DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Eens, zo'n held moet je blijven herdenkenquote:
Jammer dat ze toen weer spreekkoren over Sjakie moesten zingenquote:Op zondag 16 november 2008 18:54 schreef Nashje het volgende:
Dus vond ik het wel lekker toen we op 3-1 kwamen en iedereen ging zingen hoe stil die sukkels wel niet waren. Heeeerlijk.
Jullie zongen toch ook liedjes als "Alle boeren zijn homo" "O wat zijn die boeren stil"? Als je het dan over hoogstaand hebt...quote:Op zondag 16 november 2008 18:54 schreef Nashje het volgende:
Heb me mateloos lopen irriteren aan die boertjes. Niet alleen door het verstoren van de minuut stilte, maar ook aan de originaliteit van liederen. Niet heel hoogstaand ofzo.
Ja, dat was ook zeer triestquote:Op zondag 16 november 2008 18:56 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jullie zongen toch ook liedjes als "Alle boeren zijn homo" "O wat zijn die boeren stil"? Als je het dan over hoogstaand hebt...
Zie veel liever Sulejmani of Urby spelen, Urby heeft zich vandaag duidelijk bewezen.quote:Op zondag 16 november 2008 18:59 schreef denthemen het volgende:
Misschien eens tijd om Leo in de basis te zetten? Laat keer op keer goed voetbal zien als hij als invaller erin komt
Ik vond de variant wel orgineel: En het homovak is stil etc etcquote:Op zondag 16 november 2008 18:59 schreef Silenus het volgende:
Dat 'O wat zijn die boeren stil' vind ik eerder iets te oubollig dan triest. Is toch niets mis mee, tenminste een liedje waarin geen ziekte is.
Jullie reageerden anders net zo respectloos als die boeren tijdens de minuut stilte.quote:Op zondag 16 november 2008 19:04 schreef BB-boy het volgende:
Wat heerlijk zeg. Ik was zo pislink door dat onbeschofte kutboerenvolk dat de overwinning nog veel zoeter smaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |