Dat vind ik wel een goede deal, nu Q. geen single meer is, is er ook niks wat dat tegenhoudt.quote:Op maandag 17 november 2008 21:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zolang je je privileges dan tegen die tijd maar naar mij schuift, vind ik het helemaal goed.
Guess we have a deal, then.quote:Op maandag 17 november 2008 21:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een goede deal, nu Q. geen single meer is, is er ook niks wat dat tegenhoudt.
Ik vermoed dat jij eerder geen single meer bent dan ikquote:
Ik heb voorlopig geen relatie in de planning, dus als het goed is niet!quote:Op maandag 17 november 2008 21:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij eerder geen single meer bent dan ik.
Ik heb ook niks concreets op het oogquote:Op maandag 17 november 2008 21:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig geen relatie in de planning, dus als het goed is niet!
Wel aan het daten, of dat ook niet?quote:Op maandag 17 november 2008 21:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb ook niks concreets op het oog.
Rustig zoekende naar een nieuwe datequote:Op maandag 17 november 2008 21:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wel aan het daten, of dat ook niet?
Je loopt vanzelf wel iemand tegen het lijf toch?quote:Op maandag 17 november 2008 21:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Rustig zoekende naar een nieuwe date.
Daar geloof ik niet meer in, ik moet actief op zoek, anders verandert het echt niet bij mij.quote:Op maandag 17 november 2008 21:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je loopt vanzelf wel iemand tegen het lijf toch?
Assassins Creed is tof.quote:Op maandag 17 november 2008 21:43 schreef Elegy het volgende:
Mijn games zijn eindelijk binnen. Assassin's Creed en test Drive Unlimited
Moorden en racen, yeah!
Ik hoop het wel. Op mijn patsbak moet het zonder een probleem draaien, onder DX10.1quote:
Patser.quote:Op maandag 17 november 2008 21:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Op mijn patsbak moet het zonder een probleem draaien, onder DX10.1
quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 21:51 schreef Elegy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn Enige Echte Grote Liefde
Zo hey, kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 17 november 2008 21:51 schreef Elegy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe niet zo ziekquote:Op maandag 17 november 2008 21:51 schreef Elegy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah fijn.quote:Op maandag 17 november 2008 21:59 schreef Kluts het volgende:
Bengel, Ado en ik proberen de SEXsc weer nieuw leven in te blazen.
En Ado heeft dit keer een pakkende TT bedacht.
Ik had het dan ook niet tegen jou.quote:
Dat had ik wel gezegd hoor. Maar ja, wanneer kun je weer?quote:Op maandag 17 november 2008 21:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Heb ik voor niks staan sloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |