quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:00 schreef Un4 het volgende:
Heel fijn, heb Far Cry 2 an Fable 2 nog ongeopend liggen en krijg deze week Guitar Hero WT, Rock Band 2 en als het goed is Lips binnen.![]()
Too little time........
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:09 schreef kleinelievewolff het volgende:
Zijn er nog snowboardgamesliefhebbers hier? Ik ben nu Shaun White Snowboarding aan het spelen, gelukkig heb ik hem geleend van mijn moeder![]()
Vindt persoonlijk de besturing niet zo vanzelfsprekend werken, beetje mix tussen Tony Hawk en Skate. Het grote nadeel is dat je vaak het idee hebt dat je totaal geen snelheid hebt en daardoor het pookje van de linkerstick naar voren blijft duwen om vaart te maken. Op het moment dat je dan een sprong maakt (rechtertrigger), wil hij vaak een frontflip inzetten.
Ook heb ik al een keer klem gezeten tussen de berg en een boom, na een sprong. Hij telde dat als een oneindige sprong, dus ik heb een paar minuten wat grabs gemaakt tot ik het zat was (30.000 punten).
Ook is de vrijheid niet zo vrij als ze vooraf deden voorkomen. Zo kun je dus niet aan de andere kant de berg af bijvoorbeeld. En als je beneden bent, zie je de andere snowboarders terrasjes van grote houten hutten oprennen en als je erachter aanhobbelt, loop je bij de trap tegen een onzichtbare muur op.
Van de verschillende spelvormen kan ik nog niet zoveel zeggen, heb alleen nog maar wat gefreeride en die muntjes opgeraapt. Heb je ze alle 12, krijg je weer een ander soort muntjes om te zoeken.
Waar ik wel naar uitkijk is Stoked! http://www.gettingstoked.com Deze heeft een mooie line-up van pro snowboarders en echte snowboardmerken waar je de spullen van kunt kopen, dus niet alleen nitro zoals bij SW. Filmpjes op de site zien er erg goed uit en de besturing schijnt hetzelfde als Skate te zijn. Ook hebben ze een dynamic weather systeem, zodat je kan kiezen om in de sneeuwstorm te boarden of een paar dagen te wachten tot het uitgesneeuwd is, om dan in het zonnetje de opgebouwde laag sneeuw te misbruiken.
Volgens de countdown-teller op de site, komt hij morgen uit! Ik heb echter nog geen reviews gevonden.
volgens ign dus zal wel vertraging op hebben gelopenquote:Published by: Destineer
Developed by: Bongfish GmbH
Genre: Racing
Release Date:
US: December 29, 2008
Australia: November 2008
MSRP: $39.99
Paintballen doe ik liever in het echtquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:41 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan niet meer wachten
Ik bedoelde gewoon NXE dat nieuwe menu enzquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:15 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Paintballen doe ik liever in het echt
En sorry maar dat logo geeft me al het gevoel dat het een 'AQuila Aproved" game gaat worden, en ik heb toch genoeg te doen
had ik er niet uitgehaald, ik zag gewoon een paintball logoquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon NXE dat nieuwe menu enz
Er is geen linkquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:43 schreef Rkatier het volgende:
[..]
had ik er niet uitgehaald, ik zag gewoon een paintball logo
maar wat is de link dan?
Ik wil dat arcade kart spelquote:Op dinsdag 18 november 2008 17:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Er is geen link![]()
Ik wou gewoon een NXE plaatje maar kon er geen vinden dus pakte ik die maar
Ik weet Jorien! Dat zag er toen echt goed uit maar ik heb er al lang niets meer van gehoord!quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:01 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik wil dat arcade kart spel
Hartstikke realistischquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:09 schreef kleinelievewolff het volgende:Het grote nadeel is dat je vaak het idee hebt dat je totaal geen snelheid hebt en daardoor het pookje van de linkerstick naar voren blijft duwen om vaart te maken.
nooit van gehoord , ik ken wel de sex change potionquote:Op dinsdag 18 november 2008 19:05 schreef koen_pijl het volgende:
hey! Weten jullie waar ik yellow fairy drankje in fable2 kan kopen.
Nee die is het niet. Dit wil iemand als geschenk.quote:Op dinsdag 18 november 2008 19:14 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nooit van gehoord , ik ken wel de sex change potion
quote:INSANE ACTION and HUMONGOUS ALIENS tied together by a TWISTED STORY. Branching levels, 4 unique endings, 7 characters each with a Weapon of Choice. Reap revenge with the Vengeance Missile. Cheat death with Deathbrushing! Scale walls with the Spiderpack. Rock out to original, blistering metal guitar tracks. Enough gameplay to rot your teeth! Third Place Winner of Microsoft’s Dream Build Play 2008.
quote:Thwart off evil weeds as they dry to suck the last bit of water from your planet, paint by numbers to reveal hidden treasures and use logic and a careful eye to create new and undiscovered species of flowers.
quote:Tail Gun Charlie - Charles “Charlie” Chatsworth is the pride of the Great British Galactic Diplomatic Corp. No other individual has done more for race relations and intergalactic war. Using his trusty weapons of peace, it can only be a matter of time before Charlie manages one of his legendary diplomatic incident recoveries following a recent misunderstanding with the Dax.
quote:Use wind to guide your bubbles safely to the exit. Journey though the magical canopy of the ‘Great Tree’ collecting ‘Flames’ with help from the Faeries. Experience 70 handcrafted levels and infinite procedurally generated levels for endless variety.
nopequote:Op dinsdag 18 november 2008 19:46 schreef ROFLOL het volgende:
Die heb ik vorige week nog gedownload. Staat nu niet meer tussen New Releases, ook niet als je specifiek zoekt ?
quote:Overall, Underworld is a decent enough effort. It has slick controls, interesting puzzles and a story that's actually pretty interesting. However, it never fully compensates for a lack of compelling action and overall polish. It'll probably appeal to diehard Tomb Raider fans hoping to recapture some of the series' lost magic but most gamers will be better served by competing titles like Drake's Fortune.
quote:PROS: Beautiful locations; outrageous, entertaining story; functional controls.
CONS: Underdeveloped combat mechanics; generally slow pace; some platforming sections need tuning.
quote:The level design is phenomenal but it's a little too clever for its own good sometimes: It's far too easy to embark on a series of jumping challenges or climb a wall only to get stuck and not clearly understand where to go next because the next ledge or platform blends too much into the environment. Better camera work would easily have addressed this, providing helpful pans to highlight where you need to go next; however, the camera freaks out in close-quarters and offers no aid whatsoever.
heb je wel een gold abbo ? , kan zijn dat je hem nog niet kan downloaden omdat je silver bent .quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:21 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
nope
hij is er zeker weer afgehaald.. En nu weet ik dus niet of ik 'm wil kopen of niet. Kut MS
Haha, hou het in ieder geval bij die eerste twee titels op de drums en een beetje gitaar.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]Dayem boy, worden me dat even schorre stembanden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |