Heb je wel een gamertag aangemaakt? Zo nee, doe dat even, kost niets en bespaart je als het goed is een hoop gezeur.quote:Op zondag 16 november 2008 16:51 schreef Leandra het volgende:
Hier een Xbox-newbie.....
We hebben dat ding voornamelijk in huis gehaald om met en tegen elkaar te kunnen spelen, maar er blijft iedere keer dat je er een spel (Need for speed Prostreet) indoet een hoop geneuzel over Live komen.
Vooralsnog zitten we daar niet op te wachten, en hebben daar geen interesse in.
Hoe kunnen we voorkomen dat er telkens naar een gamertag enz. voor Live gevraagd wordt?
Het Live-verhaal is wel heel prominent (op het drammerige af) aanwezig trouwens![]()
Koop ze met buzzers en verkoop de buzzers aan mijquote:Op zondag 16 november 2008 18:22 schreef Ash het volgende:
Waarom is Scene It? Boxoffice Smash nou nergens in NL verkrijgbaar zonder buzzers?Aan 8 buzzers heb ik niks voor een spel dat maar max 4 spelers ondersteunt
Yep, we hebben wel gamertags aangemaakt (op de memorystick)quote:Op zondag 16 november 2008 18:17 schreef ach het volgende:
[..]
Ik heb dat spel niet maar heb je wel een gamertag aangemaakt en zeurt hij over online? Of heb je helemaal geen gamertag gemaakt?
Ik heb sinds een week of 2 ook een 360 gekocht, gamertag heb ik geheractiveerd uit een ver verleden, namelijk RuffRyder NLquote:Op zondag 16 november 2008 17:13 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Weet ik, was gewoon een typo.
Geile hazi
play.com levert in Nederland en is ook nog goedkoperquote:Op zondag 16 november 2008 18:22 schreef Ash het volgende:
Waarom is Scene It? Boxoffice Smash nou nergens in NL verkrijgbaar zonder buzzers?Aan 8 buzzers heb ik niks voor een spel dat maar max 4 spelers ondersteunt
SERIEUS?!?!quote:Op zondag 16 november 2008 19:41 schreef Wessiej het volgende:
De volgende moest-een-topper-zijn-maar-faalt-hard spel is Shaun White
Een mooie 4 van Eurogamer.
the controles schijnen erg ingewikkeld te zijn .quote:Op zondag 16 november 2008 20:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
SERIEUS?!?!
Wtf is daar mis gegaan? Want in de meeste previews was het allemaal nog leuk en tof
Wii versie is idd gaarquote:Op zondag 16 november 2008 21:23 schreef Reddiablo het volgende:
Bij Gamekingz vinden ze hem wel tof en stukken beter dan op de WII
Toen ik die laatst poste werd die verwijderd dus ik denk dat die er nu ook niet lang staat!quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |