Dat leek mij niet geheel realistisch eigenlijkquote:Op maandag 17 november 2008 11:24 schreef Martijn85 het volgende:
Nu hoop je zeker ook nog dat je normale reacties gaat krijgen?
quote:Op maandag 17 november 2008 11:25 schreef boem-dikkie het volgende:
En de gaafste klacht van alles is dat je binnenkort nog pappa wordt ook!
Mjah, proberen kan geen kwaad toch? Tis 1 euro per stuk voor durex!quote:Op maandag 17 november 2008 11:25 schreef Sjibble het volgende:!
TS bespaart op condooms, dan ben je echt pauper
Zou hij vreemdgaan daarom ?quote:Op maandag 17 november 2008 11:25 schreef boem-dikkie het volgende:
En de gaafste klacht van alles is dat je binnenkort nog pappa wordt ook!
Sokken gebruik je toch enkel om het mee af te vegen na het solo vrijen?quote:Op maandag 17 november 2008 11:26 schreef Sjibble het volgende:
STORMLOOP!
Gebruik sokken, of een plastic zak.
Kan je hergebruiken/goedkoop kopen
quote:Op maandag 17 november 2008 11:27 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Sokken gebruik je toch enkel om het mee af te vegen na het solo vrijen?
Mits je vriendin je trouw is.quote:Op maandag 17 november 2008 11:32 schreef Florian_ het volgende:
Doe gewoon een beide soa test dan, kun je zonder condoom
Of een varkensdarm of zo.quote:Op maandag 17 november 2008 11:26 schreef Sjibble het volgende:
STORMLOOP!
1 hele euro.quote:Op maandag 17 november 2008 11:25 schreef Tsurany het volgende:
[..]
Dat leek mij niet geheel realistisch eigenlijk
[..]
![]()
[..]
Mjah, proberen kan geen kwaad toch? Tis 1 euro per stuk voor durex!
roflsquote:Op maandag 17 november 2008 11:26 schreef Sjibble het volgende:
STORMLOOP!
Maar stacey neukt welquote:Op maandag 17 november 2008 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zou ook zo reageren wanneer ik nooit neukte.
Dan zie je over 9 maanden een post van Scharrel heeft kind van me.quote:Op maandag 17 november 2008 11:45 schreef de_boswachter het volgende:
2 euro besparen op voorbehoedsmiddelen
Ik hoop serieus dat je cheap ass kapotje eens een keer knapt.
Mjah. Ik heb een keer geprobeert te neuken met een Mickey Mouse figuur op me lul. Bleek het een funcondoom te zijn.quote:Op maandag 17 november 2008 15:20 schreef Florian_ het volgende:
Trouwens, alle condooms zijn getest etc. dus ze zijn nou niet perse slechter dan durex
quote:Op maandag 17 november 2008 11:25 schreef Sjibble het volgende:!
TS bespaart op condooms, dan ben je echt pauper
Er staat eenquote:Op maandag 17 november 2008 14:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zou ook zo reageren wanneer ik nooit neukte.
Ja tuurlijk liever zonder.quote:Op maandag 17 november 2008 15:42 schreef McFearless het volgende:
[..]
Er staat een [ afbeelding ] naast. Ik doe het liever zonder, jij niet ofzo?
Waarom niet?quote:Op maandag 17 november 2008 15:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja tuurlijk liever zonder.
Maar dat gaat niet enzo nu
Sucksquote:Op maandag 17 november 2008 16:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Iets met pil die niet werkt ofzo
Ah, balen.quote:Op maandag 17 november 2008 16:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
Laat dr gewoon zwanger worden dan, 9 maanden neuken zonder kindje te krijgenquote:Op maandag 17 november 2008 16:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 17 november 2008 16:36 schreef Uro het volgende:
Neuk jij met condooms joh?
Ik alleen als het meisje ongesteld is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |