quote:
Op maandag 17 november 2008 16:00 schreef Gia het volgende:Volgens mij vinden veel mannen in principe alleen mannen Robinson waardig. Vrouwen zijn behoeftige wezentjes en mannen zijn de jagers. Toch?
En tja, wat heeft Yin gedaan, inderdaad. Een beetje meegeholpen met die val bouwen. En wat hand en spandiensten. Verder alleen slijmen bij de mannen waarvan zij dacht dat dit haar ten goede zou komen.
Ik vind Hiu in elk geval meer Robinson waardig dan Yin. Hans heeft zich gewoon zelf heel onpopulair gemaakt door Prince en Kyra eruit te stemmen. Ik denk dat oud-deelnemers ze dat zeker aan zullen rekenen. Prince en Kyra waren immers ook twee goede Robinsons. Dit was gewoon de sterksten eruit gooien om zelf meer kans te hebben.
Nee, Hans gaat dit niet winnen. Daar geloof ik echt niks van. Tenzij hij met Yin in de finale staat. Dan kan het nog spannend worden. Maar goed, dat hoef ik niet zo nodig te zien. Hoewel ik wel moet kijken omdat het grotendeels over EP zal gaan. Dus, hopelijk zit Hiu bij de laatste twee.
Nee hoor, ik vind dat een vrouw best Robinsonwaardig zou kunnen zijn. Maar Yin en Hiu zijn dat voor mij niet, ondanks dat ze
- beiden best wel dingen hebben gedaan (koken, kleine klusjes)
- beiden lekker zijn, met name Yin. Ondanks haar plastic prammen, allerjezus, wat is die lekker.
- beiden (met name Yin) fysiek sterk zijn
hebben ze minder Robinson in zich dan Geert Eenoor. Beetje lachen om die boomslaapactie en zelf helemaal kapotgevreten worden.

Maargoed, Robinson moet vooral sluw zijn, en dat zijn Hans en Yin zeker, eigenlijk gewoon vals.
Hans en Yin, ik zou ze IRL niet willen treffen. En als 'vriend' van Yin zou ik d'r maar eens hard aan 't plastic trekken over wat ze met die Hans heeft uitgevreten.