Je bedoelt denk ik merquezworstjes? Die zijn wel lekker inderdaad.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:21 schreef Tezz het volgende:
Voor op de grill maraquesh (huh?? Hoe spel je dat?? Zo vast niet: vergeef me) of chipolata worstjes.
Voor uit het vuistje grillworst van de keurslager (de pittige variant bij voorkeur)
Voor op brood fijne Elzasser cervelaat met een beetje mosterd.
Mag ik je complimenteren met deze keuze?quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:01 schreef RoodWitBlauw het volgende:
spaanse fuet
[ afbeelding ]
te halen bij de AH. ligt bij de vers afdeling vleeswaren voor op brood
Hi5quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:34 schreef Gesloten het volgende:
[..]
Mag ik je complimenteren met deze keuze?
Fuet
Ja! Die zijn het!!!!! Heerlijk! En dan in de zomer met een couscoussalade en turksbrood met tzazikidip, jummie!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je bedoelt denk ik merquezworstjes? Die zijn wel lekker inderdaad.
[ afbeelding ]
Ik heb verder niet echt een favoriete worst.
Ik laat bijna elke worst nog een tijdje uit de verpakking ergens hangen.quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:36 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Hi5
tevens is het net iets lekkerder, om als je hem uit de verpakking hebt gehaald 1 dag nog laat hangen om nog ietsje te drogen. Dan is de worst net iets harder![]()
![]()
Prima keus. Dan vind je deze vast ook lekkerquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:01 schreef RoodWitBlauw het volgende:
spaanse fuet
[ afbeelding ]
te halen bij de AH. ligt bij de vers afdeling vleeswaren voor op brood
bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 15 november 2008 19:36 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[..]
Hi5
tevens is het net iets lekkerder, om als je hem uit de verpakking hebt gehaald 1 dag nog laat hangen om nog ietsje te drogen. Dan is de worst net iets harder![]()
![]()
Of Hausmacher, hangt van de slager af maar vind ik lekkerder dan leverworst.quote:Op zondag 16 november 2008 10:26 schreef Windigo het volgende:
Franse knoflookworst, spaanse Fuet, Merguez, en een goede oude saksische leverworst
quote:
quote:Op maandag 17 november 2008 12:03 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
Kosterworst![]()
[ afbeelding ]
Nduja. Een loeihete smeerbare salami (klinkt goor, is heerlijk) stampvol met rode peper.
Flinke voorraad meegenomen uit Calabria![]()
![]()
En verder bijna alle italiaanse harde worsten. Mmmmmm
Helemaal mee eensquote:
Pata Negra is geen worst maar ham?quote:Op maandag 24 november 2008 05:19 schreef Hik het volgende:
In volgorde van~
1. Pata Negra
2. Chorizo
3. Pastrami
Yum!
Je hebt gelijkquote:Op maandag 24 november 2008 07:08 schreef Fratz het volgende:
[..]
Pata Negra is geen worst maar ham?
En pastrami is eigenlijk ook geen worst.
Wel erg lekker beide vleessoorten!
hehe alles andere is Käsequote:Op woensdag 14 september 2011 12:29 schreef RedDevil085 het volgende:
Was door dit topic geïnspireerd en ging even wat rond klikken toen ik dit tegen kwam:
[ afbeelding ]
Duitsers en hun worst
oh man,bij onze oosterburen.quote:Op maandag 24 november 2008 16:17 schreef RedDevil085 het volgende:
Een goeie salami of chorizo kan ik wel waarderen...
Bij het avondeten gaat een weißwurst er wel in...
De worst wordt volgens Beierse traditie alleen 's ochtends gegeten en wordt geserveerd met zoete mosterd en een brezen (broodkrakeling).quote:Op maandag 24 november 2008 16:17 schreef RedDevil085 het volgende:
Een goeie salami of chorizo kan ik wel waarderen...
Bij het avondeten gaat een weißwurst er wel in...
Vergeet de radijsjes niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:00 schreef ErkendFokker het volgende:
[..]
De worst wordt volgens Beierse traditie alleen 's ochtends gegeten en wordt geserveerd met zoete mosterd en een brezen (broodkrakeling).
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wei%C3%9Fwurst
Als ik jouw link klik, dan krijg ik iets te zien wat ik niet achter jou gezocht hadquote:Op donderdag 15 september 2011 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vergeet de radijsjes niet.
Lees net de Beierse Wikipedia pagina over de Weißwuascht
http://bar.wikipedia.org/wiki/Weißwuascht
Lig in een lachkramp
Lolquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:20 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Als ik jouw link klik, dan krijg ik iets te zien wat ik niet achter jou gezocht had
quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:07 schreef rubje het volgende:
Oh en naast de weissewurst is de worst in Berlijn zoals hieronder ook helemaal top!![]()
![]()
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |