Oh, excuus, dacht dat ik dat gedaan had...quote:Op zaterdag 15 november 2008 16:57 schreef Ambrosius het volgende:
Open 'm volgende keer in het schaatsfilter aub. Dan worden er niet meer topics geopend.
Nee hoor.quote:
En ook mooi dat hij na afloop nog zo lekker boos was over het dweilschema.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:01 schreef JeffreyXL het volgende:
Wat een klasbak is het ook die Kramer. Mad respect voor die kerel
quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:14 schreef Sporttv het volgende:
Prachtige ritten!
Hij is een Rintje Ritsma aan het worden.quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:12 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
En ook mooi dat hij na afloop nog zo lekker boos was over het dweilschema.
quote:Op zaterdag 15 november 2008 17:14 schreef Sporttv het volgende:
Prachtige ritten!
Ted wordt steeds beter!quote:Op zaterdag 15 november 2008 19:40 schreef Niconigger het volgende:
Verheijen 0,02s![]()
Kramer![]()
Ted-Jan Bloemen op het einde
Als we het dan over helden hebben, dit is een geweldenaar.quote:
Søndrål is de 1500 meter-fucking-master.quote:Op zondag 16 november 2008 11:14 schreef Steven184 het volgende:
Als we het dan over helden hebben, dit is een geweldenaar.
quote:Op zondag 16 november 2008 12:13 schreef Norrage het volgende:
2x 1000 m en ploegenachtervolging. toch?
Vorige week reden Verheijen, Tuitert en Wennemars. Ik denk dat Kramer deze weer meedoet ipv Tuitert.quote:Op zondag 16 november 2008 12:17 schreef Perzikje het volgende:
Aah ploegenachtervolging, leuk!
Is er al een beetje duidelijkheid wie dat wel/niet gaat rijden en wanneer. Kan me herrinneren dat daar vorig jaar nog wat gesteggel over was.
Waarom reed Anni eigenlijk niet dit weekend, is die geblesseerd?
Maar een wegspringend blokje kan de concurrentie wel over vallen.quote:Op zondag 16 november 2008 13:17 schreef Bartoli het volgende:
Diskwalificatie Van Deutekom dat is toch belachelijk. je wint er niks mee
idd maar in dat geval hinderde dat blokje paulien zelfquote:Op zondag 16 november 2008 13:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Maar een wegspringend blokje kan de concurrentie wel over vallen.
En je moet binnen de lijnen blijven.
Ik zeg: de sneeuwrandjes weer terug
daar verwonderde ik me ook al over. Ik vraag me al jaren af waarom die blokjes er uberhaupt liggen. de scheidingslijn is toch duidelijkquote:Op zondag 16 november 2008 13:21 schreef Arcee het volgende:
Die Ren reed de halve race in de baan van die Japanse. DQ?
mijns inziens is ze niet over de lijn geweestquote:Op zondag 16 november 2008 13:42 schreef Niconigger het volgende:
Ik heb het gemist. Paulien over de lijn in de bocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |