Bij mij niet, hier gaat nu de cd van de Editors op.quote:
Heel verstandigquote:Op maandag 17 november 2008 13:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Bij mij niet, hier gaat nu de cd van de Editors op.
quote:Op maandag 17 november 2008 13:38 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
En ja, het Applelogo is gespiegeld.
Beste (of in elk geval meest beluisterde) cd van 2007 en 2008 voor mij.quote:
leeftijd van de sms-ers 15-21quote:Op maandag 17 november 2008 13:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
WIld Boys beste nummer van Duran Duran?![]()
Planet earth, Is there something I should know, Union of the snake, New moon on Monday, Girls on film zijn stuk voor stuk beter.
Wehehe, graag. Beter is dan ook dat we een poliep-epidemie verspreiden. Kunnen we Beyonce en Maria Mena iig ook infecteren.quote:Op maandag 17 november 2008 14:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan iemand die Duffy en Adele een poliep cadeau doen? Verschrikkelijk zeg
quote:Op maandag 17 november 2008 14:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe, graag. Beter is dan ook dat we een poliep-epidemie verspreiden. Kunnen we Beyonce en Maria Mena iig ook infecteren.
OMG! Die gasten werden geregeld te kakken gezet op ONZ!quote:Op maandag 17 november 2008 15:01 schreef Mokus het volgende:
De loverboys uit het nieuws:
http://www.geenstijl.nl/m(...)verboy_opgepakt.html
maria mena is best te pruimen , die mag nog even polieploos blijvenquote:Op maandag 17 november 2008 14:30 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehe, graag. Beter is dan ook dat we een poliep-epidemie verspreiden. Kunnen we Beyonce en Maria Mena iig ook infecteren.
quote:Op maandag 17 november 2008 15:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat is best eng voor zo'n jongeman uit het veilige zuiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |