quote:Op maandag 8 december 2008 02:49 schreef cerror het volgende:
[..]
Sterf duizend doden achterlijk relnicht.
Je zit red_cat af te kafferen omdat je haar lelijk vind maar zodra iemand vraagt om een foto van jou is het ineens ongepast?
Krijg een gezwel aan je teelbal en hopelijk blijft het daar zodat je relknobbel z'n bek houdt.
Denk eens 5 seconden na voor je een topic opent, het is niet de eerste keer dat je dat hoort.quote:Op maandag 8 december 2008 17:27 schreef beverton het volgende:
Deze gebruiker is momenteel offlineLudoSanders(Moderator) - maandag 8 december 2008 @ 17:22
Klik hier om het fotoboek van LudoSanders te bekijkenPMKlik hier om het profiel van LudoSanders te bekijkenQuote dit bericht in een nieuwe reactie.
De enige mensen die dat interessant vinden zijn je overleden opa en oma.
fuck jou mongool
dan nog vind ik de wijze waarop je hem moet sluiten ongepast.quote:Op maandag 8 december 2008 17:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Denk eens 5 seconden na voor je een topic opent, het is niet de eerste keer dat je dat hoort.
Ik blijf het niet inpakken met de mantel der liefde.quote:Op maandag 8 december 2008 17:37 schreef beverton het volgende:
[..]
dan nog vind ik de wijze waarop je hem moet sluiten ongepast.
In het reglement las ik dat kwetsende berichten verwijderd zouden worden, en ik ervaar het als zeer kwetsend.quote:Op maandag 8 december 2008 17:43 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik blijf het niet inpakken met de mantel der liefde.
dan heb je dikke vette pech, je bent genoeg gewaarschuwd, deal with it or leavequote:Op maandag 8 december 2008 17:47 schreef beverton het volgende:
[..]
In het reglement las ik dat kwetsende berichten verwijderd zouden worden, en ik ervaar het als zeer kwetsend.
bemoei jij je lekker met je eigen zaken, nepmod.quote:Op maandag 8 december 2008 17:50 schreef murp het volgende:
[..]
dan heb je dikke vette pech, je bent genoeg gewaarschuwd, deal with it or leave
dit zijn ook mijn zakenquote:Op maandag 8 december 2008 17:52 schreef beverton het volgende:
[..]
bemoei jij je lekker met je eigen zaken, nepmod.
quote:Op maandag 8 december 2008 17:54 schreef murp het volgende:
[..]
dit zijn ook mijn zaken
ONZ is ook een stukje van mij
jezus, alsof jij nooit ienmand gekwetst heb, laat het lekker rusten... Shelden doet zeer maar slaan veel meerquote:Op maandag 8 december 2008 17:55 schreef beverton het volgende:
[..]. Maar even zonder te dollen, ik vind/vond zijn reacties zeer kwetsend. Hij had het ook minder over de top kunnen doen en dan had ik er geen problemen mee.
Reacties, meervoud? Ik heb er problemen mee dat je na talloze waarschuwingen nog steeds zulke kuttopics opent. Misschien dat het je op deze manier eens duidelijk geraakt.quote:Op maandag 8 december 2008 17:55 schreef beverton het volgende:
[..]. Maar even zonder te dollen, ik vind/vond zijn reacties zeer kwetsend. Hij had het ook minder over de top kunnen doen en dan had ik er geen problemen mee.
srry typo van mij. Maar verder laat dat maar zien hoe infantiel jij niet denktquote:Op maandag 8 december 2008 18:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Reacties, meervoud? Ik heb er problemen mee dat je na talloze waarschuwingen nog steeds zulke kuttopics opent. Misschien dat het je op deze manier eens duidelijk geraakt.
'Deze topic', ja.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Heb jij deuren in je huis? deze topic?
verder terecht slotje![]()
moest er alleen om lachen!
Wat liefquote:Op maandag 8 december 2008 17:54 schreef murp het volgende:
[..]
dit zijn ook mijn zaken
ONZ is ook een stukje van mij
Wat is er? Overigens hebben we de quickquote, dat maakt het wat makkelijker om die twee nietszeggende posts van je tot één post te reduceren.quote:
Im so sorryquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is er? Overigens hebben we de quickquote, dat maakt het wat makkelijker om die twee nietszeggende posts van je tot één post te reduceren.
Deze topic is dan ook correct Nederands.quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:15 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Im so sorry
Nou jij zegt ook deze topic
Maar elke keer als ik dat vroegah zei werden een aantal appels gelijk aan je leeftijd in je anus gerost. En jij zei het en jij bent al 23 (grote jonge) dus je gaat pijn lijden m'n jong
Het klinkt voor geen meterquote:Op dinsdag 9 december 2008 16:17 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Deze topic is dan ook correct Nederands.
Scherpquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |