Als je gewoon met xp mediaplayer 11 installeert kun je in de opties daarvan kiezen om je bestanden te delen. Dan kun je ze gewoon via de xbox bekijken. Maar sommige formaten kan hij niet aan. Divx gelukkkig wel, maar realmedia dan weer niet. Heb laatst trouwens ook nog een tooltje gedownload waarmee je youtube naar je xbox kun streamenquote:Op maandag 17 november 2008 15:35 schreef Lausteen het volgende:
Als ik mn 360 als Mediacenter wil gebruiken, wat moet ik dan?
- XP Media Center Edition 2005
- TVersity
- anders?
Wil het liefst ook *.mkv kunnen streamen.. Moet vanaf een PC die nu nog XP draait btw.
Ik heb al zitten zoeken als een malle maar er zijn zoveel opties
Fable 2!quote:Op maandag 17 november 2008 19:32 schreef santax het volgende:
[..]
wat zal ik eens gaan kopen, fallout of fable?
Oh je zei fable, t'is fallout gewordenquote:
your lossquote:Op maandag 17 november 2008 19:54 schreef santax het volgende:
[..]
Oh je zei fable, t'is fallout geworden![]()
![]()
(ik heb eens even de reviews gelezen van fable en naast dat ik de screenies niet erg indrukwekkend vind heeft de review me ook niet kunnen overtuigen)
quote:Op maandag 17 november 2008 20:55 schreef Sharpdressedman het volgende:
Weet iemand toevallig iets over de nieuwe Jaspers (opvolger van de Falcon) en wanneer deze verwacht worden?
quote:The "Jasper" Xbox 360 motherboard includes both a 65nm CPU and GPU, as opposed to the Falcon motherboard, which has a 65nm CPU and an 90nm GPU. This revision further reduces heat generated from the processors, although it operates with the same wattage as the previous "Falcon" systems[citation needed]. An additional advantage is its lower cost of production, which will allow Microsoft to realize more profit or reduce the Xbox 360 price points to be more competitive. Rumors point to a late August or early September 2008 release date for "Jasper"-based Xboxes. Users posting their hardware configurations on the Xbox 360 Drive Database have reported "Jasper" based systems being purchased in the last week of September 2008, all of which have a manufacture date of 2008-08-06 or later. However, not all newly manufactured consoles have the "Jasper" 65nm GPU .
Ik blijf het terecht vinden ook nu weerquote:Op maandag 17 november 2008 20:44 schreef Wessiej het volgende:
Voor alle mensen die al blij waren voor 1 december, haal je geluk maar weg, want de douane blijft je naaien
http://www.douane.nl/part(...)pen-04.html#P89_5962
Je betaal dus gewoon 19% belasting erover
Volgens mij niet.quote:Op maandag 17 november 2008 22:30 schreef Twizla het volgende:
Hebben jullie ook bij sommige spellen het probleem dat als je
de 2speler modus start, dat de 2e controller redelijk vertraagt/niet accuraat reageert tijdens het spelen?
Potver wat een vette tv? Van wie is die? En wat is het voor iets?quote:Op maandag 17 november 2008 22:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Call of Duty 5, meeslepend
quote:Op maandag 17 november 2008 23:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Potver wat een vette tv? Van wie is die? En wat is het voor iets?
quote:
Veels te dure Philips meukquote:Op maandag 17 november 2008 23:14 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Potver wat een vette tv? Van wie is die? En wat is het voor iets?
als je een gelekte versie van NXE installeerd wordt je (tijdelijk) van Live gekickt. Kun je pas weer gebruiken bij de officiele launch van dat NXEquote:Op maandag 17 november 2008 23:46 schreef Ceased2Be het volgende:
Hmmm NXE al geïnstalleerd staan, maar nu krijg ik de melding dat er een system-update klaar staat maar kan deze niet downloaden... k*t. (geen omgebouwde xbox, alleen de NXE geïnstalleerd die gelekt was).
Help anyone?
Ja okay, dat zag ik bij de waarschuwing staan. Maar raakte lichtelijk in paniek toen ik de melding zag dat de system update wel beschikbaar was maar dat ik deze niet kon downloaden.quote:Op maandag 17 november 2008 23:49 schreef kepler het volgende:
[..]
als je een gelekte versie van NXE installeerd wordt je (tijdelijk) van Live gekickt. Kun je pas weer gebruiken bij de officiele launch van dat NXE
veels te hoogquote:Op dinsdag 18 november 2008 01:40 schreef Wessiej het volgende:
IGN review You're in the Movies
4.2
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |