abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63280372
Helemaal eens met de klacht. De regel is nu eenmaal ingevoerd, dus daar dienen caféhouders zich aan te houden. Maak de boetes desnoods hoger om dit soort zaken niet weer te laten gebeuren.
  maandag 17 november 2008 @ 07:16:02 #102
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_63280554
quote:
Op zondag 16 november 2008 22:25 schreef Stephan123 het volgende:
Rokers zijn verslaafden net zoals alcoholisten, mensen die niet zonder hun dingetje kunnen

rokers
Niet rokers
Niet -alcoholisten
Goh, heb je dat net helemaal zelf bedacht?

Agh, dit kabinet is er mee bezig de Nederlandse Burger zoveel mogelijk af te pakken;
Roken -> Afpakken
Paddo's -> Afpakken
Wiet -> Afpakken
  maandag 17 november 2008 @ 07:25:25 #103
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_63280589
ik kon gewoon blijven roken in de kroeg waar ik vroeger vaak kwam, ze vragen daar 2 euro om de kosten voor een eventuele boete te dekken!
maar was er afgelopen zaterdag weer ff, pokke-druk maar kon nou niet zeggen dat ik de rook gemist heb!!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_63280985
quote:
Op zondag 16 november 2008 16:12 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Jij bent er ook zo1.

Zo 1 die het nooit in real life op iemand af te stapt, om te vragen of hij wellicht de sigaret uit wil doen, maar wel op internet Stoer probeert te doen met zn mening.

Blijf jij maar lekker weg uit de café's waar al een paar duizend jaar gerookt wordt. Kankerpussy.
Wat een held ben jij, kankerpetje af.
Roken is lekker
pi_63281050
Al die rokers door die 'mysterieuze' wolk rook meteen een 'stoere' en 'onaantastbare' air.
pi_63281128
Ik heb niets tegen roken tijdens het uitgaan... maar doe het dan allemaal (de rokers dan) of niemand. Stond vrijdag in de kroeg, staat er 1 persoon te roken. Nou, begon echt ineens te stinken zeg.. personeel reageerde ook meteen op die geur, maar zagen niet direct wie er nou precies rookte, helaas.
pi_63281789
quote:
Op zondag 16 november 2008 15:38 schreef tard het volgende:
Waar slaat dit nou weer op.
Kom ik gister de kroeg in, staat de helft daar weer te roken en de asbakken staan ook alweer op tafel , en nee, niet bij 1, maar zowat allemaal (hier in Ede dan.)
Klacht: kut rokers
Dat zegt hij nou wel heel stoer hier maar ik zit bij hem in de klas en was zaterdag met hem mee uit
en het zal jullie allemaal verbazen maar hij was zelf ook gewoon aan het roken
hoe fagged is dat dus stop nou maar met je gezeik of stop zelf ook gewoon echt met roken
  maandag 17 november 2008 @ 09:29:27 #108
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_63281831
quote:
Op maandag 17 november 2008 09:26 schreef marties het volgende:

[..]

Dat zegt hij nou wel heel stoer hier maar ik zit bij hem in de klas en was zaterdag met hem mee uit
hoe fagged is dat dus stop nou maar met je gezeik of stop zelf ook gewoon echt met roken

maar wel leuk dat je een account opent om dit te melden
pi_63281856
quote:
Op maandag 17 november 2008 09:26 schreef marties het volgende:

[..]

Fail. Try again!
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
pi_63281923
mischien mijn eerste reactie maar mijn account bestaat al langer en ik zit overigens nu naast hem hij stuurde zelf de link van dit topic ter info de kroeg waar hij aan het roken was was de sub
pi_63281933
quote:
Op maandag 17 november 2008 09:35 schreef marties het volgende:
mischien mijn eerste reactie maar mijn account bestaat al langer en ik zit overigens nu naast hem hij stuurde zelf de link van dit topic ter info de kroeg waar hij aan het roken was was de sub
care
  maandag 17 november 2008 @ 09:37:34 #112
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_63281959
quote:
Op maandag 17 november 2008 09:35 schreef marties het volgende:

maandag 17 november 2008 @ 11:38:26 #113
106045 hanskepanske
In Hans we trust
pi_63284246
quote:
Op maandag 17 november 2008 04:44 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hier inmiddels weer een maandje of 2/3 toegestaan. Ik rook zelf niet maar een rookgeur hoort gewoon bij een kroeg. Tevens heb ik geen zin om de zweetgeuren van andere mensen op te snuiven. Rook maskeert dat.

Enige voordeel van rookvrije café's was dat de volgende dag je kleren niet stonken. Maargoed, wie trekt de dag erna dezelfde kleren weer aan?

Daarnaast kan een café blijkbaar niet draaien met rookverbod, want al die mensen die zeiden te komen als er een rookverbod was komen toch niet.
Het punt is een beetje dat er nogal wat bazige rokertjes zijn die op hoge toon eisen dat ze mogen roken anders "gaan we wel ergens anders heen". Daarin laten kroegbazen zich naar mijn smaak te vaak kennen en staan ze het dan maar toe. Ach.. wat de juiste oplossing is weet ik eigenlijk ook niet. Ik vind het zelf wel prettig dat er niet meer gerookt mag worden maar onlangs ging ik met collega's uit eten en toen stonden er opeens 8 van de 14 buiten te smoken... Dat is dat ook niet zo schøn...
===
Blasphemy is bliss
===
pi_63284901
Ze gaan hier in Delft ook weer allemaal roken.

Als niet roker boeit het me niet zo eigenlijk, het hoort toch wel een beetje in een kroeg dat roken.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_63284976
Echt te triest voor woorden dat veel rokers niet even een paar uurtjes zonder sigaret kunnen, of het niet op kunnen brengen om gewoon buiten te roken.

Wat mij betreft worden de boetes flink verhoogd, voor zowel de eigenaar van het café als voor de mensen die in een café toch gaan roken.
pi_63285048
Een paar uurtjes? Niet iedereen hoeft voor het donker weer thuis te zijn he...
pi_63285107
quote:
Op maandag 17 november 2008 12:07 schreef Devz het volgende:
Echt te triest voor woorden dat veel rokers niet even een paar uurtjes zonder sigaret kunnen, of het niet op kunnen brengen om gewoon buiten te roken.

Wat mij betreft worden de boetes flink verhoogd, voor zowel de eigenaar van het café als voor de mensen die in een café toch gaan roken.
tsja in mijn kroeg stonden zaterdag tot mijn verbazing ook gewoon weer asbakken op de tafels. Dan steek ik natuurlijk ook gewoon binnen een peuk op ipv de kou in te gaan.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_63285143
quote:
Op maandag 17 november 2008 12:07 schreef Devz het volgende:

Ze mogen de huidige boete voor de mensen die toch roken best verduizendvoudigen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  maandag 17 november 2008 @ 12:18:14 #119
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_63285248
Afgezien van de hele wel/niet-roken-discussie en de noodzaak van de wetgeving vind ik deze massale burgerlijke ongehoorzaamheid alleen al prijzenswaardig.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_63285383
quote:
Op maandag 17 november 2008 12:13 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ze mogen de huidige boete voor de mensen die toch roken best verduizendvoudigen.
Vind het best. 1000x0 is en blijft toch 0
pi_63285412
quote:
Op maandag 17 november 2008 12:24 schreef vannelle het volgende:

[..]

Vind het best. 1000x0 is en blijft toch 0
Daarom.
pi_63285644
quote:
Op maandag 17 november 2008 12:18 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Afgezien van de hele wel/niet-roken-discussie en de noodzaak van de wetgeving vind ik deze massale burgerlijke ongehoorzaamheid alleen al prijzenswaardig.
Hehe ik vind het ook wel mooi, gelukkig laten de burgers nog niet alles over zich heen komen.

Hopelijk gaat dat ook gebeuren met het paddo-verbod e.d.
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_63285663
..................
  maandag 17 november 2008 @ 12:45:51 #124
223686 Jenglejack
Het recht is krom
pi_63285897
quote:
Op zondag 16 november 2008 15:42 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik rook niet maar en een rookverbod in een café/discotheek vind ik echt onzin. Maar in een restaurant is roken not done.
Je weet..
pi_63286378
quote:
Op maandag 17 november 2008 12:35 schreef Agiath het volgende:

[..]

Hehe ik vind het ook wel mooi, gelukkig laten de burgers nog niet alles over zich heen komen.

Hopelijk gaat dat ook gebeuren met het paddo-verbod e.d.
Het gebruik van paddo's zal in ieder geval niet plotseling ophouden. Alleen kon verkoop na het verbod nog wel eens iets serieuzere consequenties hebben dan de boetes voor roken in de horeca.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')