abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 november 2008 @ 12:47:33 #141
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_63314087
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 12:01 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
Must have
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_63314672
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_63315649
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
20 februari
Ik ga je billen schoppen Gijs!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_63316129
Zijn er nog snowboardgamesliefhebbers hier? Ik ben nu Shaun White Snowboarding aan het spelen, gelukkig heb ik hem geleend van mijn moeder

Vindt persoonlijk de besturing niet zo vanzelfsprekend werken, beetje mix tussen Tony Hawk en Skate. Het grote nadeel is dat je vaak het idee hebt dat je totaal geen snelheid hebt en daardoor het pookje van de linkerstick naar voren blijft duwen om vaart te maken. Op het moment dat je dan een sprong maakt (rechtertrigger), wil hij vaak een frontflip inzetten.

Ook heb ik al een keer klem gezeten tussen de berg en een boom, na een sprong. Hij telde dat als een oneindige sprong, dus ik heb een paar minuten wat grabs gemaakt tot ik het zat was (30.000 punten).

Ook is de vrijheid niet zo vrij als ze vooraf deden voorkomen. Zo kun je dus niet aan de andere kant de berg af bijvoorbeeld. En als je beneden bent, zie je de andere snowboarders terrasjes van grote houten hutten oprennen en als je erachter aanhobbelt, loop je bij de trap tegen een onzichtbare muur op.

Van de verschillende spelvormen kan ik nog niet zoveel zeggen, heb alleen nog maar wat gefreeride en die muntjes opgeraapt. Heb je ze alle 12, krijg je weer een ander soort muntjes om te zoeken.

Waar ik wel naar uitkijk is Stoked! http://www.gettingstoked.com Deze heeft een mooie line-up van pro snowboarders en echte snowboardmerken waar je de spullen van kunt kopen, dus niet alleen nitro zoals bij SW. Filmpjes op de site zien er erg goed uit en de besturing schijnt hetzelfde als Skate te zijn. Ook hebben ze een dynamic weather systeem, zodat je kan kiezen om in de sneeuwstorm te boarden of een paar dagen te wachten tot het uitgesneeuwd is, om dan in het zonnetje de opgebouwde laag sneeuw te misbruiken.

Volgens de countdown-teller op de site, komt hij morgen uit! Ik heb echter nog geen reviews gevonden.
  Redactie Games dinsdag 18 november 2008 @ 14:12:06 #145
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63316185
Left 4 Dead is regio vrij

Dus besteld bij VGP, 43 euro, als het goed is zaterdag binnen
.....Kennedy
  dinsdag 18 november 2008 @ 14:12:37 #146
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_63316210
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 12:43 schreef Mork_Van_Ork het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een 32 inch LCD tv.
Aaaaaah, wat een schattig klein tv'tje
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_63316815
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 12:01 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
pi_63316892
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:09 schreef kleinelievewolff het volgende:
Zijn er nog snowboardgamesliefhebbers hier? Ik ben nu Shaun White Snowboarding aan het spelen, gelukkig heb ik hem geleend van mijn moeder

Vindt persoonlijk de besturing niet zo vanzelfsprekend werken, beetje mix tussen Tony Hawk en Skate. Het grote nadeel is dat je vaak het idee hebt dat je totaal geen snelheid hebt en daardoor het pookje van de linkerstick naar voren blijft duwen om vaart te maken. Op het moment dat je dan een sprong maakt (rechtertrigger), wil hij vaak een frontflip inzetten.

Ook heb ik al een keer klem gezeten tussen de berg en een boom, na een sprong. Hij telde dat als een oneindige sprong, dus ik heb een paar minuten wat grabs gemaakt tot ik het zat was (30.000 punten).

Ook is de vrijheid niet zo vrij als ze vooraf deden voorkomen. Zo kun je dus niet aan de andere kant de berg af bijvoorbeeld. En als je beneden bent, zie je de andere snowboarders terrasjes van grote houten hutten oprennen en als je erachter aanhobbelt, loop je bij de trap tegen een onzichtbare muur op.

Van de verschillende spelvormen kan ik nog niet zoveel zeggen, heb alleen nog maar wat gefreeride en die muntjes opgeraapt. Heb je ze alle 12, krijg je weer een ander soort muntjes om te zoeken.

Waar ik wel naar uitkijk is Stoked! http://www.gettingstoked.com Deze heeft een mooie line-up van pro snowboarders en echte snowboardmerken waar je de spullen van kunt kopen, dus niet alleen nitro zoals bij SW. Filmpjes op de site zien er erg goed uit en de besturing schijnt hetzelfde als Skate te zijn. Ook hebben ze een dynamic weather systeem, zodat je kan kiezen om in de sneeuwstorm te boarden of een paar dagen te wachten tot het uitgesneeuwd is, om dan in het zonnetje de opgebouwde laag sneeuw te misbruiken.

Volgens de countdown-teller op de site, komt hij morgen uit! Ik heb echter nog geen reviews gevonden.
Volgens mij komt morgen alleen een blog online, niet de game zelf dus, die komt 29-12-08 pas uit.
pi_63317406
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:56 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Overrated.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_63317463
Heel fijn, heb Far Cry 2 an Fable 2 nog ongeopend liggen en krijg deze week Guitar Hero WT, Rock Band 2 en als het goed is Lips binnen.

Too little time........
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_63317551
"Mijn account" tab beschikbaar op xbox.nl. Incl een lege marketplace
  dinsdag 18 november 2008 @ 15:03:58 #152
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_63317569
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 15:00 schreef Un4 het volgende:
Heel fijn, heb Far Cry 2 an Fable 2 nog ongeopend liggen en krijg deze week Guitar Hero WT, Rock Band 2 en als het goed is Lips binnen.

Too little time........
Dayem boy, worden me dat even schorre stembanden!
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_63317883
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:09 schreef kleinelievewolff het volgende:

thanks for the tip

http://www.gametrailers.com/player/42305.html

is inderdaad best cool
quote:
Published by: Destineer

Developed by: Bongfish GmbH

Genre: Racing
Release Date:
US: December 29, 2008
Australia: November 2008

MSRP: $39.99
volgens ign dus zal wel vertraging op hebben gelopen
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  dinsdag 18 november 2008 @ 16:41:21 #154
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_63320066

Ik kan niet meer wachten
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:15:47 #155
44855 Rkatier
Si vis pacem, para bellum
pi_63320994
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 16:41 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]

Ik kan niet meer wachten
Paintballen doe ik liever in het echt
En sorry maar dat logo geeft me al het gevoel dat het een 'AQuila Aproved" game gaat worden, en ik heb toch genoeg te doen
Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:38:11 #156
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_63321561
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:15 schreef Rkatier het volgende:

[..]

Paintballen doe ik liever in het echt
En sorry maar dat logo geeft me al het gevoel dat het een 'AQuila Aproved" game gaat worden, en ik heb toch genoeg te doen
Ik bedoelde gewoon NXE dat nieuwe menu enz
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:38:52 #157
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_63321583
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Overrated.
Eens!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_63321709
Ik ben fighting games moe. Tegenwoordig is het allemaal dezelfde meuk.
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:43:42 #159
44855 Rkatier
Si vis pacem, para bellum
pi_63321717
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:38 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik bedoelde gewoon NXE dat nieuwe menu enz
had ik er niet uitgehaald, ik zag gewoon een paintball logo
maar wat is de link dan?
Xbox 360 Gamertag: Pettigrew81
last.fm
  dinsdag 18 november 2008 @ 17:52:19 #160
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_63321909
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 17:43 schreef Rkatier het volgende:

[..]

had ik er niet uitgehaald, ik zag gewoon een paintball logo
maar wat is de link dan?
Er is geen link

Ik wou gewoon een NXE plaatje maar kon er geen vinden dus pakte ik die maar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')