Ben ik het gewoon mee eens hoor. Als er vanuit ons niet zo gereageerd wordt, gaat het ook niet zo ver als met dat 'eindhoven eindhoven' enzo.quote:Op zondag 16 november 2008 19:12 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hou dan gewoon je bek en reageer na de minuut stilte in plaats van als een stel debielen door het stadion te gaan roepen lijkt me.
Gelukkig niet neequote:
quote:Op zondag 16 november 2008 19:34 schreef Jasza het volgende:
FT Atletico Madrid [4 - 1] Deportivo La Coruna
26' [1 - 0] J. Heitinga
John maakt er ook 1 voor Sjakie
Liever een luxeprobleem dan een spelersprobleem.quote:Op zondag 16 november 2008 19:42 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wat hebben we trouwens een luxeproblemen als alle geblesseerden terug zijn!
Ik zie het ook alleen maar als een positief iets!quote:Op zondag 16 november 2008 19:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Liever een luxeprobleem dan een spelersprobleem.
Ik hoop het. Als ajax maar verliest. Alles tegen ajax. Maar dat heb ik altijd al gehad.quote:Op zondag 16 november 2008 19:52 schreef _Mike_ het volgende:
Ben bang dat het volgende week tegen AZ een stuk moeilijker gaat worden
Vond uit de samenvatting AZ niet zo sterk spelen.quote:Op zondag 16 november 2008 19:52 schreef _Mike_ het volgende:
Kan moeilijk makkelijker wordenquote:Op zondag 16 november 2008 19:52 schreef _Mike_ het volgende:
Ajax speelde van de week ook niet sterk tegen Volendam maar wint wel van PSV.quote:Op zondag 16 november 2008 19:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vond uit de samenvatting AZ niet zo sterk spelen.
quote:Op zondag 16 november 2008 19:55 schreef valek het volgende:
[..]
Ik hoop het. Als ajax maar verliest. Alles tegen ajax. Maar dat heb ik altijd al gehad.
Dat waren wij woensdag ook nietquote:Op zondag 16 november 2008 19:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
De verdediging oogde niet al te sterk terwijl die El Hamdaoui als een mes door de defensie sneed van Vitesse. Word iig een spectaculaire wedstrijd.quote:Op zondag 16 november 2008 19:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik weer kutten als PSV van Ajax heeft gewonnen. Nog een fijne avond allemaal.quote:Op zondag 16 november 2008 19:58 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
![]()
[..]
Dat waren wij woensdag ook niet
Ach, desnoods spelen we op dezelfde manier als tegen Twente..zolang de 3 punten maar mee naar Amsterdam gaanquote:Op zondag 16 november 2008 19:59 schreef toma het volgende:
[..]
De verdediging oogde niet al te sterk terwijl die El Hamdaoui als een mes door de defensie sneed van Vitesse. Word iig een spectaculaire wedstrijd.
Triest ja, het was btw geen risicoduel maar ik zag wel genoeg busjes ME, gaat nergens over dan natuurlijkquote:Op zondag 16 november 2008 19:58 schreef Noshiba het volgende:
http://www.nu.nl/news/184(...)role_rond_Arena.html
Ook giga naaierij dat er een 50tal boetes uitgeschreven zijn op de parkeerplaatsen onder de ArenA omdat de mensen niet in de vakken geparkeerd stonden maar met 1 wiel erbuiten etc
http://www.nu.nl/news/184(...)role_rond_Arena.htmlquote:Op zondag 16 november 2008 20:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Triest ja, het was btw geen risicoduel maar ik zag wel genoeg busjes ME, gaat nergens over dan natuurlijk
-niet doen-quote:Op zondag 16 november 2008 19:55 schreef valek het volgende:
[..]
Ik hoop het. Als ajax maar verliest. Alles tegen ajax. Maar dat heb ik altijd al gehad.
En dat baseer je op basis van 1 wedstrijd? Hij is een goede invaller, maar meer ook niet; dat is in de afgelopen maanden wel duidelijk geworden.quote:Op zondag 16 november 2008 18:59 schreef denthemen het volgende:
Misschien eens tijd om Leo in de basis te zetten? Laat keer op keer goed voetbal zien als hij als invaller erin komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |