quote:Op maandag 17 november 2008 00:39 schreef Fortitudo het volgende:
oh ja en TS loopt niet zo op aandacht te geilen door elk wissewasje breed uit te meten en te hopen dat ze massaal reageren. met van die slijmerige comments van jongetjes die blijkbaar nog nooit een meisje hebben gezien getuige de reacties dat je oh zo mooi bent.
quote:Op zondag 16 november 2008 23:31 schreef Sharolo het volgende:
Je bent net 17 en je zit nu al tot 5 uur in de kroeg?
TS is:
Een VMBOer
Uitschot van de maatschappij
BT lieverd! Wat doe je nou?quote:Op zondag 16 november 2008 16:37 schreef Breathtaking het volgende:
Ze doet vwo.quote:Op zondag 16 november 2008 23:31 schreef Sharolo het volgende:
Je bent net 17 en je zit nu al tot 5 uur in de kroeg?
TS is:
Een VMBOer
Uitschot van de maatschappij
Mwa, ik heb geen aandacht nodig van 17 jarige rukkers om me goed te voelen over mezelf. Plus ik ben ook niet zo'n fan van naaktfoto's. Ik moet toegeven dat die andere whore vet van me zou winnen.quote:Op maandag 17 november 2008 11:09 schreef MASD het volgende:
Battle of the attentionwhores.
Deze gozerquote:Op maandag 17 november 2008 08:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHA...IK MOET ZO OM JOU LACHEN!!!!!!!!
LACHEN NU HET NOG KAN!!!!!!![]()
ALS JIJ ECHT HEEL SNEL EN PIJNLOOS WILT STERVEN, STEL IK VOOR DAT JE NOG EEN KEER ZO'N OPMERKING MAAKT OVER TS!!!
Nee, je praat gewoon minderwaardig over anderen. Tja, als je je daar beter van gaat voelen, dan vraag ik me af wat triester is, die 17 jarige rukkertjes of jij.quote:Op maandag 17 november 2008 11:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mwa, ik heb geen aandacht nodig van 17 jarige rukkers om me goed te voelen over mezelf.
verkapte-"kijk allen in mijn fobo"-postquote:Op maandag 17 november 2008 11:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mwa, ik heb geen aandacht nodig van 17 jarige rukkers om me goed te voelen over mezelf. Plus ik ben ook niet zo'n fan van naaktfoto's. Ik moet toegeven dat die andere whore vet van me zou winnen.
Ja, want er staat ook ontzettend veel in mijn fotoboek! En oh, ik heb nog niet genoeg views in m'n fotoboek van al die kansloze debielen. Kankerkneus.quote:Op maandag 17 november 2008 12:36 schreef fathank het volgende:
[..]
verkapte-"kijk allen in mijn fobo"-post.
quote:Op maandag 17 november 2008 13:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, want er staat ook ontzettend veel in mijn fotoboek! En oh, ik heb nog niet genoeg views in m'n fotoboek van al die kansloze debielen. Kankerkneus.
quote:Op maandag 17 november 2008 10:53 schreef Stigma het volgende:
Welke pauper woont er dan ook in een kraakpand!
Wat een temperamentquote:Op maandag 17 november 2008 13:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, want er staat ook ontzettend veel in mijn fotoboek! En oh, ik heb nog niet genoeg views in m'n fotoboek van al die kansloze debielen. Kankerkneus.
[..]
eenschquote:Op zondag 16 november 2008 16:49 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik was er als ik jou was wel even mee heengegaan ja, helemaal omdat je niet wil dat er een litteken komt he.
Maandag.quote:Op maandag 17 november 2008 13:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
jij hebt het niet zo op maandagen he????
[..]
De 30 gepasseerd, en nog niet volwassen.quote:Op maandag 17 november 2008 13:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
jij hebt het niet zo op maandagen he????
quote:Op maandag 17 november 2008 13:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De 30 gepasseerd, en nog niet volwassen.
Twintig en in de naïeve veronderstelling dat zij wel eventjes vertelt hoe en wat.quote:Op maandag 17 november 2008 13:34 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De 30 gepasseerd, en nog niet volwassen.
quote:Op maandag 17 november 2008 13:51 schreef Allure_ het volgende:
Dit topic is nu al wel weer verpest. Mission accomplished.
.
Alsof ook maar iemand onder de indruk is van jou.quote:Op maandag 17 november 2008 13:51 schreef Allure_ het volgende:
.
Ooooh, daar was je mee bezig! En wij maar denken dat je gewoon een arrogante chagrijnige kut bent!quote:Op maandag 17 november 2008 13:51 schreef Allure_ het volgende:
.
En dan durf jij over volwassenheid van 17 jarige rukkertjes te klagen?quote:Op maandag 17 november 2008 13:51 schreef Allure_ het volgende:
.
Over die rukkertjes had ze toch wel gelijkquote:Op maandag 17 november 2008 14:08 schreef Jajong het volgende:
Wel mans hoor met zijn alleen 1 chick aanvallen. Hopen jullie op een pm van TS met daarin haar contactgegevens ofzo?
* IQM checkt Breathtakings fotoboek... Hmm. Figures.quote:Op maandag 17 november 2008 14:08 schreef Jajong het volgende:
Wel mans hoor met zijn alleen 1 chick aanvallen. Hopen jullie op een pm van TS met daarin haar contactgegevens ofzo?
...quote:Op zondag 16 november 2008 22:45 schreef Jajong het volgende:
Gaarne uitleggen in pm cq. fotoboek, bij voorbaat dank.
Als ik me niet vergis is het juist de bedoeling van Allure_ om dit soort reacties uit te lokken. Dus ze doet het zichzelf aan. Sowieso zou het aardig kansloos zijn als ze (Allure_) zich wat van die reacties zou aantrekken, maar daar zie ik haar niet voor aan.quote:Op maandag 17 november 2008 14:08 schreef Jajong het volgende:
Ja inderdaad, fijn dat je je missie even duidelijk maakt Allure!quote:Op maandag 17 november 2008 14:04 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ooooh, daar was je mee bezig! En wij maar denken dat je gewoon een arrogante chagrijnige kut bent!
We voorzien je graag van vermaak. Geen dank.quote:
Wat wil ik hiermee bereiken? Ik ben niet degene die in de bres springt voor chickies op het web hoor. Feit: Allure heeft bitchfight met TS. Feit: Tijdje later zijn er een stuk of 5 dorks die zich allen geroepen voelen om TS bij te springen, terwijl ze dat volgens mij prima zelf af kan.quote:Op maandag 17 november 2008 14:09 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Over die rukkertjes had ze toch wel gelijkWat wilde je hiermee bereiken, internetridder?
je reageert toch niet op mensen die je internetridder noemen toch?quote:Op maandag 17 november 2008 14:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat wil ik hiermee bereiken? Ik ben niet degene die in de bres springt voor chickies op het web hoor. Feit: Allure heeft bitchfight met TS. Feit: Tijdje later zijn er een stuk of 5 dorks die zich allen geroepen voelen om TS bij te springen, terwijl ze dat volgens mij prima zelf af kan.
Wie is er nou de internetridder, turd.
Dat TS het prima zelf af kan wil niet zeggen dat het niet leuk is om Allure_ af te zeiken.quote:Op maandag 17 november 2008 14:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat wil ik hiermee bereiken? Ik ben niet degene die in de bres springt voor chickies op het web hoor. Feit: Allure heeft bitchfight met TS. Feit: Tijdje later zijn er een stuk of 5 dorks die zich allen geroepen voelen om TS bij te springen, terwijl ze dat volgens mij prima zelf af kan.
Ik zie niet veel bitchfight, maar gewoon iemand die zich belachelijk maakt. Dat vind ik grappig dus zeg ik daar wat over. Dan kan jij mij een internetridder noemen, maar ik kan tegen ju ook zeggen dat je Allure verdedigt en dus een internetridder bent. En ik vind dat het in jouw geval een stuk meer hout snijdtquote:Op maandag 17 november 2008 14:37 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het ging natuurlijk vooral om deze reactiequote:Op maandag 17 november 2008 13:12 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Whehe, eerst concurrentie van viswijfje en nu van BT.quote:Op maandag 17 november 2008 14:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Was ik al weg dan?
Oh jee jongens, daar is BT! Snel, met z'n allen in d'r kont kruipen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |