Nee, eerder: Pardon?!?!quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:15 schreef Toeps het volgende:
Het zou toch heerlijk zijn als Hiu doorgaat na de balk, en dat Hans en Yin dan tegen elkaar moeten in de laatste proef, dat Hans Yin er dan keihard bijnaait?En zij zo, WTF?!
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:25 schreef Bayswater het volgende:
Hiu heeft natuurlijk zelf net zo hard een tijd in het complot gezeten totdat ze een opmerking over Yin maakte.
Erg raar ook dat Geert niet inzag dat hij vroeg of laat zelf die belofte had moeten breken wilde hij overblijven. Toen hij daar op gewezen werd kon hij ook enkel bij het standpunt blijven dat het achterbaks was. Maar hoe dan ook had hij zelf later op Hui gestemd. Dan kon gewoon niet anders..quote:Op donderdag 20 november 2008 14:12 schreef bluesparkle het volgende:
De afspraak van het etentje werd al snel verbroken toen Hans, Yin en Geert besloten samen naar de finale te gaan.
Gelukkig kreeg Geert een koekje van eigen deeg en werd hij door Hiu en Sharon naar huis gestuurd.
Blijft wel een feit dat er toch nog 3 van de oorspronkelijke 4 in de race zijn.....
Ik hoop dat Hiu wint, Hans en Yin zijn mij te achterbaks en irritant.
Of op Hans? Was hij als enige man over. Sta je toch sterker in de finale tegenover 2 vrouwen.quote:Op donderdag 20 november 2008 17:04 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Erg raar ook dat Geert niet inzag dat hij vroeg of laat zelf die belofte had moeten breken wilde hij overblijven. Toen hij daar op gewezen werd kon hij ook enkel bij het standpunt blijven dat het achterbaks was. Maar hoe dan ook had hij zelf later op Hui gestemd. Dan kon gewoon niet anders..
Ik bedoelde meer tussen hun twee. Dus al zou hij Hans eruit stemmen dan zou hij toch nog uiteindelijk een keer op haar moeten stemmen, toch?quote:Op donderdag 20 november 2008 18:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Of op Hans? Was hij als enige man over. Sta je toch sterker in de finale tegenover 2 vrouwen.
MOOIquote:Op vrijdag 21 november 2008 21:23 schreef Roi het volgende:
Hehe, je kan stemmen op het moment dat Geert wordt weggestuurd als Het tv-moment van het jaar!
http://www.tvmomentvanhetjaar.nl/fragment.php?fragmentid=322
quote:Op zondag 23 november 2008 17:36 schreef Gia het volgende:
Ik moet naar een verjaardag en daar kijken ze 'Ik wed dat ik het kan'.
Ik werk elke zondag tot 20:30u, altijd weer zo hard mogelijk naar huis toe scheuren om niks te missenquote:Op zondag 23 november 2008 19:02 schreef Goodbye het volgende:
Zin in vanavond!Kan de échte finale alleen niet zien i.v.m. vakantie. Hopelijk kom ik niet te weten wie de winnaar is voor ik het online heb kunnen kijken!
Om 20:30 vertrekken... dan heb je in princiepe sowieso al iets gemistquote:Op zondag 23 november 2008 19:24 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik werk elke zondag tot 20:30u, altijd weer zo hard mogelijk naar huis toe scheuren om niks te missen
Klopt, altijd jammer. Soms even 5 minuten eerder wegquote:Op zondag 23 november 2008 19:31 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Om 20:30 vertrekken... dan heb je in princiepe sowieso al iets gemist
quote:Op zondag 23 november 2008 20:26 schreef Gummibeer79 het volgende:
Zo, ik zit weer klaar met het laptoppie op schoot
En toch zal het enige voldoening geven als je dan daarna je schoenen schoon mag maken van haar pulpquote:Op zondag 23 november 2008 20:29 schreef Gummibeer79 het volgende:
Sjezes, dat mens (Yin) is ook het doodschoppen niet waardddddd!!!!
We zullen het zien, maar ik denk het welquote:Op zondag 23 november 2008 20:36 schreef MariaMena het volgende:
Hmm, gaat Yin een smerig trucje gebruiken om Hiu over te halen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |