Brood !quote:Op maandag 17 november 2008 15:28 schreef Kluts het volgende:
Nog bedenken wat ik vanavond in godsnaam moet gaan eten.
Ik eet geen brood als avondeten.quote:
Oh ja, even kijken of ik vandaag nog geld heb voor eten.quote:Op maandag 17 november 2008 15:28 schreef Kluts het volgende:
ik zou voor lasagne gaanquote:Op maandag 17 november 2008 15:28 schreef Kluts het volgende:
Idd. Ik ben high-maintenance.quote:
ach, als ik toch niks nuttigs te doen heb.quote:Op maandag 17 november 2008 15:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nadeel van youtube is dat je telkens er bij moet biljven. Of eerst een hele playlist moet opzetten.. En vaak moet weten wat je zoekt anders kom je allerlei troep of af en toe wat leuks tegen
Barbecuen dan maar?quote:Op maandag 17 november 2008 15:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Ik ben high-maintenance.
Maar ik kook dan ook zelf.
Dát is een tof nummerquote:Op maandag 17 november 2008 15:34 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ach, als ik toch niks nuttigs te doen heb.
Moet vanavond ook weer voor mezelf koken.
quote:Op maandag 17 november 2008 15:36 schreef Kluts het volgende:
Pet Shop Boys vind ik dan weer echte jeukmuziek.
Ik heb nog nooit over iemand heen gekotst, en was dat ook niet van plan.quote:Op maandag 17 november 2008 15:38 schreef Den_Haag het volgende:
[..]zolang je maar niet over me heen kotst
Ik eet als het moet iedere avond 4 boterhammen met pindakaas.quote:Op maandag 17 november 2008 15:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Ik ben high-maintenance.
Maar ik kook dan ook zelf.
Gelukkig maar. nog leuke dingen gepland staan deze week?quote:Op maandag 17 november 2008 15:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit over iemand heen gekotst, en was dat ook niet van plan.
Ik vind het ook niet leuk voor mezelf, maar als ik brood als avondeten heb, voelt het niet als avondeten.quote:Op maandag 17 november 2008 15:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik eet als het moet iedere avond 4 boterhammen met pindakaas.
Eten = eten, gevulde maag = gevulde maag, zo denk ik dan.
En ik haat koken voor mezelf…
Nee idd, dan is het gewoon echt zo van.. hmm moet wat eten, maar echt ttooootaaaal geen zin. Wil je avondeten dan begint dat standaard bij een stuk vleesquote:Op maandag 17 november 2008 15:55 schreef Kluts het volgende:
Ik vind het ook niet leuk voor mezelf, maar als ik brood als avondeten heb, voelt het niet als avondeten.
Ik had het ff geleend, sorry.quote:Op maandag 17 november 2008 15:58 schreef Cuegirllie het volgende:
Eten shit.. moet ook koken.. Geen zin om weer te koken.. en pasta altijd wel zin in, maar al te vaak gegeten
Grrr ik wil naar huis of bij leuke mensen zittten en lol hebben![]()
Waar is m'n goede humeur van vanmorgen gebleven.. wil hem terug!!!!
Jij snapt dat.quote:Op maandag 17 november 2008 15:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee idd, dan is het gewoon echt zo van.. hmm moet wat eten, maar echt ttooootaaaal geen zin. Wil je avondeten dan begint dat standaard bij een stuk vleesDus alleen vlees is wel goed
quote:
En dat zal ik ook zeker doen, en mochten jullie je eten verneuken tijdens het koken, jullie krijgen zelfs geen korstje !quote:Op maandag 17 november 2008 16:05 schreef Elegy het volgende:
Ga jij maar in de hoek zitten, met je broodje
Mijn eten mislukt nooit.quote:Op maandag 17 november 2008 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En dat zal ik ook zeker doen, en mochten jullie je eten verneuken tijdens het koken, jullie krijgen zelfs geen korstje !
quote:Op maandag 17 november 2008 16:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]word ik nu ook nog op de bbq gegooid
Ik ga uit eten, als het eten pet is, stuur ik het gewoon terugquote:Op maandag 17 november 2008 16:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En dat zal ik ook zeker doen, en mochten jullie je eten verneuken tijdens het koken, jullie krijgen zelfs geen korstje !
quote:Op maandag 17 november 2008 16:03 schreef Den_Haag het volgende:
Lekker biefstukje grillen (grillpan)
Ik ben benieuwdquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 16:10 schreef PBateman1978 het volgende:
Nou lekker weer dan, zal brood als avondeten nog eens verdedigen zeg, tsjonge jonge...
Bij barbeknoeien is het wel lastiger, maar het komt vast goed.quote:
Mij zullen ze nooit op de BBQ gooien, daar kun je hooguit in je eentje van eten, als je niet al teveel honger hebt.quote:Op maandag 17 november 2008 16:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Jij wordt tenminste niet gelijk op de bbq gegooid![]()
Achja brood moet je lekker vinden. Ik eet het hoogstens op het werk, thuis echt nooit (mits bolletje met knakworst). Weet niet, thuis echt nooooit zin in, dus zeker niet als avondeten als ik ook gewoon een stuk vlees kan eten
Zo weinig vlees?quote:Op maandag 17 november 2008 16:14 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mij zullen ze nooit op de BBQ gooien, daar kun je hooguit in je eentje van eten, als je niet al teveel honger hebt.
Ik heb er alle vertrouwen inquote:Op maandag 17 november 2008 16:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij barbeknoeien is het wel lastiger, maar het komt vast goed.
Of gewoon oldschool wentelteefjes.quote:Op maandag 17 november 2008 16:15 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb er alle vertrouwen in
Brood eet ik alleen tussen de middag, en in het weekend als tosti
Mja, niet al teveel vlees nee, en waarschijnlijk ook bedorven vlees, teveel chemische toevoegingen denk ik.quote:Op maandag 17 november 2008 16:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zo weinig vlees?
Ach bij mij moet je ook maa rnet van veel vet houden
Wentelteefjes!quote:Op maandag 17 november 2008 16:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of gewoon oldschool wentelteefjes.
Heb ik laatst nog gemaakt, en het is een van de weinige dingen die net zo lekker zijn in je herinnering als in het echt.
Je kan het vragen. Dat levert vast hilarische momenten op.quote:Op maandag 17 november 2008 16:20 schreef Elegy het volgende:
[..]
Wentelteefjes!
Nou heb ik trek in wentelteefjesdat heeft de chinees vast niet
Dan blijft het veel langer goed juist.quote:Op maandag 17 november 2008 16:20 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Mja, niet al teveel vlees nee, en waarschijnlijk ook bedorven vlees, teveel chemische toevoegingen denk ik.
Soep !quote:Op maandag 17 november 2008 16:38 schreef Kluts het volgende:
Maar nu weet ik nog steeds niet wat ik moet gaan eten.
Jeweet:quote:Op maandag 17 november 2008 16:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kan het vragen. Dat levert vast hilarische momenten op.
En post het filmpje dat je daarvan maakt dan even.
Ja. Dat kan, maar dan moet je het wel vandaag eten.quote:Op maandag 17 november 2008 16:43 schreef Feitosa het volgende:
Over eten gesproken; kan ik kipfilet met de datum 9-11-08 die 2 dagen uit de vriezer is nog eten?
Heb ik dus bij aankoop direct in de vriezer gezet.
Thx, dan weet ik genoeg.quote:Op maandag 17 november 2008 16:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja. Dat kan, maar dan moet je het wel vandaag eten.
Wat ga je maken dan?quote:Op maandag 17 november 2008 16:46 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Thx, dan weet ik genoeg.
, voor deze keer.
Dat word dan lekker veel kip vanavond![]()
Kip met oosterse wokgroenten en mie.quote:
Zozo, eigen creativiteit in de keuken zelfs?quote:Op maandag 17 november 2008 17:01 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Kip met oosterse wokgroenten en mie.
Niet echt een recept.
YT wordt geblokkeerd hierquote:Op maandag 17 november 2008 16:50 schreef katuitdeboom het volgende:
wel op deze manier bestellen bij de chinees he
kom maar langs dan kook ik welquote:Op maandag 17 november 2008 16:38 schreef Kluts het volgende:
Maar nu weet ik nog steeds niet wat ik moet gaan eten.
Wat is dat toch ineens met mannen die voor me willen koken?quote:
Ach, je hebt me een klein beetje omgepraat geloof ik.quote:Op maandag 17 november 2008 17:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zozo, eigen creativiteit in de keuken zelfs?
Ik dacht dat jij van de magnetronmaaltijden was?
gaat liefde van de vrouw dan ook al door de maag?quote:Op maandag 17 november 2008 17:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat is dat toch ineens met mannen die voor me willen koken?
Waar waren jullie de afgelopen 24 jaar!
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op maandag 17 november 2008 17:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ach, je hebt me een klein beetje omgepraat geloof ik.![]()
Hoorde zoveel slechte dingen over magnetron maaltijden dat ik m,n leven maar ben gaan beteren.
Alleen echte recepten kook ik slechts voor vrouwen.![]()
de afgelopen 6 jaar gewoon in Den Haag.quote:Op maandag 17 november 2008 17:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 november 2008 17:09 schreef katuitdeboom het volgende:
[..]
gaat liefde van de vrouw dan ook al door de maag?
Timing is everythingquote:Op maandag 17 november 2008 17:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Later en eetsequote:Op maandag 17 november 2008 17:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Gaan jullie lekker koken voor Kluts, ik ga naar huis en brood eten.
Fijne avond singles
Weet je al wat je gaat eten ?quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 17:22 schreef katuitdeboom het volgende:
eetse en sportse
en ik kook liever niet voor kluts hoor pbate, ik wil geen moord op mijn geweten hebben
Er gaat niks boven medium done staven plutonium op een bedje van asbest en een snufje arsenicumquote:Op maandag 17 november 2008 17:22 schreef katuitdeboom het volgende:
eetse en sportse
en ik kook liever niet voor kluts hoor pbate, ik wil geen moord op mijn geweten hebben
quote:Op maandag 17 november 2008 17:32 schreef Elegy het volgende:
[..]
Er gaat niks boven medium done staven plutonium op een bedje van asbest en een snufje arsenicumMet daarbij een glas Chateau D'Accu Sure uit het uitstekende jaar '56
quote:Op maandag 17 november 2008 17:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je vergeet de carpaccio van kneedbom met een dressing van zoutzuur en een snufje mosterdgas.
Je moet eens ophouden met die stuiterclips.quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 18:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je moet eens ophouden met die stuiterclips.
De laatste keer heb ik een uur lang clips van Qlimax zitten bekijken en kreeg ik zin om te feesten. En dat op een doordeweekse dag!![]()
Wat studeer je eigenlijk ?quote:Op maandag 17 november 2008 19:49 schreef Den_Haag het volgende:
weer thuis van het sporten. zo eens studeren.
Soms heb je van die dagen die gewoon perfect lopenquote:
Heerlijk zo'n dagen.quote:Op maandag 17 november 2008 20:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen die gewoon perfect lopen.
Dat is dan weer totaal niet het geval, maar toch.quote:Op maandag 17 november 2008 20:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen die gewoon perfect lopen.
quote:Op maandag 17 november 2008 @ 20:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Soms heb je van die dagen weken die gewoon perfect lopen.
Torrentz zijn zo not done, usenet FTW!quote:Op maandag 17 november 2008 19:47 schreef Cuegirllie het volgende:
Grr ik kan niet eens downloadentorrentz werkt neit
Als ik dat zou kunnen wel jaquote:Op maandag 17 november 2008 20:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tsss hoeveel garantie heb je dat echt iedereen hier Single is? Ga je dat controleren?
Ja maar het is zo mistig bij jullie op de grond, ik kan niet zien wat jullie doen!quote:
Denk maar niet dat ik medelijden met je krijgquote:
Het is nu eenmaal eenzaam aan de top, daar zul je mee moeten leren leven.quote:Op maandag 17 november 2008 20:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar het is zo mistig bij jullie op de grond, ik kan niet zien wat jullie doen!
Allerlei singledingen waar jij niks van mag weten!quote:Op maandag 17 november 2008 20:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja maar het is zo mistig bij jullie op de grond, ik kan niet zien wat jullie doen!
Idd!quote:Op maandag 17 november 2008 20:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik medelijden met je krijg.
Ik gun jou ook eenzaamheid hoor!quote:Op maandag 17 november 2008 @ 20:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal eenzaam aan de top, daar zul je mee moeten leren leven.
Wat liefquote:
Gaan dat soort dingen niet in overleg, of heb jij een veto?quote:Op maandag 17 november 2008 20:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat lief.
Dan zal ik met de hand over mijn hart strijken: je mag nog een halfuurtje blijven.
Wkz.quote:Op maandag 17 november 2008 20:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gaan dat soort dingen niet in overleg, of heb jij een veto?
Ik ben de oppersingle, dus uiteindelijk beslis ik.quote:Op maandag 17 november 2008 20:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Gaan dat soort dingen niet in overleg, of heb jij een veto?
quote:Op maandag 17 november 2008 21:00 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben de oppersingle, dus uiteindelijk beslis ik.
Hey DH.quote:Op maandag 17 november 2008 21:01 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Studeer naast mijn werk part-time bedrijfskunde op Nyenrode.
Bengeltje
Kluts
Ik ben veel langer single dan jij, dus ik heb meer rechten hierquote:
Nou vooruit dan maar.quote:Op maandag 17 november 2008 21:04 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben veel langer single dan jij, dus ik heb meer rechten hier.
Maar ik wil maar wat graag afstand doen van dat voorrechtquote:
Ik wilde net naar Den Haag komen omdat jij zou koken, maar toen was je ineens weg.quote:Op maandag 17 november 2008 21:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
heerlijk. lekker met de gewichten smijten. lekker gegeten?
ik was gewoon in Den Haag hoor. Je had zo mee kunnen eten.quote:Op maandag 17 november 2008 21:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wilde net naar Den Haag komen omdat jij zou koken, maar toen was je ineens weg.
Zolang je je privileges dan tegen die tijd maar naar mij schuift, vind ik het helemaal goed.quote:Op maandag 17 november 2008 21:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar ik wil maar wat graag afstand doen van dat voorrecht.
Dat zeg je nu. Heb ik voor niks staan sloven.quote:Op maandag 17 november 2008 21:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ik was gewoon in Den Haag hoor. Je had zo mee kunnen eten.
Dat vind ik wel een goede deal, nu Q. geen single meer is, is er ook niks wat dat tegenhoudt.quote:Op maandag 17 november 2008 21:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zolang je je privileges dan tegen die tijd maar naar mij schuift, vind ik het helemaal goed.
Guess we have a deal, then.quote:Op maandag 17 november 2008 21:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een goede deal, nu Q. geen single meer is, is er ook niks wat dat tegenhoudt.
Ik vermoed dat jij eerder geen single meer bent dan ikquote:
Ik heb voorlopig geen relatie in de planning, dus als het goed is niet!quote:Op maandag 17 november 2008 21:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat jij eerder geen single meer bent dan ik.
Ik heb ook niks concreets op het oogquote:Op maandag 17 november 2008 21:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig geen relatie in de planning, dus als het goed is niet!
Wel aan het daten, of dat ook niet?quote:Op maandag 17 november 2008 21:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik heb ook niks concreets op het oog.
Rustig zoekende naar een nieuwe datequote:Op maandag 17 november 2008 21:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wel aan het daten, of dat ook niet?
Je loopt vanzelf wel iemand tegen het lijf toch?quote:Op maandag 17 november 2008 21:41 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Rustig zoekende naar een nieuwe date.
Daar geloof ik niet meer in, ik moet actief op zoek, anders verandert het echt niet bij mij.quote:Op maandag 17 november 2008 21:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je loopt vanzelf wel iemand tegen het lijf toch?
Assassins Creed is tof.quote:Op maandag 17 november 2008 21:43 schreef Elegy het volgende:
Mijn games zijn eindelijk binnen. Assassin's Creed en test Drive Unlimited
Moorden en racen, yeah!
Ik hoop het wel. Op mijn patsbak moet het zonder een probleem draaien, onder DX10.1quote:
Patser.quote:Op maandag 17 november 2008 21:46 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Op mijn patsbak moet het zonder een probleem draaien, onder DX10.1
quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 21:51 schreef Elegy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn Enige Echte Grote Liefde
Zo hey, kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 17 november 2008 21:51 schreef Elegy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe niet zo ziekquote:Op maandag 17 november 2008 21:51 schreef Elegy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ah fijn.quote:Op maandag 17 november 2008 21:59 schreef Kluts het volgende:
Bengel, Ado en ik proberen de SEXsc weer nieuw leven in te blazen.
En Ado heeft dit keer een pakkende TT bedacht.
Ik had het dan ook niet tegen jou.quote:
Dat had ik wel gezegd hoor. Maar ja, wanneer kun je weer?quote:Op maandag 17 november 2008 21:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zeg je nu. Heb ik voor niks staan sloven.
The specs:quote:
*gniffel*quote:Op maandag 17 november 2008 22:13 schreef Elegy het volgende:
[..]
The specs:
* 4x 2gb Geil Black Dragon DDR2-800
Tja, zo heet dat nu eenmaalquote:
Leuk sysjequote:Op maandag 17 november 2008 22:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
http://tweakers.net/gallery/sys/17125
Zit ik nu op
Alleen ander scherm Samsung T200HD
quote:Op maandag 17 november 2008 21:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je loopt vanzelf wel iemand tegen het lijf toch?
Ik heb het iig voorlopig ff helemaal gehad met daten.
Kunnen we wel een keer doen, als ik toch in Den Haag ben.quote:
Dat kan geregeld wordenquote:Op maandag 17 november 2008 22:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kunnen we wel een keer doen, als ik toch in Den Haag ben.
Maar alleen als jij kookt!
Valt mee, kan nog alles spelen wat ik wil tot nu toe. Welliswaar lager maar ik speel spellen toch voor de gameplay en gebruik toch meestal ps3 als ik ga gamen.quote:Op maandag 17 november 2008 22:30 schreef Elegy het volgende:
[..]
Leuk sysjeNiet tijd voor een nieuwe gpu?
Je kunt toch wel koken, hoop ik?quote:
Meisjes plagen...quote:
Ahja, dat kan ook. Ik ben te lame om een nextgen console te kopen, en meestal ben ik met meerdere dingen tegelijk bezig en dan is een pc wel zo prettigquote:Op maandag 17 november 2008 22:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt mee, kan nog alles spelen wat ik wil tot nu toe. Welliswaar lager maar ik speel spellen toch voor de gameplay en gebruik toch meestal ps3 als ik ga gamen.
En vanaf die kast hier kom ik tenminste boven jullie uit!quote:
quote:
Pst, het is een kastje van amper een meter hoog...quote:Op maandag 17 november 2008 22:57 schreef Kluts het volgende:
En vanaf die kast hier kom ik tenminste boven jullie uit!
Ja kan ook, game eigenlijk heel weinig op pc. PS3 gebruik ik voornamelijk voor PS2 games, heb een berg RPGs liggen die ik nog uit moet spelenquote:Op maandag 17 november 2008 22:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ahja, dat kan ook. Ik ben te lame om een nextgen console te kopen, en meestal ben ik met meerdere dingen tegelijk bezig en dan is een pc wel zo prettig
Kluts is ook maar kleinquote:Op maandag 17 november 2008 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pst, het is een kastje van amper een meter hoog...
Met wie was je date? L.?quote:Op maandag 17 november 2008 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Over daten gesproken... Je kwam nog ter sprake tijdens mijn date eerder vanaaf. Dan weet je wel dat de vonken er vanaf vlogen...
*klimt op een hogere kast*quote:Op maandag 17 november 2008 22:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pst, het is een kastje van amper een meter hoog...
Ja, jij bent dat meisje in die twintig centimeter tussen kast en plafond. Niet bijzonder indrukwekkend, strategisch gezienquote:Op maandag 17 november 2008 22:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
En vanaf die kast hier kom ik tenminste boven jullie uit!
Klein kastje + kleinequote:
quote:
Ik kan wel met dingen gooien naar je vanaf die hoogte, pas op he.quote:Op maandag 17 november 2008 23:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, jij bent dat meisje in die twintig centimeter tussen kast en plafond. Niet bijzonder indrukwekkend, strategisch gezien.
ik weet wel welke kast ik je op jaag
Oh. Dan kan er nooit al te erg geroddeld zijnquote:
Backcatalog hell, ik ken het, ik ken hetquote:Op maandag 17 november 2008 23:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja kan ook, game eigenlijk heel weinig op pc. PS3 gebruik ik voornamelijk voor PS2 games, heb een berg RPGs liggen die ik nog uit moet spelen
Toe maar! Jij trekt gelijk alles uit de kast!quote:
Anders vangt Litpho mij vast wel op.quote:Op maandag 17 november 2008 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pas je op dat je niet valt, dies wel erg hoog
Ow gelukkig ik hoef niet te vangenquote:Op maandag 17 november 2008 23:27 schreef Kluts het volgende:
Anders vangt Litpho mij vast wel op.
Of een van de andere lange mannen.
Ik ben niet lang, lieverd. Langer dan box, dat wel.quote:Op maandag 17 november 2008 23:27 schreef Kluts het volgende:
Anders vangt Litpho mij vast wel op.
Of een van de andere lange mannen.
Ik vertrouw erop dat je me kunt vangen, zo zwaar ben ik niet.quote:Op maandag 17 november 2008 23:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben niet lang, lieverd. Langer dan box, dat wel.
Uiteraard. Maar dat maakt me niet noodzakelijk lang, hooguit zacht om op te landenquote:Op maandag 17 november 2008 23:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vertrouw erop dat je me kunt vangen, zo zwaar ben ik niet.
Dus je bent kort en zacht?quote:Op maandag 17 november 2008 23:43 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dat maakt me niet noodzakelijk lang, hooguit zacht om op te landen.
Ik ben 1.83. Dus niet lang. Dat zacht doe ik verder geen uitspraken over.quote:
Een hele prestatie hoorquote:Op maandag 17 november 2008 23:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben niet lang, lieverd. Langer dan box, dat wel.
Ben jij zo langquote:Op maandag 17 november 2008 23:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben 1.83. Dus niet lang. Dat zacht doe ik verder geen uitspraken over.
quote:Op maandag 17 november 2008 23:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is allemaal subjectief. Vanuit mijn perspectief ben je dus lang.quote:Op maandag 17 november 2008 23:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op laarzen met hakken gaan lopen en dan net doen of ik klein ben is nooit grappigquote:
Ik ben geen filosoof inderdaad.quote:Op maandag 17 november 2008 23:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
ik denk altijd dat je een lange, dunne filosoof bent. Maar dat klopt dus niet?
Hou eens opquote:
Zo hoog waren die hakken nietquote:Op maandag 17 november 2008 23:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op laarzen met hakken gaan lopen en dan net doen of ik klein ben is nooit grappig.
Prachtig knuffelbaar verschil.quote:Op maandag 17 november 2008 23:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's toch 15 cm langer dan ik.
Jij hebt gewoon een knuffelbeerformaat. Ook schattig.quote:
Furby's vond men ook schattig.quote:Op maandag 17 november 2008 23:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon een knuffelbeerformaat. Ook schattig.
Kleinquote:Op maandag 17 november 2008 23:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Da's toch 15 cm langer dan ik.
quote:Op maandag 17 november 2008 23:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toe maar! Jij trekt gelijk alles uit de kast!
B.! Kameraad!quote:
Elegy! Amigo!quote:
Dat ik jou hier zowaar tref..quote:
Natuurlijk!quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat ik jou hier zowaar tref..
Ja hier is het wel goed en daar?
quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:29 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elegy! Amigo!![]()
Fijn weekend gehad? Ik mag zo weer naar een klant, zucht. Zo geen zin in
Reden te meer om te bedenken, wat je in dat andere kantoor kan halen om even contact te krijgen met die gozer.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Oh men!! ik heb een lekkere![]()
![]()
collega op een ander kantoor zitten. Jammergenoeg erg ver weg
Opzich allene maar als ik een vraag heb.. Maar die heb k niet snelquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:11 schreef Bengeltje het volgende:
Reden te meer om te bedenken, wat je in dat andere kantoor kan halen om even contact te krijgen met die gozer.![]()
Goedemorgen.
Ik blijf er ook vanaf.. want op dit moment loopt al een beginnend iets met iemand anders. Maar ik schrok evenquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:17 schreef PBateman1978 het volgende:
Collegas, daar moet je heel ver vandaan blijven...
Ik doe niet aan zakelijk & privé scheiden.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:24 schreef Elegy het volgende:
Ach, een tijdje geleden wat gescharreld met een collega. Was best okee hoorGewoon zakelijk en prové kunnen scheiden.
Oja.quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik blijf er ook vanaf.. want op dit moment loopt al een beginnend iets met iemand anders. Maar ik schrok even
Voor mij werkte het primaquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:27 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan zakelijk & privé scheiden.
Zie jij nu ineens overal lekkere hapjesquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:25 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik blijf er ook vanaf.. want op dit moment loopt al een beginnend iets met iemand anders. Maar ik schrok even
Goedemorgenquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:36 schreef mrbox het volgende:
Goede morgen![]()
[..]
Zie jij nu ineens overal lekkere hapjes
Bengeltjelief!quote:
What are the odds man, whát áre thé ódds?quote:Op dinsdag 18 november 2008 09:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ja erg he! Dat hoort toch niet!Juist nu in m'n 'ik-heb-er-geen-zin-in-kloffie' heb aangetrokken
![]()
Is maar goed ook he, je bent nog bezig met die anderquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:36 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ja erg he! Dat hoort toch niet!Juist nu in m'n 'ik-heb-er-geen-zin-in-kloffie' heb aangetrokken
![]()
Tja, je zal het altijd zienquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:42 schreef Elegy het volgende:
What are the odds man, whát áre thé ódds?
Dat klopt, maar tochquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:43 schreef mrbox het volgende:
Is maar goed ook he, je bent nog bezig met die ander![]()
CG bevindt zich ineens in een luxepositiequote:Op dinsdag 18 november 2008 09:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Tja, je zal het altijd zien
[..]
Dat klopt, maar toch
Nee hoor.. dat zit ik pas als hij geintresseerd is in mijquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
CG bevindt zich ineens in een luxepositie
Morgen dus een andere outfit aandoenquote:Op dinsdag 18 november 2008 09:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Nee hoor.. dat zit ik pas als hij geintresseerd is in mij
Overmorgen idd.. als hij dan werktquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:01 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Morgen dus een andere outfit aandoen
Loop even langs om je voor te stellen en vraag het hemquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:07 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Overmorgen idd.. als hij dan werkt
Heb al voorgesteld, loop er over driekwartier nog even heenquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Loop even langs om je voor te stellen en vraag het hem
CG is aan het jagenquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb al voorgesteld, loop er over driekwartier nog even heen
Het is een gavequote:Op dinsdag 18 november 2008 10:27 schreef Cuegirllie het volgende:
L ziet altijd weer mooie verbanden
Haal ze de volgende keer gewoon uit Thailand bij Van Der Slootquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:29 schreef Tvrb0Jugend het volgende:
Ik zoek nou ook weer een vriendin
Lit zou zo een verhaaltje van alleen onze reacties kunnen maken denk ikquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:27 schreef Cuegirllie het volgende:
L ziet altijd weer mooie verbanden
Hij is ondertussen geowoon een boek aan het schrijven volgens mijquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Lit zou zo een verhaaltje van alleen onze reacties kunnen maken denk ik
Morgen Klutsquote:
Hehe, zou zomaar kunnen idd.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij is ondertussen geowoon een boek aan het schrijven volgens mij
'De verhalen achter de fokkers'quote:
Ik vraag me af of dat een boek vol sappige verhalen zou worden of gewoon plain boring.quote:Op dinsdag 18 november 2008 10:51 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
'De verhalen achter de fokkers'
Hoop het laatstequote:Op dinsdag 18 november 2008 10:52 schreef Kluts het volgende:
Ik vraag me af of dat een boek vol sappige verhalen zou worden of gewoon plain boring.
Ik zou het iig wel lezenquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat een boek vol sappige verhalen zou worden of gewoon plain boring.
Maar ondertussenquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Niet schrikken, slechts een gerommel met d'r nickname, niets aan de hand, all clear
Maar iedereen weet dat er achter de schermen meer dan genoeg te roddelen valt.quote:
*zingt*quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maar iedereen weet dat er achter de schermen meer dan genoeg te roddelen valt.
Met de "Dead" filmsquote:
Schrijven is niet mijn ding, dus nee. Ik had niet direkt haast om de mannelijke Nadine26 te wordenquote:Op dinsdag 18 november 2008 10:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hij is ondertussen geowoon een boek aan het schrijven volgens mij
Idd, daar had jij punten mee gescoord ja.quote:
Krijgen we voor je het weet een soort: Dagboek van een Singles-SC-er.quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Schrijven is niet mijn ding, dus nee. Ik had niet direkt haast om de mannelijke Nadine26 te worden.
Met op elke blz het verhaal van een andere SCquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Krijgen we voor je het weet een soort: Dagboek van een Singles-SC-er.
Vergeet Spawn nietquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, daar had jij punten mee gescoord ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |