Zeg maar meisjequote:Op maandag 17 november 2008 01:07 schreef Juup© het volgende:
[..]
Doe jij het dan maar, stoere ventof moet ik meisje zeggen want ben benieuwd wie er werkelijk post.
Namen en rugnummers van mods zonder ruggengraat bitte.quote:Op maandag 17 november 2008 18:54 schreef Dirkh het volgende:
He, een mod met ruggegraat op KLB. Dat op zich is al vernieuwend.
Succes Adelante.
Zie index.phpquote:Op maandag 17 november 2008 19:05 schreef Emimich het volgende:
[..]
Namen en rugnummers van mods zonder ruggengraat bitte.
Zo makkelijk kom je er niet van af, schavuit.quote:Op maandag 17 november 2008 19:14 schreef Dirkh het volgende:
Zie index.php
Luie filkker:quote:Op maandag 17 november 2008 19:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Zo makkelijk kom je er niet van af, schavuit.
Dit slaat echt nergens op, vrijwel alle mods in dat rijtje voldoen gewoon hoor.quote:Op maandag 17 november 2008 19:25 schreef Dirkh het volgende:
Luie filkker:
Termie, Bio, ondeugend, de_boswachter
corrupt? op welke grond maak jij deze aanname?quote:
Nou, vertel eensquote:Op maandag 17 november 2008 22:39 schreef Adelante het volgende:
neu, ik heb er al een aantal voor je
Nee andersom, faalhaas!quote:Op maandag 17 november 2008 00:44 schreef LasTeR het volgende:
WIJN IS VOOR HOMO'S!!! ECHTE MANNEN DRINKEN BIEERR!!!
Die Clownquote:Op maandag 17 november 2008 22:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
corrupt? op welke grond maak jij deze aanname?
Ja het kan niet altijd feest zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:57 schreef timmmmm het volgende:
Adelante
Toch denk ik dat ik je als enkel FEEmod leuker had gevonden
quote:Op zondag 16 november 2008 17:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
Als jullie je nou in max tien regels even aan mij voorstellen, dan weet ik meteen wie extra aandacht verdient en wie niet
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:45 schreef Breathtaking het volgende:
'en memorabele nachten met je'
Pfoe, was dat nou die extra post waard?
Niet zo liegen Kaliquote:Op donderdag 20 november 2008 13:47 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ik ben de ultieme faalhaas wat betreft posten en aanpassen, dat weet je nou toch wel, zei het vannacht nog tegen je, maar jij hoorde mij weer niet met dat kussen in je bek!
quote:
Zo mag ik het horen!quote:Op donderdag 20 november 2008 13:54 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ok ok...vannacht was ik het met kussen in mijn bek....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |