Ohja,.... misschien wilt Aquil360 of hoe die ook heet het even testen!quote:Op woensdag 19 november 2008 08:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Niet iedereen, want dan horen we niets
Ik ook, het installeren van spellen zou wel tof zijn, zeker met de bekende problemen van veel xboxen. Maar ik heb al een 'mii' dus dat had van mij niet zo gehoeven. Misschien dat het wel veel beter is deze nieuwe versie, maar ik moet zeggen dat ik de huidige/oude versie verdomd goed in elkaar vind steken.quote:
Wat zijn die bekende problemen? Lawaaierige dvd speler?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:04 schreef santax het volgende:
[..]
Ik ook, het installeren van spellen zou wel tof zijn, zeker met de bekende problemen van veel xboxen. Maar ik heb al een 'mii' dus dat had van mij niet zo gehoeven. Misschien dat het wel veel beter is deze nieuwe versie, maar ik moet zeggen dat ik de huidige/oude versie verdomd goed in elkaar vind steken.
Lawaai inderdaad en bekraste discs he... Ik zie nog steeds dat de verschillende fora volstaan met klachten.quote:Op woensdag 19 november 2008 10:10 schreef magnifor het volgende:
[..]
Wat zijn die bekende problemen? Lawaaierige dvd speler?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |