Daarom.quote:Op maandag 17 november 2008 12:24 schreef vannelle het volgende:
[..]
Vind het best. 1000x0 is en blijft toch 0
Hehe ik vind het ook wel mooi, gelukkig laten de burgers nog niet alles over zich heen komen.quote:Op maandag 17 november 2008 12:18 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Afgezien van de hele wel/niet-roken-discussie en de noodzaak van de wetgeving vind ik deze massale burgerlijke ongehoorzaamheid alleen al prijzenswaardig.
quote:Op zondag 16 november 2008 15:42 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik rook niet maar en een rookverbod in een café/discotheek vind ik echt onzin. Maar in een restaurant is roken not done.
Het gebruik van paddo's zal in ieder geval niet plotseling ophouden. Alleen kon verkoop na het verbod nog wel eens iets serieuzere consequenties hebben dan de boetes voor roken in de horeca.quote:Op maandag 17 november 2008 12:35 schreef Agiath het volgende:
[..]
Hehe ik vind het ook wel mooi, gelukkig laten de burgers nog niet alles over zich heen komen.
Hopelijk gaat dat ook gebeuren met het paddo-verbod e.d.
Je kan wel lollig gaan doen, maar je snapt best wat ik bedoel. Ik zou het niet vreemd vinden als ook de overtreders bestraft worden. Blijkbaar is het anders niet dwingend genoeg om je aan de wet en rekening met anderen te houden.quote:Op maandag 17 november 2008 12:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze mogen de huidige boete voor de mensen die toch roken best verduizendvoudigen.
Rokers zijn primitieve paupers, ook datquote:Op zondag 16 november 2008 16:49 schreef Salvad0R het volgende:
Als je dan door zou gaan met zeiken als een teef, zou ik je neerhoeken .
Afgezien van het feit dat ik dit verbod lachwekkend vind, ben ik het best met je eens dat de handhaving wat krom in elkaar steekt. Daarentegen gaat het met van die VWA controleurtjes natuurlijk nooit werken om bezoekers van een kroeg te beboeten. Dat betekent dus eigenlijk dat je de politie die taak moet laten overnemen.quote:Op maandag 17 november 2008 13:38 schreef Devz het volgende:
[..]
Je kan wel lollig gaan doen, maar je snapt best wat ik bedoel. Ik zou het niet vreemd vinden als ook de overtreders bestraft worden. Blijkbaar is het anders niet dwingend genoeg om je aan de wet en rekening met anderen te houden.
Je zit er ook niet mee dat de mensen die ook in de kroeg zitten ook kans hebben een longziekte te krijgen?quote:Op maandag 17 november 2008 14:21 schreef Catch_me het volgende:
Kan er niet mee zitten dat zulke mensen een longziekte krijgen eerlijk gezegd
Niet als 50% van de inkomsten verdampen...quote:Op maandag 17 november 2008 14:31 schreef Catch_me het volgende:
Een beetje serieuze ondernemer houdt zich aan de regels.
quote:Op maandag 17 november 2008 14:31 schreef Catch_me het volgende:
Een beetje serieuze ondernemer houdt zich aan de regels.
Ben jij er ook al zo een?quote:Op maandag 17 november 2008 15:27 schreef Catch_me het volgende:
Tja dan moet je je tent maar sluiten he
Altijd als ik mensen zie roken in een cafe bel ik het meldpunt op en kan zo'n cafe een mooi bordje van de gemeente krijgen
Ik ben blij dat er nog mensen in Nederland zijn met een NSB mentaliteitquote:Op maandag 17 november 2008 15:27 schreef Catch_me het volgende:
Altijd als ik mensen zie roken in een cafe bel ik het meldpunt op en kan zo'n cafe een mooi bordje van de gemeente krijgen
Ah, vandaar dat de gemiddelde Nederlander zich altijd braaf aan maximumsnelheden houdt.quote:Op maandag 17 november 2008 15:31 schreef Catch_me het volgende:
Hoezo?
Regels zijn er niet om aan je laars te lappen, het is asociaal voor je medemens als je gaat zitten paffen waar het niet mag, of het als ondernemer toelaat.
Dus als de overheid een keuze maakt waardoor div ondernemingen in de problemen komen moeten ze maar gewoon sluiten!?quote:Op maandag 17 november 2008 15:27 schreef Catch_me het volgende:
Ja, dat zijn we wel.quote:Op maandag 17 november 2008 15:37 schreef Catch_me het volgende:
Snap overigens niet waarom zulke mensen overal en altijd moeten roken, je bent toch geen junk ofzo?
Jawel.quote:Op maandag 17 november 2008 15:37 schreef Catch_me het volgende:
Snap overigens niet waarom zulke mensen overal en altijd moeten roken, je bent toch geen junk ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |