Ik vind het niks.
En het volume nu? Er is een behoorlijke opgang gaande. In een "paar minuten" 130 punten erbij.quote:Op dinsdag 18 november 2008 21:08 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat was behoorlijk groot. Het was m.i. ook de eerste serieuze herstelpoging sinds 10 oktober.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |