Ouwe lul tochquote:
OMG klinkt lekkerquote:Op maandag 17 november 2008 17:48 schreef theKiD het volgende:
[..]
Butterscotch is het gouden orgasme qua drank![]()
![]()
Een van de aller- allerlekerste dranken die er zijn..
Heb paar jaar geleden een cocktail gemaakt voor onze hele groep met die godendrank.. En daar word nog steeds over gesproken, zo lekker was die![]()
Let op:
Butterscotch in de mixer
IJSKOUDE melk in de mixer erbij doen
een aantal ijsklonten erbij en mixen maar.. Lekker lang schudden.
Dit verdelen over glazen, en als finishing touch er wat cacaopoeder overheen doen -->![]()
slap kopjequote:
Multifunctioneel.quote:Op maandag 17 november 2008 21:33 schreef theKiD het volgende:
[..]
Slapen met je laptop en nog berichten typen ook? Jij held!
Weltrusten zusjequote:Op maandag 17 november 2008 22:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ga naar bed, morgen weer de trein naar Tilburg.. woensdag weer terug naar Nijmegen, donderdagochtend weer naar Tilburg, donderdagmiddag weer naar Nijmegen.
Dus ik wens jullie allen een goede nacht![]()
Dat is maar een uurtje, ik mag altijd een uur verderquote:Op maandag 17 november 2008 22:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ga naar bed, morgen weer de trein naar Tilburg.. woensdag weer terug naar Nijmegen, donderdagochtend weer naar Tilburg, donderdagmiddag weer naar Nijmegen.
Dus ik wens jullie allen een goede nacht![]()
Waarom pff...quote:Op maandag 17 november 2008 22:10 schreef existenz het volgende:
pff
Ik denk nu al aan morgenvroeg wakker wordenquote:
drie kwartier maar van deur tot deur 2 uur jaquote:Op maandag 17 november 2008 22:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat is maar een uurtje, ik mag altijd een uur verder
Erg he?quote:Op maandag 17 november 2008 22:38 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik denk nu al aan morgenvroeg wakker worden
Morge Zusjequote:
Als één van ons het topic sluit wordt de volgende gewoon 49:quote:Op zondag 16 november 2008 21:12 schreef theKiD het volgende:
[..]
eigenlijk zouden die een x aparrt gemaakt moeten worden maar geloof dat ik daar geen medestanders in kan vindenmaar ze zijn nu toch een keer genoemd, dus ja... ik zal niet meer klagen.. * theKiD gaat in een hoekje zitten morren
hahahhaaquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als één van ons het topic sluit wordt de volgende gewoon 49:
Tilburg 49; Waar we cijfermieren neuken![]()
Tilburg 49; Min 3
Tilburg 49; Nieuw verbeterd en kloppend
Dan kunnen we daarna het vijftigste topic vieren....
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als één van ons het topic sluit wordt de volgende gewoon 49:
Tilburg 49; Waar we cijfermieren neuken![]()
Tilburg 49; Min 3
Tilburg 49; Nieuw verbeterd en kloppend
Dan kunnen we daarna het vijftigste topic vieren....
Breng ze maar naar EHVquote:
vond vandaag wel meevallen ondanks dat ik verslapen had....quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:44 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga voortaan op dinsdag met de trein heb ik even besloten. Pff, stomme files
Ik ga van Roosendaal naar Tilburg hè... (jij gaat vast een hele andere kant opquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vond vandaag wel meevallen ondanks dat ik verslapen had....
je mag een keer tilburg - ehv doenquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga van Roosendaal naar Tilburg hè... (jij gaat vast een hele andere kant op)
Dan sta ik standaard bij Etten Leur al vast. Daarna bij Galder en óók 9km tussen Bavel - Goirle
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |