DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Eens, zo'n held moet je blijven herdenkenquote:
Jammer dat ze toen weer spreekkoren over Sjakie moesten zingenquote:Op zondag 16 november 2008 18:54 schreef Nashje het volgende:
Dus vond ik het wel lekker toen we op 3-1 kwamen en iedereen ging zingen hoe stil die sukkels wel niet waren. Heeeerlijk.
Jullie zongen toch ook liedjes als "Alle boeren zijn homo" "O wat zijn die boeren stil"? Als je het dan over hoogstaand hebt...quote:Op zondag 16 november 2008 18:54 schreef Nashje het volgende:
Heb me mateloos lopen irriteren aan die boertjes. Niet alleen door het verstoren van de minuut stilte, maar ook aan de originaliteit van liederen. Niet heel hoogstaand ofzo.
Ja, dat was ook zeer triestquote:Op zondag 16 november 2008 18:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jullie zongen toch ook liedjes als "Alle boeren zijn homo" "O wat zijn die boeren stil"? Als je het dan over hoogstaand hebt...
Zie veel liever Sulejmani of Urby spelen, Urby heeft zich vandaag duidelijk bewezen.quote:Op zondag 16 november 2008 18:59 schreef denthemen het volgende:
Misschien eens tijd om Leo in de basis te zetten? Laat keer op keer goed voetbal zien als hij als invaller erin komt
Ik vond de variant wel orgineel: En het homovak is stil etc etcquote:Op zondag 16 november 2008 18:59 schreef Silenus het volgende:
Dat 'O wat zijn die boeren stil' vind ik eerder iets te oubollig dan triest. Is toch niets mis mee, tenminste een liedje waarin geen ziekte is.
Jullie reageerden anders net zo respectloos als die boeren tijdens de minuut stilte.quote:Op zondag 16 november 2008 19:04 schreef BB-boy het volgende:
Wat heerlijk zeg. Ik was zo pislink door dat onbeschofte kutboerenvolk dat de overwinning nog veel zoeter smaakt.
Kun je het je voorstellen dat die jongens gefrusteert zijn. Zoiets doe je gewoon niet van beide kanten.quote:Op zondag 16 november 2008 19:07 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Jullie reageerden anders net zo respectloos als die boeren tijdens de minuut stilte.
Als je er niks van weet hou dan gewoon je mond.quote:Op zondag 16 november 2008 19:07 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Jullie reageerden anders net zo respectloos als die boeren tijdens de minuut stilte.
Hou dan gewoon je bek en reageer na de minuut stilte in plaats van als een stel debielen door het stadion te gaan roepen lijkt me.quote:Op zondag 16 november 2008 19:07 schreef superjood het volgende:
[..]
Kun je het je voorstellen dat die jongens gefrusteert zijn. Zoiets doe je gewoon niet van beide kanten.
Urby was echtquote:Op zondag 16 november 2008 19:08 schreef Noshiba het volgende:
het is ook gewoon een heerlijk om te zien hoe urby en dennis die steek passjes geven (L)
Dat hakje waarmee hij hem gelijk goedlegt voor z'n rechter en uithaaltquote:
Kun je niet lezen bosmongoolquote:Op zondag 16 november 2008 19:12 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Hou dan gewoon je bek en reageer na de minuut stilte in plaats van als een stel debielen door het stadion te gaan roepen lijkt me.
Dat zag er geniaal uitquote:Op zondag 16 november 2008 19:19 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dat hakje waarmee hij hem gelijk goedlegt voor z'n rechter en uithaalt
Dat jij na afloop er niet meer bent als Jasza wel een rondje geeftquote:Op zondag 16 november 2008 18:58 schreef Noshiba het volgende:
Wat een wedstrijd! Heul leuk veel dingen meegemaakt!
en ja jasza is een gierige jood
Het is je vergeven schatjequote:Op zondag 16 november 2008 19:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Formuleer jij het anders wat duidelijker kneusje.
Ja doeeeeiiii, er is zeker toevallig niemand die dit kan bevestigen?quote:Op zondag 16 november 2008 19:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat jij na afloop er niet meer bent als Jasza wel een rondje geeft
Haha ik had genoeg flappen bij me, en ja Aanvoerder kan het wel bevestigenquote:Op zondag 16 november 2008 19:28 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ja doeeeeiiii, er is zeker toevallig niemand die dit kan bevestigen?
En anders heb je met iemands anders geld betaald![]()
Trouwens nog bedankt dat je zei dat ik wel even kon gaan staan bij die minuut stilte, ik had een intiem momentje met m'n wit/goudgele vriend
Hele goede speler.quote:Op zondag 16 november 2008 19:30 schreef _Mike_ het volgende:
Van Wolfswinkel is inderdaad wel een leuke spelert
Ben je Rotterdammert?quote:Op zondag 16 november 2008 19:30 schreef _Mike_ het volgende:
Van Wolfswinkel is inderdaad wel een leuke spelert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |