Dat kan ook inderdaad.quote:Op zondag 16 november 2008 00:01 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Of een schroef in de kurk draaien en dan met een tang met kurk en al eruit trekken.
Laat ik dat maar proberen.quote:Op zondag 16 november 2008 00:01 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Of een schroef in de kurk draaien en dan met een tang met kurk en al eruit trekken.
En dan de wijn verkloten.quote:Op zondag 16 november 2008 00:03 schreef WillempieB het volgende:
Fles boven het vuur houden tot de druk opbouw en de kurk eruit schiet
Dat doe ik al vaak zat.quote:Op zondag 16 november 2008 00:03 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Of gewoon bier leren drinken kan ook.
Stukjes kurk in de wijn filter je er gewoon uit door een theezeefje. Als je de wijn verkloot door hem warm te maken is dat niet meer te fixen.quote:
Dat probeerde ik.quote:Op zondag 16 november 2008 00:11 schreef star_gazer het volgende:
http://lexicon.typepad.com/lexicon/2005/08/how_to_uncork_t.html
Tis allebei kut ... kurk in je wijn (je filtert kurk smaak er niet uit) of opwarmen.quote:Op zondag 16 november 2008 00:11 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Stukjes kurk in de wijn filter je er gewoon uit door een theezeefje. Als je de wijn verkloot door hem warm te maken is dat niet meer te fixen.
De beruchte kurk(smaak) is iets heel anders. Dat heeft niets met stukjes kurk te maken.quote:Op zondag 16 november 2008 00:20 schreef WillempieB het volgende:
[..]
Tis allebei kut ... kurk in je wijn (je filtert kurk smaak er niet uit) of opwarmen.
Dat dusch.quote:Op zondag 16 november 2008 00:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
De beruchte kurk(smaak) is iets heel anders. Dat heeft niets met stukjes kurk te maken.
Ha-ha-ha!quote:Op zondag 16 november 2008 00:22 schreef star_gazer het volgende:
Kurk in je euroshopper-wijn proef je toch niet
quote:Op zondag 22 maart 2009 19:09 schreef Zotheid het volgende:
Voor iedereen die op een update zit te wachten.
Odertussen heb ik een nieuwe kurkentrekker gekocht.
Ahh, meneer moet zichzelf bewijzen door heel stoer bier te drinken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |