SERIEUS?!?!quote:Op zondag 16 november 2008 19:41 schreef Wessiej het volgende:
De volgende moest-een-topper-zijn-maar-faalt-hard spel is Shaun White
Een mooie 4 van Eurogamer.
the controles schijnen erg ingewikkeld te zijn .quote:Op zondag 16 november 2008 20:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
SERIEUS?!?!
Wtf is daar mis gegaan? Want in de meeste previews was het allemaal nog leuk en tof
Wii versie is idd gaarquote:Op zondag 16 november 2008 21:23 schreef Reddiablo het volgende:
Bij Gamekingz vinden ze hem wel tof en stukken beter dan op de WII
Toen ik die laatst poste werd die verwijderd dus ik denk dat die er nu ook niet lang staat!quote:
quote:
quote:Op zondag 16 november 2008 17:42 schreef Lausteen het volgende:
[..]
Omdat ze heel slecht verkrijgbaar zijn
Ik zie m inderdaad ook niet meer staan op Xboxhome, heb die zelf wel btwHij is idd met 60 gig en HDMI. Ik zal vanavond nog wel even kijken welk model het precies is..
Als hij 60 GB heeft en HDMI heeft dan is het 100% zeker een Falcon. 175 watt model dus.quote:
ok bedankt...quote:Op zondag 16 november 2008 23:42 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als hij 60 GB heeft en HDMI heeft dan is het 100% zeker een Falcon. 175 watt model dus.
Die nieuwe Jaspers schijnen nog niet verkocht te zijn, als ze verkocht worden dan is dat een 140 Watt model, maar die heeft nog niemand.
Dat zou inderdaad een hele slechte keuze zijn! Dat geluidje is als een klaarkomende vrouw, en weer op naar de volgendequote:Op zondag 16 november 2008 22:44 schreef RacerDKB het volgende:
Wat ik me afvraag he, met die NXE, dat nieuwe dashboard, gaat dat achievement geluidje dan weg? Is dat dan een andere? Zoja, dan update ik niet
Veel plezier met het constant verkeerde knopje indrukkenquote:Op maandag 17 november 2008 00:08 schreef jorienvdherik het volgende:
Zo, maandag lekker vrij
Op de planning
- COD 5
- Gears 2
q12009quote:Op zondag 16 november 2008 23:08 schreef Sharolo het volgende:
Tales of vesperia heeft nog steeds geen Europese release
Je moet!quote:Op zondag 16 november 2008 22:44 schreef RacerDKB het volgende:
Wat ik me afvraag he, met die NXE, dat nieuwe dashboard, gaat dat achievement geluidje dan weg? Is dat dan een andere? Zoja, dan update ik niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niveau van dit topic heeft weer een nieuw dieptepunt bereikt zie ik.quote:
Vond je hem helemaal niet grappig?quote:Op maandag 17 november 2008 09:44 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Niveau van dit topic heeft weer een nieuw dieptepunt bereikt zie ik.
Smakeloos.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |