Nee, Feyenoord.quote:
Het zit je nog steeds dwars hé?quote:Op maandag 17 november 2008 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, Feyenoord.
En Suarez heeft zijn trekjes, maar zo zijn er nog 100 op de Nederlandse velden die er elke week wel af mogen. Affelay idd, Nicky Hofs, Mols met zijn schwalbes, Penders etc etc. Allemaal spelers die elke week wel een nare, geniepige of keihard overtreding maken.
Suarez is misschien een beetje een ettertje, hij laat OOK zijn voeten spreken, dat kan je van de meesten hierboven niet zeggen.
Je had zeker je PM's al klaar staan om naar iedere ajacied te sturen en dan opeens nog 3 goals van Ajax.. wel frustrerend voor jequote:Op zondag 16 november 2008 23:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja, en ik erger me er dood aan.
Nee hoor, niet dat perse. Wel het feit dat er nog 100 spelers zijn die soms truukjes uithalen maar dat alleen BIj suarez er door verslaggevers, 30 sec na het begin signaal, gesproken wordt over "zo, dat is Suarez zijn eerste valpartij". Alsof hij echt de enige is...quote:
Daar heb je gelijk in. Maar dat heeft hij ook weer over zichzelf afgeroepen.quote:Op maandag 17 november 2008 11:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, niet dat perse. Wel het feit dat er nog 100 spelers zijn die soms truukjes uithalen maar dat alleen BIj suarez er door verslaggevers, 30 sec na het begin signaal, gesproken wordt over "zo, dat is Suarez zijn eerste valpartij". Alsof hij echt de enige is...
Dat viel dus beide keren reuze mee hoor.quote:Op zondag 16 november 2008 23:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
1. Bij de corner natrappen naar Pieters
2. Ergens op de helft van PSV natrappen naar Pieters
en dan beide keren niet fluiten
Volgens mij heeft de KNVB het vooronderzoek afgeschaft ofzo.quote:Op maandag 17 november 2008 11:59 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat viel dus beide keren reuze mee hoor.
Maar we wachten wel weer het vooronderzoek af
Ze gaan nu zeker gelijk over tot vervolgingquote:Op maandag 17 november 2008 12:07 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de KNVB het vooronderzoek afgeschaft ofzo.
Gewoon een tegenreactie van de KNVB op Sjek van Gelder & Studio Voetbal.quote:Op maandag 17 november 2008 12:07 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de KNVB het vooronderzoek afgeschaft ofzo.
Zal het niet wetenquote:Op maandag 17 november 2008 12:15 schreef Adidah het volgende:
[..]
Ze gaan nu zeker gelijk over tot vervolging?
Romeroquote:Op maandag 17 november 2008 12:36 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Zal het niet wetenMaar als je kijkt naar de incidenten de afgelopen weken (Hofs, Berg) en dat er nog naar niemand een vooronderzoek is gestart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |