Ik was wel blij dat mijn engels wel aardig gingquote:Op maandag 17 november 2008 12:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mooi dat het goed ging
Ik heb een snipperdagje dus hier is alles relaxed
beetje rommel opgeruimd..
zo kopje koffie maken
oh zo ouderquote:Op maandag 17 november 2008 12:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Sinds wanneer ben jij geen ouder dan? Ik ga je geen tienermoeder noemen
![]()
je bent 1e jaars begonnen met blok 1quote:Op maandag 17 november 2008 12:46 schreef Muck het volgende:
[..]
nee man, ik ben in september pas begonnen
dus ik kan het nog gewoon herkansen
quote:Op maandag 17 november 2008 12:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ha nat geil hoerig sletje van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent echt gek jij
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 12:46 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
CaliGoed hoor, nog 48 uur
![]()
Ik heb het MLO niet afgemaaktquote:Op maandag 17 november 2008 12:48 schreef Californium het volgende:
[..]
je bent 1e jaars begonnen met blok 1maar als je van het mlo komt kan je toch gewoon in de 2e instromen
Neequote:
Dat dusquote:
waar bijna niemand bij isquote:
Goed zo!quote:Op maandag 17 november 2008 12:42 schreef Californium het volgende:
MuckLL
![]()
Net even presentatie gegevenvolgende keer iets meer background geven
maar ging verder goed
Goed, nu even thuiswerkpauzequote:hoe is het met iedereen hier?
Wie gaat het meet-verslag maken? Jij bent van de PR tochquote:
owwwww ......... Mooi...maar het labrekenen van Course 1 niet hebt gehaald, in Course 2 (chemie blok) wordt het nog moeilijkerquote:Op maandag 17 november 2008 12:49 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb het MLO niet afgemaakt
ik was het zo ongelofelijk zat daar dat ik toelatingsexamen heb gedaan
Alleen KG en ik natuurlijkquote:Op maandag 17 november 2008 12:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
waar bijna niemand bij is
maar veel plezier
ik maak wel notulenquote:Op maandag 17 november 2008 12:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wie gaat het meet-verslag maken? Jij bent van de PR toch
ahaquote:
Lekere oppepperquote:Op maandag 17 november 2008 12:54 schreef Californium het volgende:
[..]
owwwww ......... Mooi...maar het labrekenen van Course 1 niet hebt gehaald, in Course 2 (chemie blok) wordt het nog moeilijkerDat was pas een kut-toets
bijna niemand heeft het gehaaldquote:Op maandag 17 november 2008 12:54 schreef Californium het volgende:
[..]
owwwww ......... Mooi...maar het labrekenen van Course 1 niet hebt gehaald, in Course 2 (chemie blok) wordt het nog moeilijkerDat was pas een kut-toets
En regel jij ook de webcamverbinding, zodat wij mee kunnen meeten?quote:Op maandag 17 november 2008 12:55 schreef Muck het volgende:
[..]
Alleen KG en ik natuurlijk
[..]
ik maak wel notulen
OMGquote:Op maandag 17 november 2008 12:55 schreef Muck het volgende:
[..]
bijna niemand heeft het gehaald
er was zelfs iemand met een 0,8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |