Praten met iemand met het syndroom van down? Nee, dank je.quote:Op maandag 17 november 2008 14:48 schreef IQM het volgende:
Ik lees nog steeds veel jaloezie en/of frustratie in jouw posts, Allure. Wil je erover praten?
Vertel, wat is jouw mening daarover?quote:Op maandag 17 november 2008 14:59 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Het ging natuurlijk vooral om deze reactie
Klinkt een beetje gefrustreerd he. Logisch dat mensen daar weer op reageren.quote:Op maandag 17 november 2008 15:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Praten met iemand met het syndroom van down? Nee, dank je.
[..]
Vertel, wat is jouw mening daarover?
Hahaha, vind je het heel vreemd. Zij ziet nog concurrentie in een schildpad.quote:Op maandag 17 november 2008 15:00 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Whehe, eerst concurrentie van viswijfje en nu van BT.
Leer eens fatsoenlijk bashen ofzo. Dit is lachwekkend.quote:Op maandag 17 november 2008 15:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Praten met iemand met het syndroom van down? Nee, dank je.
Ach, Allure heeft best een punt. Er hoeft maar 1 FOK!ster te zijn die zichzelf Breathtaking noemt en die een paar pics post van haar (overigens best mooie) ogen, en er vormt zich meteen een hele kudde aan FOKkers die elke kans grijpen om maar een wit voetje bij de eerdergenoemde dame te halen. Dat is niet nodig en na een tijdje wordt het best vervelend om weer eens een topic te lezen dat volstaat met posts waarin BT wordt aanbeden.quote:Op maandag 17 november 2008 14:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Was ik al weg dan?
Oh jee jongens, daar is BT! Snel, met z'n allen in d'r kont kruipen!
Ja, prachtig verwoord. En logisch dat het vervelend is om te lezen, daar geef ik Allure ook gelijk in hoor.quote:Op maandag 17 november 2008 15:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, Allure heeft best een punt. Er hoeft maar 1 FOK!ster te zijn die zichzelf Breathtaking noemt en die een paar pics post van haar (overigens best mooie) ogen, en er vormt zich meteen een hele kudde aan FOKkers die elke kans grijpen om maar een wit voetje bij de eerdergenoemde dame te halen. Dat is niet nodig en na een tijdje wordt het best vervelend om weer eens een topic te lezen dat volstaat met posts waarin BT wordt aanbeden.
Dat is wel waar, maar ik denk niet dat dat de reacties op haar uitlokt. Eerder haar arrogante en kinderachtige postgedragquote:Op maandag 17 november 2008 15:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, Allure heeft best een punt. Er hoeft maar 1 FOK!ster te zijn die zichzelf Breathtaking noemt en die een paar pics post van haar (overigens best mooie) ogen, en er vormt zich meteen een hele kudde aan FOKkers die elke kans grijpen om maar een wit voetje bij de eerdergenoemde dame te halen. Dat is niet nodig en na een tijdje wordt het best vervelend om weer eens een topic te lezen dat volstaat met posts waarin BT wordt aanbeden.
Verkapte post-pics-van-je-hele-gezicht-post.quote:Op maandag 17 november 2008 15:10 schreef de_boswachter het volgende:
Inderdaad ontopic PLS
En hoe is het nu met je wond ? Hechtingen of dat niet ?
Post eens nieuwe pics. Ben geinteresseerd in je herstel
Tsja, van zo'n nietszeggende opmerking als 'oh, je wilt alleen maar dat mensen in je fobo kijken', terwijl er niet eens iets in staat, word je gewoon bijna levensmoe.quote:Op maandag 17 november 2008 15:04 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Klinkt een beetje gefrustreerd he. Logisch dat mensen daar weer op reageren.
quote:Op maandag 17 november 2008 15:18 schreef jordeeeh het volgende:
Heuj, niemand gaat hier Allure_ bashen tenzij ik dat zeg ja
Nee, geen hechtingen. Maar gaat wel goed hoor geloof ikquote:Op maandag 17 november 2008 15:10 schreef de_boswachter het volgende:
Inderdaad ontopic PLS
En hoe is het nu met je wond ? Hechtingen of dat niet ?
Post eens nieuwe pics. Ben geinteresseerd in je herstel
Neen, zoals jullie bij BT erin willen kruipen, probeer ik dat bij Allure_.quote:Op maandag 17 november 2008 15:19 schreef JanusAnus het volgende:
[..]Spuit elf van de internetridders
WTF..... Ziet er best vies uit, maar volgens mij zie je er niks meer van na een tijdje. Geen litteken dus, is mooie wond.quote:Op maandag 17 november 2008 15:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, geen hechtingen. Maar gaat wel goed hoor geloof ikde zwelling is in ieder geval al een stuk minder!
En mn camera weigert scherp te stellenkutding. Zo duidelijk krijg ik het nu:
[ afbeelding ]
Haha nou ik hoop het, misschien ga ik straks nog even langs de apotheek om te vragen of ze nog wat hebben om erop te smerenquote:Op maandag 17 november 2008 15:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
WTF..... Ziet er best vies uit, maar volgens mij zie je er niks meer van na een tijdje. Geen litteken dus, is mooie wond.
Je zult er i.i.g. niet lelijker op worden.quote:Op maandag 17 november 2008 15:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha nou ik hoop het, misschien ga ik straks nog even langs de apotheek om te vragen of ze nog wat hebben om erop te smeren!
Hmkay, hou ik je aanquote:Op maandag 17 november 2008 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je zult er i.i.g. niet lelijker op worden.
Wondje wordt geen litteken, maak je maar niet druk.
Dat zal m leren!quote:Op maandag 17 november 2008 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmkay, hou ik je aan! Als ik ooit een litteken krijg kun je een hele boze PM verwachten
!
Eerst laat je je pijn doen door die gast en vervolgens laat je hem ook nog geld van je aftroggelen..quote:Op maandag 17 november 2008 15:45 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb gewed om 10 euro met die jongen die het veroorzaakt heeft dat het een litteken zou worden
Nouja, als ik win eis ik 10 euro. Als hij wint ga ik huilen en eis ik alsnog 10 euroquote:Op maandag 17 november 2008 15:57 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eerst laat je je pijn doen door die gast en vervolgens laat je hem ook nog geld van je aftroggelen..
Ooh ja we hebben nog wel even keiharde seks gehad hoor, daar niet van!quote:Op maandag 17 november 2008 16:03 schreef de_boswachter het volgende:
Maar wat was dat eigenlijk voor een mooiboy die gast.
Beetje netjes slapen tussen 2 vrouwen in -->
Of hij was gay, of hij gebruikte de smooth benaderingstaktiek. (eerste keer niks doen zodat die wijven denken... OH wat een nettje jongen en zo keurig. En de 2e keer dat broekje in).
Met z'n 3-en ?quote:Op maandag 17 november 2008 16:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh ja we hebben nog wel even keiharde seks gehad hoor, daar niet van!
Ja daar maakten wij ook al grapjes overquote:Op maandag 17 november 2008 16:10 schreef ColtZ40 het volgende:
Te hard tegen je hoofd aan gezwaffelt.
Heb je toch wel een rare lul hoorquote:Op maandag 17 november 2008 16:10 schreef ColtZ40 het volgende:
Te hard tegen je hoofd aan gezwaffelt.
Hahaha omg, dat zou wel geweldig zijn geweest. Dan was het pas een leuk verhaalquote:
*pictured een gast die met zijn lul+piercing vast zit in een wijf der voorhoofd en hem niet los krijgtquote:
quote:Op maandag 17 november 2008 17:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha omg, dat zou wel geweldig zijn geweest. Dan was het pas een leuk verhaal![]()
'Ja dus hij swaffelde me heel hard, kwam zn eikelpiercing langs mn voorhoofdbloeden dat het deed!'
Je keek naar zijn haar he? geef maar toequote:Op maandag 17 november 2008 17:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]? Ik heb nog nooit op zijn ogen gelet eerlijk gezegd
Heb je een man-crush op hem of zo?quote:Op maandag 17 november 2008 17:59 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Je keek naar zijn haar he? geef maar toe
Neuh, alleen in dat liedje van hun is het wel grappigquote:Op maandag 17 november 2008 18:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je een man-crush op hem of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |