Homoquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:01 schreef WillempieB het volgende:
Terminale fase wat kut voor je. Je moet ook geen feestjes in Groningen bijwonen.
nee, de hamer viel op mn teen en toen was mn nagel eraf, das toch aids??quote:Op zaterdag 15 november 2008 21:04 schreef djenneke het volgende:
En je besmette pony maakte misbruik van de gelegenheid tijdens het bukken?
Nee, dat is alleen au, die aids was er alquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:05 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
nee, de hamer viel op mn teen en toen was mn nagel eraf, das toch aids??
Alleen als je kont ook zeer doetquote:Op zaterdag 15 november 2008 21:05 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
nee, de hamer viel op mn teen en toen was mn nagel eraf, das toch aids??
Dude..quote:Op zondag 16 november 2008 15:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
Arsch Infektionen Durch Schweinerei?
Oh?quote:Op zondag 16 november 2008 15:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Je kent toch het perfecte medicijn daartegen?
zes emmerquote:Op zondag 16 november 2008 19:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Hoeveel heb je ervoor betaald?
jammer dat die rug niet bewerkt isquote:
zat er bloed of sperma aan, en heb je het toen perongeluk in je kontreedt laten vallen? want dan heb je idd aids nu. suc6. het komt allemaal wel goed. en anders heb je vast wel een paar botte messen die je op je polsjes kan zetten.quote:Op zaterdag 15 november 2008 20:59 schreef Pony-Lover het volgende:
..denk ik
ik heb namelijk een hamer laten vallen.![]()
![]()
Waarom de pony niet?quote:Op zondag 16 november 2008 21:35 schreef santax het volgende:
Mag ik je username?
En zusje?
En de hamer?
Opzich wel, maar de vriezer ligt al vol met zuurvleesquote:Op zondag 16 november 2008 22:07 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Waarom de pony niet?
Of hou je niet van uitgewoonde pony's?
verkopen/weggeven danquote:Op zondag 16 november 2008 22:16 schreef santax het volgende:
[..]
Opzich wel, maar de vriezer ligt al vol met zuurvlees
quote:Op zondag 16 november 2008 22:28 schreef santax het volgende:
[..]
Weggeven?![]()
je verwarde me met die andere Santa geloof ik![]()
Dat spul gaat gewoon bij de friet!
Zeg kerel, waar kom jij ineens vandaan?quote:Op zondag 16 november 2008 15:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
[ afbeelding ]
Macht Arsch Richtig Sauber!
Uit m'n moeder. Zo'n slordige 38 jaar geleden, that is.quote:Op maandag 17 november 2008 11:22 schreef Quir het volgende:
[..]
Zeg kerel, waar kom jij ineens vandaan?
Neen Pony-L.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |