quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Goede TT voor de volgende SC.quote:
Ja hopelijk welquote:Op zondag 16 november 2008 23:31 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dus je gaat volgend jaar al beginnen aan je master?
En vind je het wel een beetje afwisselend en interessant? Of raak je na verloop van tijd wel uitgekeken op al die wetteksten etc? En welke kant wil je na de opleiding op?
Moet je een breezertjuh?quote:
quote:
Jij was toch die ene die zo blij was met z'n vriendin?quote:Op zondag 16 november 2008 23:43 schreef damsco het volgende:
[..]
zou ik jou kankerhard in je anus mogen neuken?
Onderzoek heeft uitgewezen dat mensen die TV-kijken vaak dorst hebben.quote:
Ah oke.quote:Op zondag 16 november 2008 23:46 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Onderzoek heeft uitgewezen dat mensen die TV-kijken vaak dorst hebben.
er zijn ook aankomdieten he!?!quote:
True. Maar niet als je zoveel weegt.quote:
Ben jij niet die ene vervangjuup?quote:
Anusssssssssssquote:Op zondag 16 november 2008 23:48 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ben jij niet die ene vervangjuup?
Ganz geil, daar was ik altijd erg goed in.quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 23:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
True. Maar niet als je zoveel weegt.
Dat dansen.
klopt, iemand moet zijn goede werk voortzettenquote:Op zondag 16 november 2008 23:48 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ben jij niet die ene vervangjuup?
Wat de f?quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 23:49 schreef Biogarde het volgende:
Doet me denken aan die aflevering van Family Guy waarin Peter 3 wensen mag doen en als 3e wens besluit boneless te zijn
nee naar ben wel redelijk anti-duitsquote:Op zondag 16 november 2008 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat de f?
Leef je nog in 1940- 1945 ?
Jij niet?quote:Op zondag 16 november 2008 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat de f?
Leef je nog in 1940- 1945 ?
Ik kom sowieso weinig duisters tegenquote:Op zondag 16 november 2008 23:52 schreef gers het volgende:
[..]
nee naar ben wel redelijk anti-duits![]()
ik weiger ook altijd om duitsers te helpen
Stel dat hij een hartaanval zou krijgen.quote:
ghihi je zei duisters, alsof alle negers duits zijn, ghihi.quote:
Weltruste!quote:Op zondag 16 november 2008 23:57 schreef Fascination het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Welterusten allemaal![]()
.
trustequote:Op zondag 16 november 2008 23:57 schreef Fascination het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Welterusten allemaal![]()
.
Groeten terugquote:Op zondag 16 november 2008 23:59 schreef GasTurbine het volgende:
POST 12.000!!!!!!!!!!111!!111!11!einz!11!11!!!11!!!11!!
Ik wil even de groeten doen aan PK, beverton, BK, de gehele SC-kliek, juup, mijn moeder, Ali-B en mijn vrienden. Dank jullie wel!
feli,bier?quote:Op zondag 16 november 2008 23:59 schreef GasTurbine het volgende:
POST 12.000!!!!!!!!!!111!!111!11!einz!11!11!!!11!!!11!!
Ik wil even de groeten doen aan PK, beverton, BK, de gehele SC-kliek, juup, mijn moeder, Ali-B en mijn vrienden. Dank jullie wel!
quote:Op maandag 17 november 2008 00:00 schreef jordeeeh het volgende:
Het is 12 uur.. Ik pak m'n koffers en vertrek uit de SC.![]()
Dat is geen torrent, dat is een screencap van een directory op mijn muziekschijf.quote:
jooordeh, ik gaat u missen.quote:Op maandag 17 november 2008 00:00 schreef jordeeeh het volgende:
Voorgoed?quote:Op maandag 17 november 2008 00:00 schreef jordeeeh het volgende:
Je snapt wat ik bedoel.quote:Op maandag 17 november 2008 00:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dat is geen torrent, dat is een screencap van een directory op mijn muziekschijf.
Maar het is wel dmv een torrent binnengehaald ja
Die stond hier net aan.quote:Op maandag 17 november 2008 00:00 schreef Broekpaling het volgende:
Moeder denk je dat ze de bom zullen laten vallen?
Als ik weg ga, blijf je dan wel?quote:
TOEGETHER WIE STENDquote:Op maandag 17 november 2008 00:05 schreef Zotheid het volgende:
Hey you, out there on your own
Sitting naked by the phone
Would you touch me?
Hey you, with you ear against the wall
Waiting for someone to call out
Would you touch me?
Hey you, would you help me to carry the stone?
Open your heart, Im coming home.
Surequote:Op maandag 17 november 2008 00:05 schreef Broekpaling het volgende:
jordeeeh, welke SC je nu ook in zal gaan baggeren, doe er een goed woordje over mij.
Zodat als ik je daar kom opzoeken ik niet gabshzord zal worden.
quote:
Het ligt dus niet alleen aan mij.quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 00:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
TOEGETHER WIE STEND
DIEVAIDED WIE FALL
Het ligt ook niet aan jouquote:Op maandag 17 november 2008 00:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het ligt dus niet alleen aan mij.
Jaquote:Op maandag 17 november 2008 00:07 schreef dagdag het volgende:
ja mensen we gaan broekpaling interviewen
1 bent u vrouw
3 cupmaat
6 omtrek
7 kaal of baal
DIE ZIJN ER OM TE BREKENquote:Op maandag 17 november 2008 00:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het ligt ook niet aan jou
Ik had een belofte gemaakt
Neu.quote:Op maandag 17 november 2008 00:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
DIE ZIJN ER OM TE BREKEN
JAAAAA, JORDEEEH BLIJFT
quote:Op maandag 17 november 2008 00:07 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Het ligt ook niet aan jou
Ik had een belofte gemaakt
quote:Op maandag 17 november 2008 00:10 schreef gers het volgende:
lieve sc'ers ik moet er morgen mênnus vroeg uit dus ik ga slapen
Slaap zacht met een harde paal.quote:Op maandag 17 november 2008 00:10 schreef gers het volgende:
lieve sc'ers ik moet er morgen mênnus vroeg uit dus ik ga slapen
Have a Cigar.quote:Op maandag 17 november 2008 00:11 schreef Zotheid het volgende:
What have you found? The same old fears.
Wish you were here.
Weltruste Gers!
inkoppertje dus je wil toch wat met mequote:Op maandag 17 november 2008 00:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Slaap zacht met een harde paal.
Ik heb ook een vraag.quote:Op maandag 17 november 2008 00:09 schreef dagdag het volgende:
ok bedankt nu tijd voor quiz
Jij bent gers?quote:Op maandag 17 november 2008 00:12 schreef dagdag het volgende:
[..]
inkoppertje dus je wil toch wat met me
Vanwaar dit telegraaf nieuws?quote:Op maandag 17 november 2008 00:11 schreef Biogarde het volgende:
Vandaag in 2002: De auto van Geert Wilders wilde(rs) niet starten.
goedeavond mevrouw helaas kan hier geen antwoord op worden gegevenquote:Op maandag 17 november 2008 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook een vraag.
Hoe oud is dagdag?
Je weet wel, de user op fok!
quote:
omdatquote:Op maandag 17 november 2008 00:14 schreef Broekpaling het volgende:
Waarom gaat dagdag niet door de shredder?
Het zei mevrouw tegen me ...quote:Op maandag 17 november 2008 00:13 schreef dagdag het volgende:
[..]
goedeavond mevrouw helaas kan hier geen antwoord op worden gegeven
voor info klop 3 keer op uw stoel
Ik moet die van mij ook nog maken.quote:
Oh... wel goed opgevoed, btwquote:Op maandag 17 november 2008 00:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zei mevrouw tegen me ...
Wie?quote:Op maandag 17 november 2008 00:15 schreef Agiath het volgende:
Maar er is een nieuwe mod ofzo ?
Haha, je bent oud.quote:Op maandag 17 november 2008 00:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het zei mevrouw tegen me ...
Ken ik ... misschien...quote:
Omdat je bandshirts draagt.quote:
Je noemt mij oma?quote:Op maandag 17 november 2008 00:17 schreef dagdag het volgende:
ik zing dit liet voor broekpaling alleen
breng mooi rozen voor dat mee
oh lieve oma waar r hou
Bejaarden zeggen ook mevrouw tegen mij..quote:
Heej Jeequote:
quote:Op maandag 17 november 2008 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bejaarden zeggen ook mevrouw tegen mij..![]()
Leoquote:
Misschien morgen.quote:Op maandag 17 november 2008 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Doe nog is een vies moorddadig verhaal posten.
77 met aftrek van voorarrestquote:
Hoe oud denk je?quote:
Close...quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 00:24 schreef Zotheid het volgende:
Open deur intrapt:
De solo van comfortably numb is zo gaaf!
Ik niet.quote:Op maandag 17 november 2008 00:25 schreef Broekpaling het volgende:
Ik moest een beetje huilen net.
Over 200 jaar ben ik namelijk dood.
Dan heb je je eigen Great Gig In The Sky.quote:Op maandag 17 november 2008 00:25 schreef Broekpaling het volgende:
Ik moest een beetje huilen net.
Over 200 jaar ben ik namelijk dood.
Het drong laatst ook met een schok tot me door; ik word steeds vaker mevrouw genoemd.quote:Op maandag 17 november 2008 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bejaarden zeggen ook mevrouw tegen mij..![]()
Ik ben hem nu op m'n gitaar aan het proberen.quote:
Noesssquote:Op maandag 17 november 2008 00:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het drong laatst ook met een schok tot me door; ik word steeds vaker mevrouw genoemd.
Jup.. en dan wil ik naar ze gillen: "Hey, ik zit op FOK! hoor."quote:
Maar je houdt je wel in toch?quote:Op maandag 17 november 2008 00:28 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jup.. en dan wil ik naar ze gillen: "Hey, ik zit op FOK! hoor."
Gewoon om te laten zien dat ik heul niet zo'n mevrouw ben.
23quote:
Doe even stil zijn...quote:
NEE DAT DOE IK NIET VUIGE HEKS!quote:
Wat heb je liever? "meisje, eh, MEISJE"quote:Op maandag 17 november 2008 00:27 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het drong laatst ook met een schok tot me door; ik word steeds vaker mevrouw genoemd.
Vooralsnog..quote:Op maandag 17 november 2008 00:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar je houdt je wel in toch?
Hé snee!quote:Op maandag 17 november 2008 00:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat heb je liever? "meisje, eh, MEISJE"
IK LAS SEKXquote:Op maandag 17 november 2008 00:31 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
NEE DAT DOE IK NIET VUIGE HEKS!
Ik las hexaan...quote:
Nou ja.. Eigenlijk wel. "Mevrouw" herinnert me zo aan mijn jeugd die op dit moment heulig hard aan het verwelken is.quote:Op maandag 17 november 2008 00:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat heb je liever? "meisje, eh, MEISJE"
WTF!quote:Op maandag 17 november 2008 00:32 schreef GasTurbine het volgende:
Mooi video'tje voor het slapen gaan
Nu weet ik zeker dat ik waus droom
Ow... niet?quote:Op maandag 17 november 2008 00:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Vooralsnog..
Maar goed, ik houd me ook in als ik in de rij voor de kassa sta.. en er zo'n oma voor m'n neus een bedrag van 22,65 euro in 5 cent-muntjes staat af te tellen. Dan zou je ook graag de stok van dat mensje onder 'r armpje vandaan trappen, wachten tot ze goed hard met hun hoofd op de grond geland is en ze vervolgens 'r incontinentieluier over 'r hoofd trekken.
Maar ja.. dat doe je ook niet.
IK NIETquote:Op maandag 17 november 2008 00:33 schreef Biogarde het volgende:
IK LAS HITLER.
quote:Op maandag 17 november 2008 00:33 schreef Broekpaling het volgende:
Ik hedde geen pi opties op de iPhone.
jij leest wl meerquote:
Klopt.quote:Op maandag 17 november 2008 00:33 schreef Broekpaling het volgende:
Je bent vaste klant?quote:Op maandag 17 november 2008 00:34 schreef dagdag het volgende:
[..]
jij leest wl meer
trouwens gaat het goed met je bedrijf biobio
quote:Op maandag 17 november 2008 00:35 schreef sitting_elfling het volgende:
geen wonder dat deze topics zo snel lopen, het gemiddelde niveau hier is nog lager dan het slechtste niveau bij ONZ
Klopt.quote:Op maandag 17 november 2008 00:35 schreef sitting_elfling het volgende:
geen wonder dat deze topics zo snel lopen, het gemiddelde niveau hier is nog lager dan het slechtste niveau bij ONZ
Nee.quote:
Kijk-mij-een-iPhone-hebben-post!quote:
Wat doe je hier dan nog!quote:Op maandag 17 november 2008 00:35 schreef sitting_elfling het volgende:
Nee, dat hedde ik ook niet op m'n aaifeun. Niemand niet. Maar de lay-out gaan ze aanpassen. Zijn ze mee bezig.quote:Op maandag 17 november 2008 00:33 schreef Broekpaling het volgende:
quote:
Bullshit!quote:Op maandag 17 november 2008 00:35 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik keek in de dagstats van FOK, en zag daar zon dude genaamd palingbroek, en vroeg me af hoe die kerel zoveel posts in 1 dag kan plaatsen .. !quote:
Wat lief!quote:Op maandag 17 november 2008 00:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, dat hedde ik ook niet op m'n aaifeun. Niemand niet. Maar de lay-out gaan ze aanpassen. Zijn ze mee bezig.
Goafe shit ouwe!quote:Op maandag 17 november 2008 00:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik de 16gig blak motha plucka
Bwhehe broekpaling is heel geen kerel!quote:Op maandag 17 november 2008 00:38 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik keek in de dagstats van FOK, en zag daar zon dude genaamd palingbroek, en vroeg me af hoe die kerel zoveel posts in 1 dag kan plaatsen .. !
Wat?quote:Op maandag 17 november 2008 00:38 schreef dagdag het volgende:
waarom staat de sc kaste van 11-11 niet in lijst
Ik dank u voor deze info. Ik hoop ook op smilieoverzicht. En een verdomde update van Apple.quote:Op maandag 17 november 2008 00:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, dat hedde ik ook niet op m'n aaifeun. Niemand niet. Maar de lay-out gaan ze aanpassen. Zijn ze mee bezig.
quote:Op maandag 17 november 2008 00:38 schreef Zotheid het volgende:
Bwhehe broekpaling is heel geen kerel!
Met een computer.quote:Op maandag 17 november 2008 00:38 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik keek in de dagstats van FOK, en zag daar zon dude genaamd palingbroek, en vroeg me af hoe die kerel zoveel posts in 1 dag kan plaatsen .. !
Die update schijnt niet al te lang meer te duren. Ik hoop dat ze de stabiliteit van Safari een stuk beter gaat worden, nu ben ik soms bezig met een reactie en dan valt safari weer eens uit.quote:Op maandag 17 november 2008 00:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dank u voor deze info. Ik hoop ook op smilieoverzicht. En een verdomde update van Apple.
Wut?quote:Op maandag 17 november 2008 00:40 schreef dagdag het volgende:
in jou onderschrift staat die van 6-11 terwijl je op 11 nog een topic
even een momentje voor ole techniekquote:
Dat komt omdat ik maar in 3 sta.quote:Op maandag 17 november 2008 00:39 schreef Emimich het volgende:
We hebben het hier eigenlijk nooit over de kaste!
Dit klinkt als een complot!quote:Op maandag 17 november 2008 00:40 schreef dagdag het volgende:
in jou onderschrift staat die van 6-11 terwijl je op 11 nog een topic
Safari doet het inderdaad niet denderend. Moet soms een harde reset doen omdat Safari soms vastloopt als ik ook muziek op hebquote:Op maandag 17 november 2008 00:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die update schijnt niet al te lang meer te duren. Ik hoop dat ze de stabiliteit van Safari een stuk beter gaat worden, nu ben ik soms bezig met een reactie en dan valt safari weer eens uit.
BK, ik heb je bij mijn 12k'ste post de groetjes gedaan. 14.gif.quote:
Beter dan in 5quote:
niet eens een kerel! WTF! Al die crap van een vrouw.. nog meer !quote:Op maandag 17 november 2008 00:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Goafe shit ouwe!
[..]
Bwhehe broekpaling is heel geen kerel!
Dat heb ik nog nooit gehad. Wel dat guitarist vast blijft lopen waardoor ik 2 keer m'n iPhone moest restoren. Leuk als je net een nummer hebt gekregen van iemand.quote:Op maandag 17 november 2008 00:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Safari doet het inderdaad niet denderend. Moet soms een harde reset doen omdat Safari soms vastloopt als ik ook muziek op heb
Schaam jij je niet voor jezelf?quote:Op maandag 17 november 2008 00:41 schreef dagdag het volgende:
[..]
even een momentje voor ole techniek
yeu
Ik weet het.quote:Op maandag 17 november 2008 00:42 schreef Emimich het volgende:
[..]
3 is eigenlijk nog vrij respectabel.
Ik heb nog nooit een restore gedaanquote:Op maandag 17 november 2008 00:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad. Wel dat guitarist vast blijft lopen waardoor ik 2 keer m'n iPhone moest restoren. Leuk als je net een nummer hebt gekregen van iemand.
Wellicht is het verstandig om dat topic door te lezen!quote:Op maandag 17 november 2008 00:43 schreef dagdag het volgende:
[KLB SC#410] Met de enige échte KLB-kaste (versie 15-11-08)
Wees blij.quote:Op maandag 17 november 2008 00:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een restore gedaan
Kanker, 20 uur?quote:Op maandag 17 november 2008 00:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wees blij.Ik ben 20 uur bezig geweest om alles te restoren waarna hij gelijk weer vastliep.
quote:Op maandag 17 november 2008 00:44 schreef GasTurbine het volgende:
LOL.
BK; Everybody knows van ons aller held staat bovenaan in de tipparade.
Ja, eer dat al m'n muziek enzo er weer op stond.quote:
je doet dit niet expres hé?quote:
Duxe, 16 gig volbaggeren moet niet langer dan 1 uur duren op an traagst.quote:Op maandag 17 november 2008 00:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, eer dat al m'n muziek enzo er weer op stond.
Ik vind hem vooral niet bestaand.quote:
Wiezo niet?quote:Op maandag 17 november 2008 00:51 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
je doet dit niet expres hé?Jij kan er niks van weten.. Dat kán niet! ONMOGELIJK.
Ik zie geen ava op m'n aaifoonquote:Op maandag 17 november 2008 00:50 schreef dagdag het volgende:
hoe vinden jullie me avaterrru
No wayquote:Op maandag 17 november 2008 00:52 schreef dagdag het volgende:
hey sta ik in de kaste
Jaquote:Op maandag 17 november 2008 00:53 schreef Syb-rund. het volgende:
wtf pink floyd, hier?
Zeg jij het tegen apple.quote:Op maandag 17 november 2008 00:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Duxe, 16 gig volbaggeren moet niet langer dan 1 uur duren op an traagst.
dagdagquote:Op maandag 17 november 2008 00:56 schreef GasTurbine het volgende:
Ik duik mijn nest in
(K) HVJ WJNMK ILYSM NWLY
Dan zou ik alleen maar Hihi kunnen zeggen.quote:
Hihi!quote:Op maandag 17 november 2008 01:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dan zou ik alleen maar Hihi kunnen zeggen.
nee speel met poppenquote:Op maandag 17 november 2008 01:00 schreef Broekpaling het volgende:
Zal dagdag een serie verkrachter en moordenaar zijn?
Hoi!quote:
quote:
inderdaad .. O H MY .. veel slechter dan dit kun je ze toch niet krijgen?quote:Op maandag 17 november 2008 01:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |