quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:12 schreef Nemmii het volgende:
Over 48 min is het nog 2 dagen voor Guitar Hero World Tour !!![]()
Iedereen wacht voor die game hier he
Wat vind je zo slecht dan aan GH:WT? Behalve dan dat half Amerika kapotte drums heeft.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
GH : WT valt heeeeeeel erg tegen, Rock Band 2 is echt stukken beter, echt stukken.
Ik heb ze zelf alle 2 en speel met de Rock Band drum dus heb daar geen last van, maar gewoon heel de stijl.quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:17 schreef Nemmii het volgende:
[..]
Wat vind je zo slecht dan aan GH:WT? Behalve dan dat half Amerika kapotte drums heeft.
Of ze zouden eindelijk eens naar de fans kunnen kijken wat ze al die tijd fout doen.quote:Op woensdag 19 november 2008 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Aantal reviews van de nieuwe Need for Speed.
EDGE: 3.
IGN: 4.
Gamepro: 5.
![]()
![]()
Wanneer nemen ze nou voor goed en altijd afscheid van de serie? Het is al jaren dikke prut.
Op NXE dagquote:
Inderdaad, had ik in het begin ook, ben nu opnieuw begonnen, nog geen vastkaaier gehad.quote:Op woensdag 19 november 2008 07:57 schreef santax het volgende:
Ik krijg er een beetje de schijt van hoevaak GTA blijft hangen tijdens missies
Daar koop ik verdomme geen console voor om nog minstens 1 keer per uur te rebooten.
Niet iedereen, want dan horen we nietsquote:Op woensdag 19 november 2008 08:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Op NXE dag
Misschien volgen er wel velen,..................... even de ethernet stekker eruit iedereen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |