abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63307378
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_63307633
Waar kopen jullie altijd die goedkope live abbo's?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_63308666
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Bij deze willen wij u informeren over uw bestelling die gisteren helaas niet is verstuurd.
Wij versturen tegenwoordig tot 21:00 maar gisteren stond de TNT al om 20:30 voor de deur en wilde de chauffeur niet wachten, terwijl wij wel de afspraak hebben dat zij pas na 9 uur alles ophalen.

Wij hebben dus helaas uw zending niet mee kunnen sturen gisteren maar zullen dat vandaag alsnog doen, onze excuses voor deze vertraging.
Dat is toch geen begin van een dag
Ik ben notabene wakker gebleven zodat ik hem dadelijk in ontvangst had kunnen nemen
(hoewel ik het net vind dat ze het even hebben laten weten)
pi_63308707
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 09:22 schreef santax het volgende:
Dat is toch geen begin van een dag
Ik ben notabene wakker gebleven zodat ik hem dadelijk in ontvangst had kunnen nemen
(hoewel ik het net vind dat ze het even hebben laten weten)
Terugmailen dat je boos bent dat ze de chauffeur niet een half uur hebben opgesloten (met een kopje koffie).
pi_63308776
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 09:24 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Terugmailen dat je boos bent dat ze de chauffeur niet een half uur hebben opgesloten (met een kopje koffie).
Neh heb gewoon terug gemailt dat dat spijtig is en ik het spel morgen dan wel zie
Zo snel raak ik niet meer boos
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:09:54 #132
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_63311159
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 01:40 schreef Wessiej het volgende:
IGN review You're in the Movies

4.2

[ afbeelding ]
Grootste probleem is dus dat de camera niet goed werkt. De spelletjes zelf vond ik best leuk toen ik in Leipzig speelde, maar ook daar was de camera een groot probleem omdat hij niet alles of juist teveel registreerde. Het vrouwtje zei daar wel dat het aan de bass van het grote podium lag, daardoor trilde de muren. Dat klonk nog enigszins geloofwaardig aangezien ook het licht slecht was, maar het is dus wel echt de camera zelf.

Zonde! Maar het scheelt me wel weer 50 euro
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_63311215
quote:
It seems SEGA and THQ are working on a brand new OutRun racing game.

That's according to the OFLC, which is the official media age classification body for Australia.

The OFLC website provides the name OutRun Online Arcade, and claims the game will be a multiplatform venture for the two companies. XBLA, PSN, WiiWare perhaps?

Given the name, and the "gaming experience may change online" warning, we expect online races to be at the heart of the project. There are no further details, however.

We're chasing both publishers for comment, so hopefully we'll know a bit more soon.

And we hope this does turn out to be true, because, as we've said before, SEGA is a dab-hand at five-minute racing games - as proven by OutRun 2006: Coast 2 Coast, the most recent instalment in the series.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=308025
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:14:41 #134
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_63311292
Owwww, ik ga ook foto's maken van games op mijn TV, dan ben ik net zo stoer als Jorien
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:16:10 #135
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_63311334
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:14 schreef Rossdale het volgende:
Owwww, ik ga ook foto's maken van games op mijn TV, dan ben ik net zo stoer als Jorien
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  dinsdag 18 november 2008 @ 11:29:25 #136
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_63311694
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Oeeeeeeee een tv met kleurenbeeld! *jaloers is*
pi_63312530
quote:
Closing Comments
There's absolutely no doubt that Left 4 Dead is one of the most social and exciting multiplayer games that we've ever played. It's almost pitch perfect in how it captures the tension and the action of a Hollywood zombie movie. This is an incredible and highly replayable multiplayer experience that's definitely worth checking out, especially if you're looking to prepare yourself for the inevitable zombie apocalypse. Just make sure you bring your friends.

9.5 Presentation
The movie-style presentation captures the essence of the game perfectly. Valve's typical high production values and attention to detail are obvious.

9.0 Graphics
The Source Engine isn't as cutting-edge as it used to be, but it still impresses with detailed environments, amazing lighting, and the fact that it can throw zombie hordes at you with ease.

9.0 Sound
An immersive audio system with plenty of solid voice work and a dynamic music system. You'll learn to dread the sound of a witch crying or a tank approaching.

9.0 Gameplay
Left 4 Dead is quite possibly the perfect co-op shooter. It's an absolute blast to play with others, though the single-player mode feels a bit hollow.

9.0 Lasting Appeal
Incredibly replayable and the Versus mode is also fun, but the small number of scenarios may feel limited to many.

9.0
Outstanding OVERALL

(out of 10 / not an average)
pi_63312698
  dinsdag 18 november 2008 @ 12:33:05 #139
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_63313681
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 12:01 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
20 februari
pi_63313980
quote:
Op maandag 17 november 2008 23:14 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Potver wat een vette tv? Van wie is die? En wat is het voor iets?
Volgens mij is dat een 32 inch LCD tv.
Dus...
  dinsdag 18 november 2008 @ 12:47:33 #141
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_63314087
quote:
[ afbeelding ]
Must have
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_63314672
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_63315649
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 12:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
20 februari
Ik ga je billen schoppen Gijs!
pi_63316129
Zijn er nog snowboardgamesliefhebbers hier? Ik ben nu Shaun White Snowboarding aan het spelen, gelukkig heb ik hem geleend van mijn moeder

Vindt persoonlijk de besturing niet zo vanzelfsprekend werken, beetje mix tussen Tony Hawk en Skate. Het grote nadeel is dat je vaak het idee hebt dat je totaal geen snelheid hebt en daardoor het pookje van de linkerstick naar voren blijft duwen om vaart te maken. Op het moment dat je dan een sprong maakt (rechtertrigger), wil hij vaak een frontflip inzetten.

Ook heb ik al een keer klem gezeten tussen de berg en een boom, na een sprong. Hij telde dat als een oneindige sprong, dus ik heb een paar minuten wat grabs gemaakt tot ik het zat was (30.000 punten).

Ook is de vrijheid niet zo vrij als ze vooraf deden voorkomen. Zo kun je dus niet aan de andere kant de berg af bijvoorbeeld. En als je beneden bent, zie je de andere snowboarders terrasjes van grote houten hutten oprennen en als je erachter aanhobbelt, loop je bij de trap tegen een onzichtbare muur op.

Van de verschillende spelvormen kan ik nog niet zoveel zeggen, heb alleen nog maar wat gefreeride en die muntjes opgeraapt. Heb je ze alle 12, krijg je weer een ander soort muntjes om te zoeken.

Waar ik wel naar uitkijk is Stoked! http://www.gettingstoked.com Deze heeft een mooie line-up van pro snowboarders en echte snowboardmerken waar je de spullen van kunt kopen, dus niet alleen nitro zoals bij SW. Filmpjes op de site zien er erg goed uit en de besturing schijnt hetzelfde als Skate te zijn. Ook hebben ze een dynamic weather systeem, zodat je kan kiezen om in de sneeuwstorm te boarden of een paar dagen te wachten tot het uitgesneeuwd is, om dan in het zonnetje de opgebouwde laag sneeuw te misbruiken.

Volgens de countdown-teller op de site, komt hij morgen uit! Ik heb echter nog geen reviews gevonden.
  Redactie Games dinsdag 18 november 2008 @ 14:12:06 #145
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_63316185
Left 4 Dead is regio vrij

Dus besteld bij VGP, 43 euro, als het goed is zaterdag binnen
.....Kennedy
  dinsdag 18 november 2008 @ 14:12:37 #146
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_63316210
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 12:43 schreef Mork_Van_Ork het volgende:

[..]

Volgens mij is dat een 32 inch LCD tv.
Aaaaaah, wat een schattig klein tv'tje
pi_63316815
quote:
[ afbeelding ]
pi_63316892
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 14:09 schreef kleinelievewolff het volgende:
Zijn er nog snowboardgamesliefhebbers hier? Ik ben nu Shaun White Snowboarding aan het spelen, gelukkig heb ik hem geleend van mijn moeder

Vindt persoonlijk de besturing niet zo vanzelfsprekend werken, beetje mix tussen Tony Hawk en Skate. Het grote nadeel is dat je vaak het idee hebt dat je totaal geen snelheid hebt en daardoor het pookje van de linkerstick naar voren blijft duwen om vaart te maken. Op het moment dat je dan een sprong maakt (rechtertrigger), wil hij vaak een frontflip inzetten.

Ook heb ik al een keer klem gezeten tussen de berg en een boom, na een sprong. Hij telde dat als een oneindige sprong, dus ik heb een paar minuten wat grabs gemaakt tot ik het zat was (30.000 punten).

Ook is de vrijheid niet zo vrij als ze vooraf deden voorkomen. Zo kun je dus niet aan de andere kant de berg af bijvoorbeeld. En als je beneden bent, zie je de andere snowboarders terrasjes van grote houten hutten oprennen en als je erachter aanhobbelt, loop je bij de trap tegen een onzichtbare muur op.

Van de verschillende spelvormen kan ik nog niet zoveel zeggen, heb alleen nog maar wat gefreeride en die muntjes opgeraapt. Heb je ze alle 12, krijg je weer een ander soort muntjes om te zoeken.

Waar ik wel naar uitkijk is Stoked! http://www.gettingstoked.com Deze heeft een mooie line-up van pro snowboarders en echte snowboardmerken waar je de spullen van kunt kopen, dus niet alleen nitro zoals bij SW. Filmpjes op de site zien er erg goed uit en de besturing schijnt hetzelfde als Skate te zijn. Ook hebben ze een dynamic weather systeem, zodat je kan kiezen om in de sneeuwstorm te boarden of een paar dagen te wachten tot het uitgesneeuwd is, om dan in het zonnetje de opgebouwde laag sneeuw te misbruiken.

Volgens de countdown-teller op de site, komt hij morgen uit! Ik heb echter nog geen reviews gevonden.
Volgens mij komt morgen alleen een blog online, niet de game zelf dus, die komt 29-12-08 pas uit.
pi_63317406
quote:
Op dinsdag 18 november 2008 11:56 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Overrated.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_63317463
Heel fijn, heb Far Cry 2 an Fable 2 nog ongeopend liggen en krijg deze week Guitar Hero WT, Rock Band 2 en als het goed is Lips binnen.

Too little time........
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')