oeh lekkerquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:32 schreef automatic_ het volgende:
Heb ik vaak gedaan als ik naar mijn ex ging
Alleen dan was dat op goede tijden - oké soms 's avonds haha.
Oo ik heb net een verse, warme, eigen gemaakte appelbol gekregen
quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:32 schreef automatic_ het volgende:
Heb ik vaak gedaan als ik naar mijn ex ging
Alleen dan was dat op goede tijden - oké soms 's avonds haha.
Oo ik heb net een verse, warme, eigen gemaakte appelbol gekregen
Arme jij!quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik rij net acheruit met mijn bureaustoel. Alleen één van mijn katten zat tegen een wiel aan (had ik niet door).
Hij is nu een stevige pluk haar en een krijs armer, ik een schuldcomplex rijker.
Hihiquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik rij net acheruit met mijn bureaustoel. Alleen één van mijn katten zat tegen een wiel aan (had ik niet door).
Hij is nu een stevige pluk haar en een krijs armer, ik een schuldcomplex rijker.
Jij hebt een bureastoel met schuinnaarbenedenachteruitkijkspiegels?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:19 schreef Spooky4u het volgende:
Dus zelfs rijden op een bureaustoel is te moeilijk voor vrouwen?
Zielig poesje
Op de schouwburgring naast dat tunneltje richting parkeergarage.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:23 schreef Crazy-M het volgende:
ach germ voor dat beesje
Zit er in de stad (centrum) een drank winkel dioe donderdag avond open is?
Ik ken eigenlijk alleen gall en gall maar die zit niet in de stad
Zijn ze open op dit uur?quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:22 schreef Spooky4u het volgende:
Winkels
Ach ben blij deze keer waren het niet je eigen tenen; Wat voor mij veel erger is, het wordt gebruikt als smoes om het eten niet klaar te hebbenquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:24 schreef Spooky4u het volgende:
Gall & Gall bij de AH iets anders weet ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |