Ik heb mijn hoogtepunt al beleefd.. dat is mijn sintrijmquote:Op maandag 17 november 2008 11:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
ik ga maar eens een toetsenbord vervangen
hoogtepunt vd dag
Mijn verjaardagquote:
oew met hoofdletters nog welquote:Op maandag 17 november 2008 11:05 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Jup dat zal, maar ik ken een boel HBO'ers en mensen van de Universiteit die genoegen hebben moeten nemen
met een baan onder hun niveau, omdat er gewoon simpelweg geen werk is in de sector waarvoor zij hebben
gestudeerd. Mijn zwager heeft dat, een vriendin van mij heeft dat, een ex collega van mij heeft dat. En dat gebeurd
ook heel veel BARRA.
En het kwam er op neer dat een HBO'er niet neerbuigend hoeft te doen over een MBO'er want dat slaat nergens op.
AL het werk moet gedaan worden.
Zuipen krengquote:Op maandag 17 november 2008 11:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
snif kuch hoest proest ...
heetquote:Op maandag 17 november 2008 11:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Danke
Haha was nog warm van vrijdag!
mohitoquote:Op maandag 17 november 2008 11:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zuipen kreng
[ afbeelding ]
Zolang je maar genoeg alcohol binnenkrijgt komt het wel goed
Jij kreeg vroegah cker veel cadeaus voor je verjaardag?quote:
Die ex collega heeft iets in de voeding gedaan..vond het niet erg boeiend als zij dat vertelde, dus ik luisterde nooitquote:Op maandag 17 november 2008 11:32 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oew met hoofdletters nog wel
ja dat gebeurd ook... klopt... maar dat is zeker niet het overgrote deel.
wat voor studies hebben ze dan gedaan?
HAHAH!quote:Op maandag 17 november 2008 11:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Die ex collega heeft iets in de voeding gedaan..vond het niet erg boeiend als zij dat vertelde, dus ik luisterde nooit
Me zwager iets met IT, maar wat precies weet ik ook niet want dat vond ik ook niet interessant.
Me nichtje iets met kinderpsychologie, maar daar ook weer een tak van ofzo.
OMG wat een fakking bitch ben ikals ik iets niet boeiend vind luister ik gewoon niet
Ik wou het niet zeggequote:Op maandag 17 november 2008 11:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Die ex collega heeft iets in de voeding gedaan..vond het niet erg boeiend als zij dat vertelde, dus ik luisterde nooit
Me zwager iets met IT, maar wat precies weet ik ook niet want dat vond ik ook niet interessant.
OMG wat een fakking bitch ben ikals ik iets niet boeiend vind luister ik gewoon niet
quote:Op maandag 17 november 2008 11:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik wou het niet zegge![]()
Maarja dit lees je vast toch niet
quote:Op maandag 17 november 2008 11:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Zuipen kreng
[ afbeelding ]
Zolang je maar genoeg alcohol binnenkrijgt komt het wel goed
quote:Op maandag 17 november 2008 11:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik wou het niet zegge![]()
Maarja dit lees je vast toch niet
1 van mijn namen is dus ook Nicholas, kortweg Nickquote:
iets in de voeding is misschien moeilijk om werk voor te vindenquote:Op maandag 17 november 2008 11:35 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 november 2008 11:38 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
tum tum - tum tum(kut ringtone)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |