Dan heb je dus een slechte game gemaakt. Bij pc's kun je zeggen, ja maar niet iedereen heeft dezelfde hardware... Bij consoles (ok er zijn meerdere versies) is dat een lastig te gebruiken argument... Ik vind het ook niet kunnen trouwens. Zie het nu soms al bij GTA, wat dat betreft heb ik veel liever een forza 2 dat ingame op precies 60 fps loopt... altijd... En dat beetje extra eyecandy kun je in de repeats zien, waar ie op 27 fps loopt. Maar <24 vind ik echt not done.quote:Op woensdag 19 november 2008 11:37 schreef Devz het volgende:
[..]
Op zich is de game nog wel redelijk oké, alleen de framerate zakt af en toe echt dra-ma-tisch in elkaar zeg.
My Xboxquote:Op woensdag 19 november 2008 11:37 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Straks maar eens proberen dan
Ik vroeg net of iemand daar last van hadquote:Op woensdag 19 november 2008 11:53 schreef santax het volgende:
Hmmmz, ik hoop dat het toeval is, maar ik probeer net een gedownloade trailer te kijken, hangt plots m'n systeem weer
Het ging mij om het feit dat hij vast looptquote:Op woensdag 19 november 2008 11:56 schreef santax het volgende:
Nee, ik was een trailer aan het kijken, dat is anders dan een spel spelen
ja, want MS heeft daar natuurlijk niet aan gedachtquote:Op woensdag 19 november 2008 12:06 schreef Lyzio het volgende:
Dat kopiėren naar de HDD is wel vetZou het nu niet gewoon veel goedkoper zijn om naar de videotheek te gaan en een rits aan games te huren, en die op je HDD pleuren?
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op woensdag 19 november 2008 12:08 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, want MS heeft daar natuurlijk niet aan gedacht
[ afbeelding ]
omdat je de orginele cd in de xbox moet hebben zitten om het te kunnen spelenquote:
VGP?quote:Op woensdag 19 november 2008 11:43 schreef Rkatier het volgende:
edit: CoD5 is nu binnenlekker snel, vrijdag mailtje vandaag binnen
en weer geen boete
![]()
quote:Op woensdag 19 november 2008 12:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Omdat je de DVD alsnog in je drive moet hebben.
je kopieert de game maar voor de helft, en het nut daarvan is dat ie sneller laadt en stiller isquote:Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Lyzio het volgende:
[..]Wat is het nut er dan van om een game naar je HDD te kopiėren als de disc toch in je drive moet zitten.
Copyprotectie voor msquote:Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Lyzio het volgende:
[..]Wat is het nut er dan van om een game naar je HDD te kopiėren als de disc toch in je drive moet zitten.
het is alleen maar om te checken of je de game hebt, verder draait de speler nietquote:Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Lyzio het volgende:
gamehubs, maar tja ik haal het introfilmpje net en hij loopt keer op keer vastquote:Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
VGP?
Ow en mensen die om de 5 minuten kijken of de update al online staat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |