Juistem.quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:43 schreef Pheno het volgende:
Vreemd, ze kan wel internetten. Ik gok dat er een db servertje op zijn gat ligt
Ja.quote:
Vetquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:48 schreef qu63 het volgende:
Fles: Ondergronds meer ontdekt in Boedapest
Voor de volgende vakantie?quote:
Wie weetquote:
Het meer zal er dan vast nog wel zijnquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie weetMaar dat gaat de komende 2 jaar niet zijn, dus
nog 1 weekje dan heb ik een weekje vakantie!quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:05 schreef Kuukske het volgende:
Ow vakantie, daar ben ik ook aan toe. Lekker 2 weken niksen.
alle recht om trots te zijn! ziet er goed uitquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:42 schreef Ynske het volgende:k ben zo trots
www.throughmylens.nl/evenementen/kho.php
als ik die stomme foto's nu ook nog eens uitgelijnd aan de onderkant zou krijgen was ik helemaal happy
En met recht trots, ziet er goed uit.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:42 schreef Ynske het volgende:
k ben zo trots
als ik die stomme foto's nu ook nog eens uitgelijnd aan de onderkant zou krijgen was ik helemaal happy
quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:46 schreef draculettetje het volgende:
[..]
alle recht om trots te zijn! ziet er goed uit
leuk om de expressie van eigenlijk iedereen terug te zien!
jullie zijn schattenquote:Op vrijdag 21 november 2008 12:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En met recht trots, ziet er goed uit.
Dat zou wel handig zijn ja, ik was aan het zoeken hoeveel foto's er waren.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:58 schreef qu63 het volgende:
Mooie foto's Yns!
misschien een tip, zet onderaan foto xx van xx of iets dergelijks.. Dan weet men hoeveel foto's er nog komen
62+95+19 = 176 foto's in totaal dusquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat zou wel handig zijn ja, ik was aan het zoeken hoeveel foto's er waren.
Tering wat een code, hoe heb je die site gemaakt?quote:Op vrijdag 21 november 2008 @ 12:42 schreef Ynske het volgende:k ben zo trots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |