abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 november 2008 @ 11:53:54 #81
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_63284667
quote:
Op maandag 17 november 2008 06:50 schreef Gia het volgende:
Hans beweert dat Hiu vanalles buiten de camera's doet, [knip]

Daarentegen maak ik uit Geerts woorden "je weet niet wat er uitgezonden wordt" [knip]
De waard vertrouwd zijn gasten........ Als er iemand met het tv-element bezig is, zijn zij het wel
pi_63284995
Hans en Yin kunnen trouwens ook niks incasseren. De hele expeditie gaat ze voor de wind, maar o wee als er iets fout gaat. Ze hebben nu door dat Hiu kans maakt om te winnen door hun eigen gedrag en dan is Hiu ineens 'achterbaks, onbetrouwbaar en het lievelingetje van de kijker'.
pi_63285153
Oke ik weet niet of dit al gezegd is maar...

De regie heeft gewoon express de stemronde achterwege gelaten. Want die willen Hiu in de finale tegen of Hans of Yin. Als er dus wel een stemronde was plaatsgevonden zou Hiu natuurlijk er uit worden gestemd mits ze geen immuniteit had gewonnen

En tja... Voor de rest... Hiu for the win
Hans
Yin
Die varaan Ik kreeg gewoon honger toen ik dat zag
Noot noot.
  maandag 17 november 2008 @ 12:21:14 #84
3542 Gia
User under construction
pi_63285320
quote:
Op maandag 17 november 2008 12:14 schreef Jojoortje het volgende:
Oke ik weet niet of dit al gezegd is maar...

De regie heeft gewoon express de stemronde achterwege gelaten. Want die willen Hiu in de finale tegen of Hans of Yin.
Neuh, dat geloof ik niet. Het is in andere jaren ook al gegaan met een finale van 3 personen, zoals nu in de planning is.
Balkenproef : eerste finalist.
Survivalproef: tweede finalist.

Als dit nog nooit eerder zo gedaan was of er al eerder tot de laatste 2 gestemd was, had ik je geloofd, maar volgens mij is het altijd vanaf de laatste drie met proeven gedaan.
  maandag 17 november 2008 @ 12:28:01 #85
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_63285473
Eigenlijk he... eigenlijk vind ik dat Hans en Yin het helemaal niet zo rot hebben gespeeld - want dat is het: een spel. Manipulatie staat in ER tenslotte boven kokosnoten plukken en de sluwsten zijn de ware survivors (tel daarbij op dat het daarnaast ook nog eens fysiek sterke kandidaten zijn).

Wat ik alleen zo ontzettend hinderlijk vind is dat ze dat spel ontkennen en anderen erop afrekenen. Ja Hiu probeert d'r nek te redden, gek he...?! Iedereen konkelt, van de eerste tot de laatste dag, met of zonder camera's. Je bent bijna dom als je het niet doet.
Maar wees een held en geef het toe, dan mag je van mij nog winnen ook! (nou ja Yin dan, want Hans vind ik echt een enorm nare man, ook zonder z'n drie-eenheid).
  maandag 17 november 2008 @ 12:35:09 #86
3542 Gia
User under construction
pi_63285630
Ik blijf het elk jaar opnieuw jammer vinden dat mensen winnen door gekonkel.
Het zou, m.i., beter zijn als elke week een jury, of 'het publiek' zou bepalen wie er naar huis moet, of tenminste 2 genomineerden waaruit de kandidaten dan moeten kiezen. Dan komt het tenminste aan op survival en sociaal gedrag.

Als Prince destijds niet zo goedgelovig was geweest, had er een heel andere finale geweest. Zij waren dan met meer man namelijk.
  maandag 17 november 2008 @ 12:42:35 #87
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_63285818
Als we willen dat het puur om de survival gaat - wat me overigens erg leuk lijkt - dan moet er überhaupt niet gestemd worden: gewoon elke week een vette proef en de verliezer ligt eruit!

Als we willen dat het om survival en social skills gaat, dat moeten ze het voor het eerste meer voor hun kiezen krijgen - hup, wérken voor je eten - en voor het tweede door een onafhakelijke jury (bv oud-deelnemers of het publiek) laten bepalen.

Maar zolang het bij een eilandraad in de huidige vorm blijft, zullen ze áltijd blijven konkelen... want dan is het eigenlijk gewoon het klassieke "10 kleine (manipulatieve) negertjes"...
ook interessant, maar het eiland is dan eigenlijk gewoon decor, je kan ze ook op een ijsschots of in het BB-huis zetten...
  maandag 17 november 2008 @ 12:45:08 #88
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_63285878
Kan iemand mij de definitie van "een echte Robinson" eens vertellen?

Elk jaar dat zelfde gekonkel, een echte Robinson vreet zijn kampgenoten op.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_63285894
Vanavond ga ik lekker kijken

(oftewel: tvp)
pi_63285918
Tja maar dat manipulatieve spel blijft natuurlijk leuke tv
Toen Sharon en Hiu die Geert er uit gingen stemmen. Echt... Dat was voor mij het TVmoment van het jaar. Vooral die koppies van Hans en Yin! Priceless
Noot noot.
pi_63286261
Ik denk dat het helemaal niet zo zeker is dat iedereen voor Hiu zal stemmen als ze in de finale komt. Die 100 gasten hebben allemaal eerder meegedaan en letten niet zo op complotten enzo. Die kijken naar die vage term "robinsonwaardig". Voor de een is dat iemand die sociaal is, voor de ander iemand die hard werkt, voor de ander iemand die tactisch speelt.
Wat overleven betreft heeft Hiu niet veel gedaan behalve koken en een vis vangen. Niet dat Yin nou zoveel meer gedaan heeft dan met haar siliconen schudden.

Ben bang dat veel van die 100 man Hiu als een jong meisje zien die niet 'robinsonwaardig' is, ondanks dat ze een finalist is, en Hans wel.
  maandag 17 november 2008 @ 13:16:51 #92
211083 Angelof9
I must go first
pi_63286596
Hiu is wel Robinson waardig, vind ik. Ten eerste heeft ze altijd gekookt, ze heeft de eetproef gewonnen, ze heeft zichzelf in het spel gehouden met die slimme Geert-move. Ze heeft al die weken niet geklaagd en gemekkerd over buikpijn/hoofdpijn/honger/algemene vermoeidheid. Ze is altijd enthousiast en eerlijk en open gebleven, ondanks het vuile spel van anderen, etcetera. Hoe is zij NIET robinsonwaardig??
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  maandag 17 november 2008 @ 16:00:03 #93
3542 Gia
User under construction
pi_63291027
Volgens mij vinden veel mannen in principe alleen mannen Robinson waardig. Vrouwen zijn behoeftige wezentjes en mannen zijn de jagers. Toch?

En tja, wat heeft Yin gedaan, inderdaad. Een beetje meegeholpen met die val bouwen. En wat hand en spandiensten. Verder alleen slijmen bij de mannen waarvan zij dacht dat dit haar ten goede zou komen.

Ik vind Hiu in elk geval meer Robinson waardig dan Yin. Hans heeft zich gewoon zelf heel onpopulair gemaakt door Prince en Kyra eruit te stemmen. Ik denk dat oud-deelnemers ze dat zeker aan zullen rekenen. Prince en Kyra waren immers ook twee goede Robinsons. Dit was gewoon de sterksten eruit gooien om zelf meer kans te hebben.

Nee, Hans gaat dit niet winnen. Daar geloof ik echt niks van. Tenzij hij met Yin in de finale staat. Dan kan het nog spannend worden. Maar goed, dat hoef ik niet zo nodig te zien. Hoewel ik wel moet kijken omdat het grotendeels over EP zal gaan. Dus, hopelijk zit Hiu bij de laatste twee.
pi_63291443
Tvp
PWBF
pi_63297237
quote:
Op maandag 17 november 2008 16:00 schreef Gia het volgende:
Volgens mij vinden veel mannen in principe alleen mannen Robinson waardig. Vrouwen zijn behoeftige wezentjes en mannen zijn de jagers. Toch?

En tja, wat heeft Yin gedaan, inderdaad. Een beetje meegeholpen met die val bouwen. En wat hand en spandiensten. Verder alleen slijmen bij de mannen waarvan zij dacht dat dit haar ten goede zou komen.

Ik vind Hiu in elk geval meer Robinson waardig dan Yin. Hans heeft zich gewoon zelf heel onpopulair gemaakt door Prince en Kyra eruit te stemmen. Ik denk dat oud-deelnemers ze dat zeker aan zullen rekenen. Prince en Kyra waren immers ook twee goede Robinsons. Dit was gewoon de sterksten eruit gooien om zelf meer kans te hebben.

Nee, Hans gaat dit niet winnen. Daar geloof ik echt niks van. Tenzij hij met Yin in de finale staat. Dan kan het nog spannend worden. Maar goed, dat hoef ik niet zo nodig te zien. Hoewel ik wel moet kijken omdat het grotendeels over EP zal gaan. Dus, hopelijk zit Hiu bij de laatste twee.
Nee hoor, ik vind dat een vrouw best Robinsonwaardig zou kunnen zijn. Maar Yin en Hiu zijn dat voor mij niet, ondanks dat ze
- beiden best wel dingen hebben gedaan (koken, kleine klusjes)
- beiden lekker zijn, met name Yin. Ondanks haar plastic prammen, allerjezus, wat is die lekker.
- beiden (met name Yin) fysiek sterk zijn
hebben ze minder Robinson in zich dan Geert Eenoor. Beetje lachen om die boomslaapactie en zelf helemaal kapotgevreten worden.

Maargoed, Robinson moet vooral sluw zijn, en dat zijn Hans en Yin zeker, eigenlijk gewoon vals.
Hans en Yin, ik zou ze IRL niet willen treffen. En als 'vriend' van Yin zou ik d'r maar eens hard aan 't plastic trekken over wat ze met die Hans heeft uitgevreten.
pi_63299254
quote:
Op maandag 17 november 2008 16:00 schreef Gia het volgende:
Waar haal je dat nou weer vandaan
pi_63306959
hans in de finale haha, die gaat er dan van langs krijgen hopelijk
wtf is dat voor een jankbal zeg

echt een schitterend topic om te lezen allemaal
geert eenoor in die boom was indd een strakke actie, grappige dude ook, hij had gvd in de finale moeten zitten.

wist trouwens niet dat yin nep tieten had?
iemand met siliconen hoort uberhaupt niet aan dit programma mee te doen, die kan beter naar cant buy me a hooker ofso.

[ Bericht 62% gewijzigd door RijstNatie op 18-11-2008 02:53:02 ]
Nothing to see here, carry on
pi_63307213
Ik volg de serie hier nu in het buitenland, dus de laatste week heb ik de hele serie tot nu toe kunnen zien. Ik had het van EP ook helemaal niet meegekregen, totdat ik ineens op de RTL player iets zag staan van "In Memoriam"

Als je alles zo vlug achter elkaar kijkt dan zie je trouwens goed hoe ze Yin en Hans steeds meer als de "evil villains" neerzetten; wat ze ook zijn natuurlijk

Wat wel irritant is, is dat ze in de promo voor volgende week meteen al laten zien wie een van de afvallers is bij de balk proef, dat neemt toch wel wat spanning weg.
  dinsdag 18 november 2008 @ 05:24:14 #99
70559 singha
Singhalicious
pi_63307254
Het is nog helemaal niet zeker dat Hans de proef verliest. Je ziet hem alleen in het water vallen. Kan best zijn dat hij toen al gewonnen had . Zal niet de 1e keer zijn dat ER flashforwards anders blijken te zijn dan wat er werkelijk gaat gebeuren.

Maar ik hoop echt van ganser harte dat Hans er uitvliegt.
When the flag drops, the bullshit stops
  dinsdag 18 november 2008 @ 07:39:49 #100
3542 Gia
User under construction
pi_63307612
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 05:24 schreef singha het volgende:
Het is nog helemaal niet zeker dat Hans de proef verliest. Je ziet hem alleen in het water vallen. Kan best zijn dat hij toen al gewonnen had . Zal niet de 1e keer zijn dat ER flashforwards anders blijken te zijn dan wat er werkelijk gaat gebeuren.

Maar ik hoop echt van ganser harte dat Hans er uitvliegt.
Ik hoorde hem toch echt iets met 'kut' zeggen, op het moment dat hij valt. Dat doe je niet als je gewonnen hebt, toch?

Vind het ook niet erg om dit al gezien te hebben. Alleen maar meer voorpret.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')