Dat is maar een uurtje, ik mag altijd een uur verderquote:Op maandag 17 november 2008 22:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ga naar bed, morgen weer de trein naar Tilburg.. woensdag weer terug naar Nijmegen, donderdagochtend weer naar Tilburg, donderdagmiddag weer naar Nijmegen.
Dus ik wens jullie allen een goede nacht![]()
Waarom pff...quote:Op maandag 17 november 2008 22:10 schreef existenz het volgende:
pff
Ik denk nu al aan morgenvroeg wakker wordenquote:
drie kwartier maar van deur tot deur 2 uur jaquote:Op maandag 17 november 2008 22:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat is maar een uurtje, ik mag altijd een uur verder
Erg he?quote:Op maandag 17 november 2008 22:38 schreef existenz het volgende:
[..]
Ik denk nu al aan morgenvroeg wakker worden
Morge Zusjequote:
Als één van ons het topic sluit wordt de volgende gewoon 49:quote:Op zondag 16 november 2008 21:12 schreef theKiD het volgende:
[..]
eigenlijk zouden die een x aparrt gemaakt moeten worden maar geloof dat ik daar geen medestanders in kan vindenmaar ze zijn nu toch een keer genoemd, dus ja... ik zal niet meer klagen.. * theKiD gaat in een hoekje zitten morren
hahahhaaquote:Op dinsdag 18 november 2008 11:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als één van ons het topic sluit wordt de volgende gewoon 49:
Tilburg 49; Waar we cijfermieren neuken![]()
Tilburg 49; Min 3
Tilburg 49; Nieuw verbeterd en kloppend
Dan kunnen we daarna het vijftigste topic vieren....
quote:Op dinsdag 18 november 2008 11:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als één van ons het topic sluit wordt de volgende gewoon 49:
Tilburg 49; Waar we cijfermieren neuken![]()
Tilburg 49; Min 3
Tilburg 49; Nieuw verbeterd en kloppend
Dan kunnen we daarna het vijftigste topic vieren....
Breng ze maar naar EHVquote:
vond vandaag wel meevallen ondanks dat ik verslapen had....quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:44 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga voortaan op dinsdag met de trein heb ik even besloten. Pff, stomme files
Ik ga van Roosendaal naar Tilburg hè... (jij gaat vast een hele andere kant opquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vond vandaag wel meevallen ondanks dat ik verslapen had....
je mag een keer tilburg - ehv doenquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga van Roosendaal naar Tilburg hè... (jij gaat vast een hele andere kant op)
Dan sta ik standaard bij Etten Leur al vast. Daarna bij Galder en óók 9km tussen Bavel - Goirle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |