jammer, ik zat al helemaal klaar met mijn camera en gebaksbordjequote:
Ik wel, jij dan?quote:Op maandag 17 november 2008 10:06 schreef Den_Haag het volgende:
Al bij gekomen van het weekend Kluts?
Gebak haal ik straks ffies, denk alleen niet dat het gevuld is met janiesbrowniequote:Op maandag 17 november 2008 10:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jammer, ik zat al helemaal klaar met mijn camera en gebaksbordje
Ook niet geneukt? Om je eigen vraag maar even aan te halen.quote:Op maandag 17 november 2008 10:13 schreef PBateman1978 het volgende:
Bijkomen van wat ?
Heerlijk niks gedaan dit weekend.
Dat is toch wel erg jammer, want ik durf te beweren dat janesnbrownie eigenlijk lekkerder is dan welk ander gebak dan ook!quote:Op maandag 17 november 2008 10:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gebak haal ik straks ffies, denk alleen niet dat het gevuld is met janiesbrownie
Heb je al geweldige kado's gehad, ga je nog iets leuks doen?quote:Op maandag 17 november 2008 10:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gebak haal ik straks ffies, denk alleen niet dat het gevuld is met janiesbrownie
quote:Op maandag 17 november 2008 10:15 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Dat is toch wel erg jammer, want ik durf te beweren dat janesnbrownie eigenlijk lekkerder is dan welk ander gebak dan ook!
Ehm niet echt. Heb sowieso een kleine familie en daarnaast liggen m'n ouders op dit moment in een scheiding, de sfeer is dus een beetje apart zo.quote:Op maandag 17 november 2008 10:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb je al geweldige kado's gehad, ga je nog iets leuks doen?
Op maandag jarig zijn sucks.
quote:
Toch nog leuke plannen in het vooruitzicht dus.quote:Op maandag 17 november 2008 10:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm niet echt. Heb sowieso een kleine familie en daarnaast liggen m'n ouders op dit moment in een scheiding, de sfeer is dus een beetje apart zo.
Doe trouwens sowieso weinig aan m'n verjaardag, ook al zit ik nu wel op een kwart eeuw![]()
Maar heb aankomend weekend een eindejaarsmeeting (samenzijn met lekker eten in een restaurant) van de autoclub (ps. geen sjonnie check m'n witte ongespoten bumper en megavleugel stijl) dus daar heb ik meer zin in eigenlijk. Daarnaast 2 weken later op bezoek bij een leuke dame+uit eten![]()
Neequote:Op maandag 17 november 2008 10:18 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Is goed, heb je morgen tijd om naar Vegas te vliegen?
quote:Op maandag 17 november 2008 10:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook niet geneukt? Om je eigen vraag maar even aan te halen.
bummer....quote:
Leuk! Heb ook ooit eens een poging gewaagd op de draaitafels van een vriend van me. Ik was al een kwartier bezig om een nummer fatsoenlijk over te kunnen laten lopen.quote:Op maandag 17 november 2008 10:29 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee, niet eens.
Maar vrijdagavond wel lekker gemixed (platen...), dat ging zo goed dat het bijna een orgasme leek.
House.
quote:Op maandag 17 november 2008 10:13 schreef Kluts het volgende:
Ik hoop dan maar dat er bij mij volgende week iig een lekkere vent uit een taart springt.
Jij past heul niet in een taart.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |