neuuh , ik ga toch niet per maand betalen gek , ik was pas 17.30 wakker geworden van daarquote:
hey essiequote:
Jaah lekker hoor en met jouw?quote:
hoooooiiquote:
ligt er aan hoe je je pagina's indeelt.. bij mij gaat het tot pagina 13quote:Op maandag 17 november 2008 15:58 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Kijk alle mods denken altijd dat dit een topic een rotzooi is maar er zit wel degelijk structuur in:
+ Op pagina 1 gaan we fipo hunten en baggeren
+ Op pagina 2 komen er normale gesprekken
+ Op pagina 3 beginnen er menings verschillen te ontstaan
+ OP pagina 4 is het een echte bitch fight
+ OP pagina 5 begint de rust weer terug te keren
+ OP pagina 6 gaan we ons klaar maken op de lapo te scoren
+ En op pagina 7 is het topic dus vol en beginnen we opnieuw
uhmm lees even wat post's terugquote:Op maandag 17 november 2008 16:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol zelfs dat haal ik niet.. RUNX IS EEN NURD!!!
ja ook welquote:Op maandag 17 november 2008 16:01 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Jaah lekker hoor en met jouw?
Je komt ons laat in de middag vergezellen, btje druk gehad?
Ik zeg maar 1 ding hierna:quote:Op maandag 17 november 2008 16:00 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
lol zelfs dat haal ik niet.. RUNX IS EEN NURD!!!
nee deze keer nietquote:Op maandag 17 november 2008 16:01 schreef Runx het volgende:
[..]
hoooooiihad je dit keer geen binnenkomst speech ?
ja jij hebt de bagger-layout , ik heb voor wl de silver layput want dan zie ik zijn ava namelijkquote:Op maandag 17 november 2008 16:01 schreef renedis het volgende:
[..]
ligt er aan hoe je je pagina's indeelt.. bij mij gaat het tot pagina 13
lol.. moozzie heeft gelijkquote:Op maandag 17 november 2008 16:01 schreef renedis het volgende:
[..]
50 posts per paginaquote:Op maandag 17 november 2008 16:01 schreef renedis het volgende:
[..]
Das minder, moet je dan ook daadwerkelijk lang in die bus? Of ben je snel thuis?quote:Op maandag 17 november 2008 16:02 schreef crazy987 het volgende:
[..]
ja ook wel
en ik had het inderdaad best wel druk, moet nog een uur wachten op de bus naar huis nu
ja dat wel.. maar het klonk zo leuk der bij..quote:Op maandag 17 november 2008 16:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Je wordt toch vanzelf onderkoeld als je doodgaat?
heyhey debbiequote:Op maandag 17 november 2008 16:03 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Crrrrrrrraaaaaaaazzzzzyyyyyyyyy![]()
dat is voor nieuwbies!quote:Op maandag 17 november 2008 16:01 schreef renedis het volgende:
[..]
mwa met de bus is het nog 10 minuutjes, maar rijd maar 1 keer in het uurquote:Op maandag 17 november 2008 16:03 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Das minder, moet je dan ook daadwerkelijk lang in die bus? Of ben je snel thuis?
T scheelt.. je zit droog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |