Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar dat is een andere discussie, I guess.quote:Op maandag 17 november 2008 00:04 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Dat jij genoeg voldoening lijkt te halen uit hele losse contacten waardoor je als het erop aankomt bij niemand terecht kan behalve je ouders, je broertje.
Gelukkig alleen jouw hart, anders had jij een anders forum moeten zijnquote:Op maandag 17 november 2008 01:15 schreef MiVer het volgende:
nieuw in deze partij
binnenkort hoor ik uitslag
van diagnose
over dit onderwerp
vol spanning klopt mijn hart
met een knipoog en succesquote:Op maandag 17 november 2008 01:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
Gelukkig alleen jouw hart, anders had jij een anders forum moeten zijn
Maar Ontopic, succes
Dank jequote:Op maandag 17 november 2008 02:23 schreef dutch-mamma het volgende:
TVP van moeder-van-2-aspergers.
Sterkte, Juup!
Ja!quote:Op maandag 17 november 2008 12:01 schreef Re het volgende:
dan ook maar een tvp vervuilende post
Is er hier eigenlijk een beetje behoefte aan de wetenschappelijke onderzoeken die ik voor mijn onderzoek vaak tegenkom? Er geburt iig erg veel op dit gebied.
Ik dus Oxazepam. Het is niet zo dat ik elke dag zo gespannen ben, maar de laatste tijd wel door omstandigheden die ik niet kan beïnvloedenquote:Op maandag 17 november 2008 08:31 schreef Oxymoron het volgende:
Ik heb, vanwege erge spanning Lorazepam, gekregen.
100% herkenbaar mbt mezelf.quote:Op maandag 17 november 2008 13:31 schreef Oxymoron het volgende:
Vinden jullie, het ook moeilijk om emoties te nuanceren?
Bij mij is het, óf goed óf erg, slecht.
Alsof het gevoel, mij steeds overvalt en omdat ik dan, de andere (mildere) gevoelens, niet herken meteen doorschiet, in een extreme, gedachtengang.
Niet een beetje droevig maar meteen wanhopig, suicidaal.
Niet een beetje blij, maar hyper en ''overdreven'' opgelucht.
Peter Vermeulen heeft een boek geschreven: Een gesloten boek. Autisme en emoties.
Daar staat in het volgende: Er zijn vaak ook grote stemmingswisselingen: het ene moment hebben ze een fikse driftbui, enkele ogenblikken staan ze te lachen. (..) Het lijkt erop dat er bij mensen met autisme geen rem staat op het uiten van gevoelens. (1997)
Duiidelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |